HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Poll: 62 Percent of Voters Say Putin Would Not Invade Ukraine if Trump Were President​


GettyImages-1364875196-inset-640x480.jpg



Luulen, että ryssät olis saanu mellastaa enemmän jos trumppi oli ollut vallassa. Se olis vaan korostanut hyviä välejään ryssälään. Eurooppa unohtuu jos tää puupää pääsee taas valtaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulen, että ryssät olis saanu mellastaa enemmän jos trumppi oli ollut vallassa. Se olis vaan korostanut hyviä välejään ryssälään. Eurooppa unohtuu jos tää puupää pääsee taas valtaan.

Siis 62% uskoo että Venäjä ei olis edennyt jos Trump pressana.
Ja Trump oli ihan oikeasti vallassa, se asia tapahtui. Ryssät ei mellastaneet tai edenneet mihinkään. Nyt Joe Bidenin aikana ryssät etenivät ihan oikeasti ja valtaavat Ukrainaa. Biden ei tee tärkeimpiä energianjakeluun liittyviä pakotteita, koska bensan hinnan nousu huono kun vaalit tulossa. Ja kovaa kuuluttanut etukäteen ettei osallistu sotatoimiin. Ei ton vähempää kait voi tehdä?
 
Onkohan ne nussineet kupan toisilleen ja alkaa olemaan jo aivoissa vai mikä tätä voi selittää?
Tälläisten jälkeen alkaa tehdä mieli mennä kauppaan oikeasti ostamaan niitä säilykkeitä, en yhtään ihmettelisi että alkaisi vielä kunnon rähinä.

 
Näyttäis olevan partalapsipataljoona. Räiskii noita sianveripatruunoilla, niin kipittävät nopeasti takaisin sinne mistä tulivatkin.
Tšetšeenejä voi varmasti kritisoida monesta asiasta, mutta ei kyllä tuosta. Eri asia se, että kiinnostaako heitä taistella Putinin puolesta.
 
Kiinan kaksi isointa pankkia lopettivat myös Venäjän raaka-ainehankkeiden rahoittamisen. Ei Kiina ole valmis uhraamaan omaa vientiänsä jenkkeihin ja Eu-alueelle Venäjän takia. Rupeaa Venäjä olemaan aika yksin...

Voivatko EU ja Jenkkilä lopettaa kiinankaupan? Kiina on niin syvällä kaikessa, että samalla menisi kiinni valtava määrä tehtaita ihan kaikkialta. Itse uskon, että tämä sota on keskusteltu Kiinan kanssa ja Kiina on mukana juonessa muka paheksumalla tilannetta.
 
Voivatko EU ja Jenkkilä lopettaa kiinankaupan? Kiina on niin syvällä kaikessa, että samalla menisi kiinni valtava määrä tehtaita ihan kaikkialta. Itse uskon, että tämä sota on keskusteltu Kiinan kanssa ja Kiina on mukana juonessa muka paheksumalla tilannetta.
92els7zh2or01.jpg


Tärkeimmät kauppakumppanit. Saksan lippu muiden päällä ja Kiinan lippu Saksan päällä hieman huolestuttavaa...
Samoin se, että Venäjä on Ukrainan tärkein kauppakumppani.
 
Onkohan ne nussineet kupan toisilleen ja alkaa olemaan jo aivoissa vai mikä tätä voi selittää?
Tälläisten jälkeen alkaa tehdä mieli mennä kauppaan oikeasti ostamaan niitä säilykkeitä, en yhtään ihmettelisi että alkaisi vielä kunnon rähinä.

On kyllä jäätävää, mitä tossa uutisessa kerrotaan.... Jää nähtäväksi mihin tämä sota johtaa.
 
On kyllä jäätävää, mitä tossa uutisessa kerrotaan.... Jää nähtäväksi mihin tämä sota johtaa.
Venäjän peruuttamiseen tai niiden totaaliseen tuhoon. Mä uskon että Putin murhataan ja joku vähän täyspäisempi pesee kätensä ja palaavat poteroihinsa runkkaamaan.
 
