HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ajattelin tuossa mielenkiinnosta katsoa Putputtimen propagandaa television RT äpistä mutta kanava olikin muna-blokattu, joku errori siinä vain näkyi. Sensuuri toimii.

Foliohattuilua johon en itsekään usko mutta vittuuksillaan spekuloin: WEF Anal-Schwappihan sanoi videolla että Putin on myös ygl-jengiä. Ehkä great reset -hengessä kabineteissa on järjestetty sota että saadaan populaa harvennettua. Länsimaiden johtajat esittävät niin paheksuvaa mutta todellisuudessa mielissään runkkaavat Ukrainan sotavideoille. Kansahan ei koskaan halua sotaa, se on aina poliitikkojen järjestämä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö tuo ole se sama video missä ryssät varasti kaksi Ukrainan tankkia. Toinen tuohottiin tuossa lähellä ja tämä on toinen niistä.
En oo tommosta videoo nähny. Oon vaa nähny tosta tilanteesta videon mikä kuvataan korkeelta tosta viereisestä talosta. Siin tulee eka kuorma-auto toho vasemmalle, ukko hyppää ulos rupee ampumaan ja se tapetaan siihe auton viereen. Tuo tankin ajo auton yli näkyy siinä siel sivussa.
 
Ajattelin tuossa mielenkiinnosta katsoa Putputtimen propagandaa television RT äpistä mutta kanava olikin muna-blokattu, joku errori siinä vain näkyi. Sensuuri toimii.

Foliohattuilua johon en itsekään usko mutta vittuuksillaan spekuloin: WEF Anal-Schwappihan sanoi videolla että Putin on myös ygl-jengiä. Ehkä great reset -hengessä kabineteissa on järjestetty sota että saadaan populaa harvennettua. Länsimaiden johtajat esittävät niin paheksuvaa mutta todellisuudessa mielissään runkkaavat Ukrainan sotavideoille. Kansahan ei koskaan halua sotaa, se on aina poliitikkojen järjestämä.

View: https://twitter.com/teliafinland/status/1497275089531949060?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet


Ei muutako kattomaan CNN laatujournalismia. :LOL:
 
Venäjällä on edelleen ilmennyt halua myös luoda Suur-Venäjää, jolla tarkoitetaan entisiä neuvostoliiton ja suurruhtinaskunnan alueita. Suomi ja Baltian maat ovat kaikki entistä Venäjän suurruhtinaskunnan aluetta kuten Ukrainakin. Aina on olemassa uhka sodalle, minkä takia meillä myös on puolustusvoimat olemassa.
En edes viitsi vastata, niin korkealentoista, usko toi ihan rauhassa. :D Ei ne tänne ole tulossa eivätkä ole olleetkaan. Jos ne jonnekin menis Ukrainasta, niin Puola, mutta sekin on Natossa, joten se siitä. Ja jos mä luulen että kaikki on mua vastaan, niin mä en sentään luule, että Venäjä on mua vastaan.

Ukrainan pitäis nyt vaan antaa ryssille se itäosa semmoisenaan, muuten tää sama paska jatkuu ikuisesti. Ryssät rahoittaa Ukrainan itäosan ryssiä ja Ukraina pommittaa niitä kerran ja jouluna. Ne kokee olevansa ja ovatkin etnisiä ryssiä, eikä ne halua olla Ukrainalaisia ja Ukraina ei tykkää niistä. No antakaa se alue pois, päästään tästäkin.
 
Liikuteltavat krematoriot. Miten kätevää. Sinkkiarkkuja vähemmän kotia päin niin kansa ei kiukustu ja samalla voidaan manipuloida menetyksiä kun kroppia vähemmän. Onko tää jo vanha juttu sodankäynnissä? En siis todellakaan ole mikään uuden ajan sotatietäjä.
Eipä toi ihan uusi juttu ole. Tosin tainnut olla enempi elukkakäytössä, mutta solttu tai elukka, same same but different.
 
