Mitä sä taas sekoilet?Jännä miten sä postaat kanssa... mikäs sä olet?
oh the irony
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä taas sekoilet?Jännä miten sä postaat kanssa... mikäs sä olet?
oh the irony
No, ei näyttänyt pitävän kurissa. Hezbollah saanut mellastaa vapaasti ja nyt joutu lähtemään itsekin livohkaan vaikka valtion väkivaltakoneisto takana ja miljardeja pankkitilillä. Saddam oli vähän eri kaliberia, eikä sitä varmaan oliskaan kannattanut syrjäyttää. Mutta se tästä aiheesta osaltani tässä ketjussa kun on vähänTottakai se on parempi, että terroristit johtavat maata, kuin että siellä tai muualla lähi-idässä, joku diktaattori pitäisi nämä elukat kurissa.
Laatikossa veitsenterällä kun kirjoittaa niin aina ei tule ymmärrettävää tekstiäMitä sä taas sekoilet?
No, ei näyttänyt pitävän kurissa. Hezbollah saanut mellastaa vapaasti ja nyt joutu lähtemään itsekin livohkaan vaikka valtion väkivaltakoneisto takana ja miljardeja pankkitilillä. Saddam oli vähän eri kaliberia, eikä sitä varmaan oliskaan kannattanut syrjäyttää. Mutta se tästä aiheesta osaltani tässä ketjussa kun on vähän
Osoitin vain käsittämättömän ironian ja tilannetajun puutteen siitä mitä itse tekee ja mistä muita syyttää samalla.Mitä sä taas sekoilet?
Jenkit nyt ei taida itse sitä öljyä pölliä vaan ohjaa fyffet kurdeille. Ja ymmärtääkseni menivät vasta 2016 öljyntuotantoa turvaamaan ettei päädy isisille. Kuvassa näkymää Syyrian öljyntuotannon lähihistoriaan. Assadilla olisi ollut kansalta ryöstettyä fyffeä maksaa asevoimien palkat. Ja hezbollah on mellastanut siellä 2010-luvun alusta. Joten hankala jenkkejä syyttää.Taas se todellinen syyllinen löytyy USA:sta. USA on varastanut vuosia Syyrian öljyt, ja pitänyt sen saarrossa, joka romahdutti Syyrian talouden. Siellä edes armeija ei ole saanut palkkojaan kuukausiin (sitäkään vähää), joten mihinkään toimiin ei siellä ole enää ollut aikoihin varaa, selittää myös sen äärettömän nopean kaatumisen. Mutta tämä tästä...
Olen katsonut paljon videoita ryssistä, kun se porukka liimailee niitä tarroja autojen tuulilaseihin jotka parkkeeraa keskelle jalkakäytävää jne.Juuri kuulin minkeiltä, että nyt alkaa olla sellainen tilanne, että on tosi vaikea löytää blokkaamattomia VPN:iä Venäjällä. Kuulemma koko ajan pitää etsiä uusia koska blokkeja tulee sellaisella tahdilla mutta enää ei tahdo löytyä. Tässä voi olla sellainen juttu, jonka takia Venäjällä nousee kapina. Jos minkit eivät pääse Instagramin vaan pitää tyytyä pelkkään Telegramiin niin helvetti on irti.
On varmasti ollut melkoinen työmaa noissa blokkailuissa operaattoreilla.
Hehe, näin se on. Kyllä niistä räjähtävyyttä löytyy ihan eri tavalla kuin länsisiskoista. Tietäjät tietää. Tulee nielee puudeli, joka ei ymmärrä omaa fyysistä kokoaan ja alkaa haastaa tappeluun dobeemannia. Minunkin akka on alle 50kg rääpäle mutta asenne, käytös ja uho on kuin Brock Lesnarilla, hehe.Olen katsonut paljon videoita ryssistä, kun se porukka liimailee niitä tarroja autojen tuulilaseihin jotka parkkeeraa keskelle jalkakäytävää jne.
