Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä sodan sumussa on hyvä katsoa miten kunkin näkemys toteutuu, eli miten uskot Kurskin hyökkäyksen päättyvän?
1. Ukraina pitää nyt vallatut alueet ja mahdollisesti hieman laajentaa kontrollia
2. Ukraina vetäytyy osittain alueilta, muttei täysin
3. Venäjä puskee Ukrainan ulos kokonaan tai Ukraina itse vetäytyy
Jos palataan tilanteeseen 3kk päästä ja katsotaan miten kävi. Ei sitten tarvitse kinata kuka oli väärässä. Itse äänestän 3. vaihtoehtoa.
Varmasti oli järjetöntä. Mutta järjettömämpää oli ryzziltä jättää raja auki. Eivät varmasti siivoa kolmessa kuukaudessa paikkoja.Kolmonen ilman muuta.
Mielenkiintoista olisi myös sitten tehdä yhteenvetoa siitä, kuinka strategisesti järkevä liike tuo oli?
Ja miten Ukraina tuosta hyötyi. Mutta 3 kuukauden jälkeen tuosta ei saa keskustelua enää täällä aikaiseksi -veikkaan...
Tässä sodan sumussa on hyvä katsoa miten kunkin näkemys toteutuu, eli miten uskot Kurskin hyökkäyksen päättyvän?
1. Ukraina pitää nyt vallatut alueet ja mahdollisesti hieman laajentaa kontrollia
2. Ukraina vetäytyy osittain alueilta, muttei täysin
3. Venäjä puskee Ukrainan ulos kokonaan tai Ukraina itse vetäytyy
Jos palataan tilanteeseen 3kk päästä ja katsotaan miten kävi. Ei sitten tarvitse kinata kuka oli väärässä. Itse äänestän 3. vaihtoehtoa.
Aina ku puhutaa mitä roopeli vastaa tänne ni esimerkiks jorma bulkkinen spammannu 12 viestiä ilman yhtäkää omaa mielipidettä vuorokauden aikana
Ja tää taitaa tapahtua joka päivä
Aina ku puhutaa mitä roopeli vastaa tänne ni esimerkiks jorma bulkkinen spammannu 12 viestiä ilman yhtäkää omaa mielipidettä vuorokauden aikana
Eikös niillä hyvillä palkoilla ole aina aikaa golffaillakkin pitkin päivää niin sama sit pakkiksen kanssa eli aikaa lukea foorumeita :DJoo, soon ollut viime aikoina vähän laiskemmalla tuulella.
Silti edes työttömällä tuskin riittäisi aika noita kaikkia edes lukea...
Se on kato sitä "parempaa" juttua.Aina ku puhutaa mitä roopeli vastaa tänne ni esimerkiks jorma bulkkinen spammannu 12 viestiä ilman yhtäkää omaa mielipidettä vuorokauden aikana