Kun saisikin edes sellaisen uskottavan huhun liikkeelle että lähipiiri aikoo murhata putlerin niin sekoamisessa tulisi uudet levelit ja joku päästäisi sen oikeasti päiviltä kun tulisi liian monelle todellinen uhka.
 
Venäjä vetää kyllä armottoman läpinäkyvää puffia. Pakotteilla ei vaikutusta jne. No kyllä kauppa on kuitenkin aikaisemmin kelvannut, että onko sillä väliä vai ei?

Ei Eurooppa tai USA ole käsittääkseni tehnyt mitään pakotteita olemassa olevien energiantoimitusten katkaisemiseksi. Siellä ne isot rahat liikkuu. Puhutaan Nordstream2 menee jäihin. Joo, mutta se ei ole ollut valmis, kaasu tulee nordstream ykköstä pitkin kuten ennenkin. Ei sitä ole rajoitettu. Öljykauppaan ei ole mitään pakotteita, onko joku kuullut tällaisista? Tavallinen kansa kärsii eniten hämmingeistä, mutta Venäjän kirstuun isot öljy- ja kaasuvaluutat valuu kuten ennenkin?
Näin ainakin minä olen asian ymmärtänyt, esim. meille Suomeen jatkossa tulee Venäjältä kaasua, öljyä, sähköä ja puuta kuten ennenkin, eikö niin?
 
Nykypakotteilla ei semmoista valtavaa vaikutusta ole kun Venäjä on vuosia valmistautunut siihen, että jossain vaiheessa tulee pakotteita. 600 miljardia niillä on itellä jossain puskurina. Mutta kun se kansa vittuuntuu jos ne kärsii ja se johtaa ongelmiin maassa itsessään.
 
Varmaan aiemminkin sanottu mutta jos joku ei saa tarpeekseen noista sotavideoista ni ainakin nyt niitä pyörii AlfaTV ohjelmassa jatkuvasti. Mä jotenkin toivoisin että toi ryssien orjakansa vihdoinkin nousis seisomaan ja tekis Putinille saman ku romanialaiset Nicolae Ceaușesculle.

 
Ei Eurooppa tai USA ole käsittääkseni tehnyt mitään pakotteita olemassa olevien energiantoimitusten katkaisemiseksi. Siellä ne isot rahat liikkuu. Puhutaan Nordstream2 menee jäihin. Joo, mutta se ei ole ollut valmis, kaasu tulee nordstream ykköstä pitkin kuten ennenkin. Ei sitä ole rajoitettu. Öljykauppaan ei ole mitään pakotteita, onko joku kuullut tällaisista? Tavallinen kansa kärsii eniten hämmingeistä, mutta Venäjän kirstuun isot öljy- ja kaasuvaluutat valuu kuten ennenkin?
Näin ainakin minä olen asian ymmärtänyt, esim. meille Suomeen jatkossa tulee Venäjältä kaasua, öljyä, sähköä ja puuta kuten ennenkin, eikö niin?
Eikö se ole niin, että kovilla öljypakotteilla Venäjä kaatuisi kuukausissa, jos kaikki olisivat mukana pakoterintamassa? Vielä ei kait kukaan ole tuollaisesta edes puhunut ääneen.

Tuo Medvedevin jorina kuulosta minusta vaan psyykkaukselta pakotteille vastaiskuna.
 
Kun saisikin edes sellaisen uskottavan huhun liikkeelle että lähipiiri aikoo murhata putlerin niin sekoamisessa tulisi uudet levelit ja joku päästäisi sen oikeasti päiviltä kun tulisi liian monelle todellinen uhka.
Ongelma taitaa olla isompi kuin pelkkä Putler, kun todennäköisimmistä seuraajat ovat ihan yhtä korruptoituneita. Se koko sisäpiiri pitäisi saada kylmäksi.
 
Back
Ylös Bottom