HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ite uskon, että enemmän jengi kelaisi suakin neutraaliksi, jos kyseenalaistaisit esim makhakin väitteitä samaan tahtiin kuin enemmän ukrainaan kallellaan olevien postauksia. Tietenkin perustelet tätä sillä, että koska valtaosa on jo sitä mieltä, niin et koe tarpeelliseksi tehdä niin. Tämä taas saa sut näyttämään enemmän toisen puolen fanilta muitten silmissä. Tai ainakin oman ymmärryksen mukaan neutraali asioiden tarkkailu on sitä, että arvioidaan miten asiat ovat, ei siitä huolenpitoa että molemmat mielipiteet saavat yhtä paljon kannatusta?

Eli mun vinkki äijälle, jos haluut saada neutraalin kommentoijan statuksen itsellesi, niin enemmän venäjän kritisoimista. Ai et halua tehdä niin? Siinä sulle about vastaus miksi epäillään venäjämieliseksi.
Et sä määrittele miten joku täällä keskustelee asioista.
Voisi hyvin sanoa että mitä sä siinä viisastelet, kun ohitat esim. makhakin postauksia missä ollut täysin oikeassa. Toi juna katsos kulkee molempiin suuntiin.
Et siis ole missään holier than thou asemassa vaikka näin selvästi kuvittelet.... en tiedä mistä se sitten kumpuaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et sä määrittele miten joku täällä keskustelee asioista.
Voisi hyvin sanoa että mitä sä siinä viisastelet, kun ohitat esim. makhakin postauksia missä ollut täysin oikeassa. Toi juna katsos kulkee molempiin suuntiin.
Et siis ole missään holier than thou asemassa vaikka näin selvästi kuvittelet.... en tiedä mistä se sitten kumpuaa.
Muistaakseni äijä oli se, joka valitteli ettei sua pidetä neutraalina kommentoijana ja se häiritsee sua? Ite pyrin ystävällisenä kanssapakkislaisena pohtimaan mistä se vois johtua.

Sama kun jäbä tulis kysymään täällä miksi penkki ei kulje. Joku vastaa, että ootko miettiny vahvistaa heikkoja kohtia enemmän ja nostaa ylipäätänsä volyymia kuukausitasolla, ni sun seuraava kommentti ois että mitä jengi tulee viisastelemaan eikö ite tee volyymia 😄 Eihän siinä ois mitään järkeä.
 
Eihän hän määritellytkään, totesi vain neutraalisti tosiasian. Ei sun tarvi siitä pitää, mutta oikeassa hän oli.
Niin ja postasin taas epäkohdan heti tuossa logiikassa. Toki voi sanoa mitä sanoo, mutta tuohan on täysin puolueellinen näkemys.
 
Muistaakseni äijä oli se, joka valitteli ettei sua pidetä neutraalina kommentoijana ja se häiritsee sua? Ite pyrin ystävällisenä kanssapakkislaisena pohtimaan mistä se vois johtua.

Sama kun jäbä tulis kysymään täällä miksi penkki ei kulje. Joku vastaa, että ootko miettiny vahvistaa heikkoja kohtia enemmän ja nostaa ylipäätänsä volyymia kuukausitasolla, ni sun seuraava kommentti ois että mitä jengi tulee viisastelemaan eikö ite tee volyymia 😄 Eihän siinä ois mitään järkeä.
Sähän neuvoit miten minusta "pidettäisiin" eli minun pitäisi puhua asioista tietyllä tavalla saavuttaakseni tämä... Miten tuo on neutraalia? Tuohon on juuri sitä lammasmassa ajattelua.

Ei minä puhu asioista että minusta pidettäisiin. Puhun asioista miten ne oikeasti ovat...
Mitään oikeaa argumenttia tosin ei ole tullut esim. sodan keskusteluissa vaan ryssäleimasin heiluu välittömästi.

Mieti nyt. Sä neuvoit minua olemaan kuten haluttaisiin olevan jolloin voisin olla ok... eihän mies noin voi elää.
 
Hyviä kommentteja ammattiupseerilta.

Panssarivaunuekspertti näkee, että Venäjällä on painetta päästä rintamalinjasta läpi ja vallata edes jotain uutta, sillä tappiot ovat olleet isoja.

Avdijivkan aluehan on hyvin kumpareista ja peitteisempää taajama-aluetta, mutta heti siitä länteen maisema alkaa aukenemaan ja selkenemään tehden panssarivaunuista helppoja kohteita maaston puolesta.

