Sä et selvästi osaa lukea karttaa ja et käsitä mitä on taistelu.Eli tuo eteneminen olikin fakenews. Ei kannata innostua noista avomaastojen "valloituksista" turhaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä et selvästi osaa lukea karttaa ja et käsitä mitä on taistelu.Eli tuo eteneminen olikin fakenews. Ei kannata innostua noista avomaastojen "valloituksista" turhaan.
En yhtään ihmettele että Ukrainalaisia nuoria ei kiinnosta sotiminen. Ei kiinnostaisi itseänikään kuolla minkään karttaan piirretyn viivan takia. Ainut asia mikä itseäni motivoisi sotimaan on se että perheeni olisi pulassa. Uskoisin että omat ajatukseni sotaan lähtemisestä kattaa vähintään 90% miehistä. Olen aina ihmetellyt että miksi kukaan haluaisi ottaa riskin kuolemisesta jonkun maapläntin tai omaisuuden takia, niillä ei loppupeleissä ole mitään merkitystä. Lähtisinkö sotaan jos kutsu käy, lähtisin. Haluaisinko lähteä, en. Jos minulla olisi mahdollisuus kiertää sotaan lähtö vaikka rahalla niin käyttäisinkö sen, käyttäisin. Aika ymmärrettävää.Eiköhän ukrainassakin kansan ja varsinkin nuorten keskuudessa tiedetä sodan olevan korkeintaan puolustusta kohti jotain välirauhaa niin ei varmaan kovin paljon intoa ole lähteä rintamalle.
Näinhän se on ettei näistä tavallinen veronmaksaja mitään hyödy.En yhtään ihmettele että Ukrainalaisia nuoria ei kiinnosta sotiminen. Ei kiinnostaisi itseänikään kuolla minkään karttaan piirretyn viivan takia. Ainut asia mikä itseäni motivoisi sotimaan on se että perheeni olisi pulassa. Uskoisin että omat ajatukseni sotaan lähtemisestä kattaa vähintään 90% miehistä. Olen aina ihmetellyt että miksi kukaan haluaisi ottaa riskin kuolemisesta jonkun maapläntin tai omaisuuden takia, niillä ei loppupeleissä ole mitään merkitystä. Lähtisinkö sotaan jos kutsu käy, lähtisin. Haluaisinko lähteä, en. Jos minulla olisi mahdollisuus kiertää sotaan lähtö vaikka rahalla niin käyttäisinkö sen, käyttäisin. Aika ymmärrettävää.
Kuten kaikki tietää nii tässä soditaan hullun miehen ideologian ja politiikan takia. Tuskin noilla rintamalla olevilla miehillä on loppujenlopuksi mitään toisiaan vastaan. Se että joku likainen ja tyhmä Kirkiisi lähtee perävenäjältä "vapaaehtoisena" sotimaan palkan perässä on myös ihan ymmärrettävää. PeräVenäjän perserei'istä ei ole helppo ponnistaa mihinkään ja jos Venäjä maksaisi lupaamansa palkan sotilaille niin siinä saa ihan kelpo rahat joilla voi sitten tarjota paremman elämän perheelle.
Mitä tuttujen kanssa jutellut niin perhe se suurin motivaatio puolustaa maata. Lapsettomista useampi sanoo suoraan että lähtisivät Suomesta muualle. Osa sitten muuttanut kantaansa kun jälkikasvua tullut.En yhtään ihmettele että Ukrainalaisia nuoria ei kiinnosta sotiminen. Ei kiinnostaisi itseänikään kuolla minkään karttaan piirretyn viivan takia. Ainut asia mikä itseäni motivoisi sotimaan on se että perheeni olisi pulassa. Uskoisin että omat ajatukseni sotaan lähtemisestä kattaa vähintään 90% miehistä. Olen aina ihmetellyt että miksi kukaan haluaisi ottaa riskin kuolemisesta jonkun maapläntin tai omaisuuden takia, niillä ei loppupeleissä ole mitään merkitystä. Lähtisinkö sotaan jos kutsu käy, lähtisin. Haluaisinko lähteä, en. Jos minulla olisi mahdollisuus kiertää sotaan lähtö vaikka rahalla niin käyttäisinkö sen, käyttäisin. Aika ymmärrettävää.
Kuten kaikki tietää nii tässä soditaan hullun miehen ideologian ja politiikan takia. Tuskin noilla rintamalla olevilla miehillä on loppujenlopuksi mitään toisiaan vastaan. Se että joku likainen ja tyhmä Kirkiisi lähtee perävenäjältä "vapaaehtoisena" sotimaan palkan perässä on myös ihan ymmärrettävää. PeräVenäjän perserei'istä ei ole helppo ponnistaa mihinkään ja jos Venäjä maksaisi lupaamansa palkan sotilaille niin siinä saa ihan kelpo rahat joilla voi sitten tarjota paremman elämän perheelle.
Väitteitä nyt että Ukraina hyökkää ryssän puolelle.
View: https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1820713863903326296?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1820713863903326296%7Ctwgr%5Ec14cacca5899939e4024e0674e90fe4951f27c24%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fmaanpuolustus.net%2Fthreads%2Fukrainan-konflikti-sota.2939%2Fpage-11586
View: https://x.com/front_ukrainian/status/1820733455245734224?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1820733455245734224%7Ctwgr%5Ea17f1383c0ce258b8ad15e4ffe5cf02fa595ebd4%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fmaanpuolustus.net%2Fthreads%2Fukrainan-konflikti-sota.2939%2Fpage-11587
Tuohan voisi olla toimiva keino vetää ryssän joukkoja muualta. Tosin varmaan selviää myöhemmin onko tuo edes totta.
#breaking