Noissa kaikista pahimmat tapaukset ja vaarallisimmat on naiskuskit. Sieltä tullaan sellaisella etuoikeudella päälle ja varmaan jokaiselle on miehen piekseminen oikein tuttua hommaa. Yksi tais jotain syövyttävää kemikaaliakin viskoa yhdessä jaksossa kundien päälle.
Tuntuu ettei noita miehet uskalla tempoa päähänkään vaikka toisiaan sitten mättävätkin mielellään. Kertakaikkiaan kyllä eriskummallista ja akkavallankumouksen uskon itsekin.
Jenkit nyt ei taida itse sitä öljyä pölliä vaan ohjaa fyffet kurdeille. Ja ymmärtääkseni menivät vasta 2016 öljyntuotantoa turvaamaan ettei päädy isisille. Kuvassa näkymää Syyrian öljyntuotannon lähihistoriaan. Assadilla olisi ollut kansalta ryöstettyä fyffeä maksaa asevoimien palkat. Ja hezbollah on mellastanut siellä 2010-luvun alusta. Joten hankala jenkkejä syyttää.
katso liitettä 268997
Jos yhtään perehdyt niin eipä ne Israel taikka jenkit ole sen parempia kuin ryssät tai muslimit.
Media vaan kertoo asiat lännessä tietyllä tavalla, sattuneesta syystä.
Se kai öljykaupan pointti on, että se päätyy johonkin ostajalle. Pitäis pystyä osoittamaan, että jenkit riistää. Koita vähän uskottavampaa mediaa kuin thecradle.co etsiä. Trump sanoi että jenkit ottaa jotain miljoonia kuukaudessa, ja eiköhän se pitkälti niiden joukkojen ylläpitoon sula.Kurdit ovat ainoastaan toimineet jenkkien "rahtareina", eli veivät Syyrian öljyä Irakiin, ja sieltä se päätyi jenkkeihin (Irakilaisena öljynä). Toki jenkit jonkun osuuden tehdystä työstä myös kurdeille ovat antaneet.
Ei sen kansaa tarvinnutkaan elättää, vaan maksaa kuukausien palkka asevoimille, kuten itse sanoit aiemmin syyksi assadin himmelin romahtimiseen.Vaikka assad olisikin (on varmasti) pöllinyt rahaa itselleen, niin muutamalla sadallatuhannella miljoonalla, tai peräti muutamalla miljardilla, ei pitkään elätetä täysin konkurssissa olevaa yli 23 miljoonaista kansaa.
Se kai öljykaupan pointti on, että se päätyy johonkin ostajalle. Pitäis pystyä osoittamaan, että jenkit riistää. Koita vähän uskottavampaa mediaa kuin thecradle.co etsiä. Trump sanoi että jenkit ottaa jotain miljoonia kuukaudessa, ja eiköhän se pitkälti niiden joukkojen ylläpitoon sula.
Ei sen kansaa tarvinnutkaan elättää, vaan maksaa kuukausien palkka asevoimille, kuten itse sanoit aiemmin syyksi assadin himmelin romahtimiseen.
Eiköhän todellisuudessa Assadille oltu luvattu rikkaudet jahka ajaa ryslandian ja Iranin etua. Kun rysyn ja Iranin voima ei riittänyt enää kansan alistamiseen niin no can do, ei siinä miljardit auta kun hezbollah pommitettu paskaksi ja rysyllä muita kiireitä, ja niiden tuomaan turvaan luotettu.
Sama homma prikuulleen, luulen liittyvän Xenforoon + joku oma asetus kun joku muukin, en muista mikä, foorumi tekee samaa.mulla ei ole omaa tietokonetta ja kännykällä naputtelen. Tää alkaa tahmaamaan ihan hitosti jos kirjoittaa pidempiä pätkiä. Kirjaimet tulee myöhässä, poistaminen tökkii. Ensin ei tapahdu mitään ja seuraavaksi poistuu pitkä pätkä ja toki sitten kirsikkana korjoituksen lähettäminen epäonnistuu ja puf, jäljelle jäi eka lause pitkästä vuodatuksesta. Näin on ollut jo tosi pitkään ja sen takia en juurikaan jaksa enää täällä hengata.
E: Näin siis IOS kokemukset. Tuorein käyttis aina käytössä