Paikalliskuvia, karttoja sekä satelliittikuvia seuraava Dahl muistuttaa, että Venäjä on käytännössä koko ajan yrittänyt iskeä, mutta hyökkäykset ovat olleet järjestään jalkaväen ”lihamyllyjä” Avdijivkan alueella.

– Nyt toki pitkästä aikaa jalkaväen taktiikan lisäksi on mukana myös panssarivaunuja.

On hyvä muistaa, että Avdijivkan valtauksen jälkeen Venäjä ei ole päässyt mihinkään merkittävään lopputulokseen.

Ja sieltä Avdijivkastahan Ukraina vetäytyi itse, eikä Venäjä sikäli sitä edes päässyt taistelujen myötä valtaamaan.

Pääosa Venäjän panssarikalustosta on vanhempaa kalustoa, jota on kunnostettu ja modernisoitu jonkin verran.

– Eivät ne silti uuden kaluston tasoista ole, vaan laatu huononee koko ajan.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010337630.html
 
Sähän neuvoit miten minusta "pidettäisiin" eli minun pitäisi puhua asioista tietyllä tavalla saavuttaakseni tämä... Miten tuo on neutraalia? Tuohon on juuri sitä lammasmassa ajattelua.

Ei minä puhu asioista että minusta pidettäisiin. Puhun asioista miten ne oikeasti ovat...
Mitään oikeaa argumenttia tosin ei ole tullut esim. sodan keskusteluissa vaan ryssäleimasin heiluu välittömästi.

Mieti nyt. Sä neuvoit minua olemaan kuten haluttaisiin olevan jolloin voisin olla ok... eihän mies noin voi elää.
Nyt vai heti? 😄
 
Katso nyt itsekin tuota naureskelusi. Vastasin juttuusi argumentoiden ja muuhun et kykene kuin tuohon sic,diipadaaba/matuvita tasoiseen naureskeluun vastineena?
Miten meni mielestäsi? Vähän niinkuin lerpahti tuo sinun järkeily taas kerran.
True detectiven ykkös kaudella on hyvä kohtaus, missä Rustin on valmis sen kanssa, että puhuu kuin mies miehelle roiston kanssa joka jauhaa täyttä paskaa kokoajan 😄
 
True detectiven ykkös kaudella on hyvä kohtaus, missä Rustin on valmis sen kanssa, että puhuu kuin mies miehelle roiston kanssa joka jauhaa täyttä paskaa kokoajan 😄
Joo. Arvaappa kumpi meistä on se joka puhuu paskaa kokoajan ja kumpi se ajatteleva ihminen joka ei välitä yhteiskunnan lammasmentaliteetista tai hevonpaskasta?
Sun luulis tietävän jos olet katsonut ja ymmärtänyt sen sarjan.
 
Sitä se juuri tarkoitti ja sinä taas todistat pointtiani mistä taas puhuin.
Ei taida diipadaabailu oikein toimia kun olet kohta 2v hokenut tuotakin.
Jep, aina kun ropelilla palaa päreet, niin alkaa puskemaan kielitaidottomuus esille. Hyvä raivota asioista, joita ei ole edes sanottu :ROFLMAO:
 
Joo. Arvaappa kumpi meistä on se joka puhuu paskaa kokoajan ja kumpi se ajatteleva ihminen joka ei välitä yhteiskunnan lammasmentaliteetista tai hevonpaskasta?
Sun luulis tietävän jos olet katsonut ja ymmärtänyt sen sarjan.
Tämä oli vahva viesti äijältä 💪

Ittelle jäi silti hieman vielä mietityttämään mitä mieltä oot makhakin viesteistä? Tunnustan, kysyin sitä vähän epäsuorasti niin saatto mennä ohi.
 
Tämä oli vahva viesti äijältä 💪

Ittelle jäi silti hieman vielä mietityttämään mitä mieltä oot makhakin viesteistä? Tunnustan, kysyin sitä vähän epäsuorasti niin saatto mennä ohi.
Monesti oikeassa ja välillä voi mennä hutiin. Kukaan tuskin tietää miten asiat menee kun ei voi ennustaa kaikkea mutta voi miettiä syy seurauksia silti itse.
En keskity kirjoittajakohtaiseen arvosteluun vaan enemmän siihen mitä joku sanoo ja tekee.
 
Back
Ylös Bottom