HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

En tiedä mikä venäjänkansan enemmistön mielipide tästä invaasiosta on, mutta tämmöinen toiminta on typerää. Venäjän kansa on kuitenkin syytön, siihen mitä sen hallitus tekee. Nyt kauhealla kiihkolla bannataan kaikkea esim. formulat, euroviisut, venäläiset urheilijat yms. ja pöksyt märkänä hyvesignaloidaan. Näin voidaankin ehkä oikeasti kääntää venäjänkansan mielipide länsivastaiseksi, kun heitä estetään, syytetään ja dissataan joka länsituutista. Ja aivan varmasti venäjän (valtion)media tulee näistä ottamaan kaiken irti.
 
Ukrainian Air Force: 20:00 EET Russian losses from Ukrainian Air Forces today: 11 helicopters, 3 SU-30 CM, 2 SU-25, 2 IL-76MD Ukrainian Front-line bomber Su-24M destroyed Russian column of 20 vehicles Bayraktar UAW destroyed the entire train with fuel

En pysty varmentaa lähdettä, twitterissä oli tollanen, jos ne tosissaan on tuhonnut jonkun dieseliä kuljettavan junan ni noi ryssät on ihan jumissa tuolla vielä pitkään.
 
En tiedä mikä venäjänkansan enemmistön mielipide tästä invaasiosta on, mutta tämmöinen toiminta on typerää. Venäjän kansa on kuitenkin syytön, siihen mitä sen hallitus tekee. Nyt kauhealla kiihkolla bannataan kaikkea esim. formulat, euroviisut, venäläiset urheilijat yms. ja pöksyt märkänä hyvesignaloidaan. Näin voidaankin ehkä oikeasti kääntää venäjänkansan mielipide länsivastaiseksi, kun heitä estetään, syytetään ja dissataan joka länsituutista. Ja aivan varmasti venäjän (valtion)media tulee näistä ottamaan kaiken irti.
Meinaatko että annetaan kaiken jatkua normaalisti ja hymyillään urheilijoille ja formuloissa etc, et ihan ok, vaikka teillä sota on niin jatketaan normaalisti. Hyvä vaan että suljetaan, toi tieto menee siellä kansalle että nyt ollaan varmasti jonkun typerän äärellä kun koko muu maailma eristää meidät kaikesta.
 
Liikuteltavat krematoriot. Miten kätevää. Sinkkiarkkuja vähemmän kotia päin niin kansa ei kiukustu ja samalla voidaan manipuloida menetyksiä kun kroppia vähemmän. Onko tää jo vanha juttu sodankäynnissä? En siis todellakaan ole mikään uuden ajan sotatietäjä.
 
Juuri tätä apua he tarvitsee, sillä millä pistetään kopterit ja tankit paskaksi.
Oli vissiin jenkit lähettäneet 500 Miljoonan eestä kalustoa kans tulee, niillä rupee ryssien tankit ja kopterit menee palasiks. Siellä on vähän parempaa upgradea luvassa.
 
Meinaatko että annetaan kaiken jatkua normaalisti ja hymyillään urheilijoille ja formuloissa etc, et ihan ok, vaikka teillä sota on niin jatketaan normaalisti. Hyvä vaan että suljetaan, toi tieto menee siellä kansalle että nyt ollaan varmasti jonkun typerän äärellä kun koko muu maailma eristää meidät kaikesta.
Jos et ihan oikeasti ymmärtänyt edellistä postaustani, niin annan olla. Kaikille lusikka koon mukaan.
 
Jos et ihan oikeasti ymmärtänyt edellistä postaustani, niin annan olla. Kaikille lusikka koon mukaan.
Ymmärsin hyvinkin, olen vain eri mieltä kanssasi, mun mielestä tämä on juuri se toimiva tapa, kun sun mielestä ei koska venäjän propaganda koneisto pyrkii hyötymään siitä, jos ne saisi olla mukana, venäjän propaganda koneisto käyttäisi sitä hyväkseen, kuinka kaikki on maailmalla hyvin ja muut hyväksyvät ukrainan puhdistuksen.
 
Ymmärsin hyvinkin, olen vain eri mieltä kanssasi, mun mielestä tämä on juuri se toimiva tapa, kun sun mielestä ei koska venäjän propaganda koneisto pyrkii hyötymään siitä, jos ne saisi olla mukana, venäjän propaganda koneisto käyttäisi sitä hyväkseen, kuinka kaikki on maailmalla hyvin ja muut hyväksyvät ukrainan puhdistuksen.
Tätä tapaa on yritetty jo vuosia, ja on näyttänyt vain olevan putinille hyväksi, saattaahan se tietenkin olla että nyt sitten ei näin olisikaan, mutta itse venäläisten mielenlaatua jotenkin tuntevana en usko siihen, mutta aika näyttää.
 
Oli vissiin jenkit lähettäneet 500 Miljoonan eestä kalustoa kans tulee, niillä rupee ryssien tankit ja kopterit menee palasiks. Siellä on vähän parempaa upgradea luvassa.
Mistä oot lukenut että 500 miljonaan edestä ovat lähettäneet kalustoa?
 
Tosta on yks toinenkin video edestäpäin katsottuna tossa vasemmalla puolella tankkia on menossa tulitaistelu. Näyttää tahalliselta tuo tankin päälleajo, mut mun mielestä tankista näkyvyys on niin paska että noin tarkasti osuminen tahallisesti ei oo kyl helppoa ja onko tuo edes ryssien tankki?

Sitä en kyl ymmärrä miks siviilit ajaa tuolla liikenteessä ku aseilla ammutaan vieressä.
Eikö tuo ole se sama video missä ryssät varasti kaksi Ukrainan tankkia. Toinen tuohottiin tuossa lähellä ja tämä on toinen niistä.
 
70 vuotta sitten viimeksi tapeltu. Ja sinisilmäinen, LOL, oon ollut 47 vuotta sinisilmäinen. Sä olet vainoharhainen, täällähän on trendinä nimitellä. Katso nyt itse, viimeiset 8 vuotta Ukraina ja Venäjä tapellut enemmän tai vähemmän. Suomella ei Venäjän kanssa aseellista kanssakäymistä sitten talvisodan, joten on melko pessimisti saa olla ja pitkään jos odottaa jotain hyökkäystä jossa ei periaatteessa ole mitään järkeä.
Ihan normaalia elämää tässä elän ilman vainoharhaa. Sitäpaitsi arvostelin sinun mielipidettäsi en sinua ihmisenä, viestejäsi lukieassa saa ymmärryksen että koet kaikki eriävät mielipiteet hyökkäyksenä sinua kohtaan.

Meinaatko, että Venäjällä ei olisi minkäänlaista halua Suomea kohtaan vaikka sotilaallista konfliktia ei olisikaan ollut.

Venäjällä on edelleen ilmennyt halua myös luoda Suur-Venäjää, jolla tarkoitetaan entisiä neuvostoliiton ja suurruhtinaskunnan alueita. Suomi ja Baltian maat ovat kaikki entistä Venäjän suurruhtinaskunnan aluetta kuten Ukrainakin. Aina on olemassa uhka sodalle, minkä takia meillä myös on puolustusvoimat olemassa.
 
Back
Ylös Bottom