Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelleenkin väitteet bioaseista voi samantien dumpata propagandalaatikkoon.Ukraine Hosted Illegal US Biowarfare Laboratories |
www.paulcraigroberts.org
Jos tuo pitää paikkaansa niin siellä oikeasti oli/on joukkotuho aseita toisin kuin esim Irakissa.
Ja millä perusteella?Edelleenkin väitteet bioaseista voi samantien dumpata propagandalaatikkoon.
Eiks muuta voi kyseenalaistaa kuin valtamediaa?Ja millä perusteella?
Luetko ollenkaa kysyin perustetta?Eiks muuta voi kyseenalaistaa kuin valtamediaa?
Niin kysyt aina ja epäilet valtamediaa laittamatta itse koskaan yhtä ainoaa lähdettä.Luetko ollenkaa kysyin perustetta?
Edelleenkin väitteet bioaseista voi samantien dumpata propagandalaatikkoon.
Jotenki tulee mieleen toi toinen ketju ja miten kaikki hoki yhtä ja samaa agendaa, jos eri mieltä olit hullu folio, ja mites lopulta kävi. Nää jutut ei koskaa mustavalkosia ole ,molemmat puolet suoltaa paskaaBritannian puolustusministeriöltä synkkä arvio: Venäjä saattaa käyttää kemiallisia aseita Ukrainassa
Brittiministeriön mukaan kemiallisten aseiden käytön saattaisi laukaista lavastettu hyökkäys Venäjää vastaan.www.is.fi
Venäläisväitteet kemiallisten ja biologisten aseiden valmistelusta Ukrainassa ovat täyttä hölynpölyä, kertoo yhdysvaltalaisviranomainen
Venäjä on ennenkin syyttänyt länttä rikoksista, joihin se itse syyllistyy, kertoo Yhdysvaltain ulkoministeriön Ned Price.www.is.fi
Nämä samat voi löytää ainakin kymmenestä eri lähteestä, jos IS ei ole luotettava.
Jotenki tulee mieleen toi toinen ketju ja miten kaikki hoki yhtä ja samaa agendaa, jos eri mieltä olit hullu folio, ja mites lopulta kävi. Nää jutut ei koskaa mustavalkosia ole ,molemmat puolet suoltaa paskaa
Suomi ensimmäisenä ottaa karvaranteet vastaan!Telkkarisa puhutaan että tulee kamala ruokapula tämän takia lähi-itään. Toivottavasti joku ei keksi että meidän pitää ruokkia ne nyt.
Et ole huomannu, että suollat itse koko ajan samaa agendaa?Jotenki tulee mieleen toi toinen ketju ja miten kaikki hoki yhtä ja samaa agendaa, jos eri mieltä olit hullu folio, ja mites lopulta kävi. Nää jutut ei koskaa mustavalkosia ole ,molemmat puolet suoltaa paskaa
Suomi ensimmäisenä ottaa karvaranteet vastaan!
Häiritseekö kun foliot oli oikeassaEt ole huomannu, että suollat itse koko ajan samaa agendaa?
Ukrainalaiset,Venäläiset ok, geelitukat eiNyt on aivan lähempääki tulosa pakolaisia, saa nyt nähä mikä tästä tulee. Tuolako tulee nälkä nii sieltä lähtee liikkeelle äkkiä melkonen sakki, sitte ollaanki ihmeisään.
Missä asiassa?Häiritseekö kun foliot oli oikeassa
Ukrainalaiset,Venäläiset ok, geelitukat ei
Kohta alkaa rasmuslaiset ja vihertuhovasemmisto aktivoitumaan taas kun heille oikeanlaista läpsyttelijää olisi tulossa.Telkkarisa puhutaan että tulee kamala ruokapula tämän takia lähi-itään. Toivottavasti joku ei keksi että meidän pitää ruokkia ne nyt.