Postauksestasi paistaa kova tunnelataus, tosiasia on kuitenkin se, että venäjä on meidän naapurimme, halusimmepa tai emme, ja vaikka Putin saataisiinkin syöstyä vallasta, joku hänen lähipiiriläisensä ottaisi paikan, ja käytännössä mikään ei muuttuisi. Ei venäjästä saada tehtyä mitään EU valtion kaltaista liberaali valtiota, ainakaan lähi-tulevaisuudessa. On vain etsittävät paremmat keinot tulla toimeen "koulukiusaajan" kanssa, kuin nykyiset toimet.
Ongelma tossa on ettei kääpiötä saada syöstyä vallasta. Jos kääpiö kaatuu, kaatuu lähipiirikin.
 
Totta, yksittäisistä tapauksista (puolin ja toisin) saa aina tehtyä hienoa propagandaa.
Tietääkseni yksi tankki teki näin? Jos jostain talosta ammutaan sotilaita kohti, he vastaavat tuleen, mutta toki jos ja kun tehdään propagandaa, niin se jätetään näyttämättä, ja näytetään vain, kuinka natsiryssät tulittavat täysin viattomia siviilikohteita.

Misinformaation määrä on kyllä valtava.
Tähän piti puuttua jostain syystä, mutta tässä ihmettelen että olikohan pappa autollaan jollain tavalla vaaraksi panssarivaunulle kun yli piti ajaa...ampui uzilla siitä auton ikkunasta? Ai niin mutta jos yksi tankki vaan teki niin no ei sit mitään!

Olen itsekin sitä mieltä että paljon on paskaa liikenteessä. Joku jäähyväisjuttu oli oleviaan Ukrainan sotilailla ja vaimoilla niin vittu elokuvasta otettu. Tai 2018 vuoden pätkää ohjuksien lentelystä. Se tässä vaan vetää tosi skeptiseksi kaiken suhteen....että mikä on oikeesti totta ja ei ole.
 
En edes viitsi vastata, niin korkealentoista, usko toi ihan rauhassa. :D Ei ne tänne ole tulossa eivätkä ole olleetkaan. Jos ne jonnekin menis Ukrainasta, niin Puola, mutta sekin on Natossa, joten se siitä. Ja jos mä luulen että kaikki on mua vastaan, niin mä en sentään luule, että Venäjä on mua vastaan.

Ukrainan pitäis nyt vaan antaa ryssille se itäosa semmoisenaan, muuten tää sama paska jatkuu ikuisesti. Ryssät rahoittaa Ukrainan itäosan ryssiä ja Ukraina pommittaa niitä kerran ja jouluna. Ne kokee olevansa ja ovatkin etnisiä ryssiä, eikä ne halua olla Ukrainalaisia ja Ukraina ei tykkää niistä. No antakaa se alue pois, päästään tästäkin.
Ei ne ryssät hyökänny sinne itä-ukrainaan vaan koko valtioon. Ne yrittää vaihtaa hallinnon ryssähallintoon, kaikki muu oli alunperinkin paskapuhetta.
Se oli hyökkäys, sota, ei mikään rauhanturvaoperaatio.
 
Ihana tulla tänne ketjuun välillä! Nyt kun vaarallinen korona tapulteltiin noin PÄIVÄSSÄ pois ja hävis mikasat, lainemiehet ja kumppanit käppyröineen sieltä koronaketjustakin vielä!
Sairaalla tavalla nautin, kuinka me foliot oltiin oikeassa siellä ketjussa koko ajan ja porukkaa vaan hävisi sieltä pikkuhiljaa... :giggle:

Vituttaa silti tää median aivopesu mikä toki jatkuu hamaan asti nyt tästä sodasta...

Mutta KYSYMYS.. tuliko kenellekään kertauskutsua? Mulle tuli ihan äskettäin ja koskaan en oo kertaamassa käynyt. Intistä on aikaa n. 20 vuotta. Ootan kyllä innolla... kiva päästä vähän tetsaamaan ja rätkimään. Saiskohan ampumaradalla maalitauluksi vaikka Lehtosen, Marinin ja Putinin - kuvan:rock:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom