HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Sodan alun mahalasku on tosiaan ryssälle ja fanbaselle kipeä paikka 🤭 paitsi rysyn mukaanhan se oli vain harhautus 🤣
Kävi lopulta kuinka tahansa, niin näihin kuviin ja tunnelmiin on mukavaa palata.
20240402_172217.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"harhautus"
Mikä taas on mahdollinen asia toisinkuin 3pv copet mitkä keksitty ties missä ja silti nostetaan aina ylös vaikka palturia.

Ei tuota idioottia kannata noteerata millään tavalla, sillä ei ole koko ketjussa varmaan yhtään asiallista/(sen hetkiseen) asiaan liittyvää postausta, pelkkää trollausta, valehtelua ja henkilöön käymistä.

do-not-feed-the-trolls-v0-9x5000cbzpwa1.jpg
 
Ei tuota idioottia kannata noteerata millään tavalla, sillä ei ole koko ketjussa varmaan yhtään asiallista/(sen hetkiseen) asiaan liittyvää postausta, pelkkää trollausta, valehtelua ja henkilöön käymistä.

do-not-feed-the-trolls-v0-9x5000cbzpwa1.jpg
Jos pysyy totuudessa, joka sinulle on tuntematonta toimintaa, niin olen linkannut viime aikoinakin paljon uutisia ketjuun. Toki ne ovat olleet epämieluisia sinulle sun muille ryssille/ryssänmielisille 🤣 todellisuudessa sinua vituttaa miten kerta kerran jälkeen paljastan paskapuheesi. Viimeksi full retard -koronaketjussa 💪
 
-Zelensky approved laws to lower the maximum age of compulsory military training from 27 to 25, allowing younger men to be mobilized, create the online register for conscripts, and cancel the "partially eligible" status in the military medical examinations.
-From April 2, there will be only two categories in the medical reports, "eligible" and "non-eligible." The person who was previously examined as "partially eligible" must be re-examined.

Paljonkohan ne noilla toimilla saa lisää porukkaa, kovin paljoa ei ikäraja laskenut.
 
Siis meinaako tuo tosiaan, että alle 27 vuotiaita ei oo aiemmin otettu rintamalle ?
 
Siis meinaako tuo tosiaan, että alle 27 vuotiaita ei oo aiemmin otettu rintamalle ?
Alle 27 niitä ei ole voinut määrätä palvelukseen, nyt ikäraja muuttuu tuohon 25. Haluavat kai että nuoret opiskelee eivätkä pakene maasta tai kuole monttuun etulinjassa.
18-27v on toki voinut vapaaehtoisena mennä sotimaan.

Lisäksi kai opiskelu korkeakoulussa on taannut ettei joudu rintamalle. Mikäli alaikäisiä lapsia 3 tai yli ovat saaneet vapautuksen myös.
 
Alle 27 niitä ei ole voinut määrätä palvelukseen, nyt ikäraja muuttuu tuohon 25. Haluavat kai että nuoret opiskelee eivätkä pakene maasta tai kuole monttuun etulinjassa.
18-27v on toki voinut vapaaehtoisena mennä sotimaan.
Aivot ei ole vielä heränneet tähän aikaan, mutta eikö "maximum age" viittaa siihen, että sitä vanhempia ei voida pakottaa asepalvelukseen? Eli tuo 27->25 muutos vain pienentäisi joukkoa joka voidaan asepalvelukseen määrätä..? *hakee kahvia*
 
Alle 27 niitä ei ole voinut määrätä palvelukseen, nyt ikäraja muuttuu tuohon 25. Haluavat kai että nuoret opiskelee eivätkä pakene maasta tai kuole monttuun etulinjassa.
18-27v on toki voinut vapaaehtoisena mennä sotimaan.
Mun on jotenkin edelleen vaikea ymmärtää tätä ukrainan touhua.
Sota on ollut käynnissä käytännössä 2014 asti aktiivisesti...
Jopa suomessa sodan ollessa lähellä varusmiehet eli nuorimmat olisi rintamalla heti (18v-22v käytännössä)
Sekä heti perään tästä 20-30v nopeasti myös kertauksiin ja palvelukseen. Vanhemmat 30-40+v toki myös tarvittaessa mutta järjestys olisi kuitenkin tämä.... nuorimmasta vanhimpaan priorisointi.

Miksi ukrainassa mennään päinvastoin, koska sota on ollut jo vuosia päällä ennen tätä 2022 höökejä. En mä tiedä mutta musta jotenkin tuntuu ettei ole edes haluttu tehdä loogisia ratkaisuja. Nyt rintamalla tuntuu olevan pääosin +30v ukkoja mitkä hoitelevat hommia hyvin ei siinä mitään, mutta yleisesti sotahommat on nuorten touhuja ihan fyysisten ominaisuuksien ja muun puolesta sekä rotaatiota voidaan tehdä paljon enemmän joukoissa. Nythän ukrainan joukot kärsivät väsymyksestä, koska rotaatiota ei voida tehdä kunnolla sekä tarvittaisiin lisää ukkoja muutenkin.

Mitä tässä nyt oikein siis on tehty näinä vuosina ukrainassa? Luulisi että 2014 jälkeen olisi koko armeija uudistunut tältä osin.
 
Aivot ei ole vielä heränneet tähän aikaan, mutta eikö "maximum age" viittaa siihen, että sitä vanhempia ei voida pakottaa asepalvelukseen? Eli tuo 27->25 muutos vain pienentäisi joukkoa joka voidaan asepalvelukseen määrätä..? *hakee kahvia*
-Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi allekirjoitti tiistaina lain, jolla armeijan liikekannallepanoikää lasketaan 27 vuodesta 25 vuoteen.
 
Onko tää nyt sama Ukraina joka pyörittää sotaa Euroopan ja USAn rahan ja avun varassa? Ja samaan aikaan ku ollaan hätää kärsimässä ja huudetaan apua joka puolelta omaa fyysisesti parasta väestöö ei oo mobilisoitu rintamalle? Ehkä mä oon jotenkin ahdas mut antaa ”vähän” omituisen kuvan..
 
Alle 27 niitä ei ole voinut määrätä palvelukseen, nyt ikäraja muuttuu tuohon 25. Haluavat kai että nuoret opiskelee eivätkä pakene maasta tai kuole monttuun etulinjassa.
18-27v on toki voinut vapaaehtoisena mennä sotimaan.

Lisäksi kai opiskelu korkeakoulussa on taannut ettei joudu rintamalle. Mikäli alaikäisiä lapsia 3 tai yli ovat saaneet vapautuksen myös.

Tulee kuopat kyljillä syvenemään ja entistä nuorempaa häipymään, Ukrainan demografia pyramidi kohta kuin tikkari.
Ukraine_2023_population_pyramid.svg.png

Samaan suuntaan ryssillä menossa.
Russia_Population_Pyramid.svg.png
 
Onko tää nyt sama Ukraina joka pyörittää sotaa Euroopan ja USAn rahan ja avun varassa? Ja samaan aikaan ku ollaan hätää kärsimässä ja huudetaan apua joka puolelta omaa fyysisesti parasta väestöö ei oo mobilisoitu rintamalle? Ehkä mä oon jotenkin ahdas mut antaa ”vähän” omituisen kuvan..
Jep. Tulee vähän semmonen "low effort" kuva.
Vai onko vaara ettei nuorisoa kiinnosta ollenkaan.
 
Jep. Tulee vähän semmonen "low effort" kuva.
Vai onko vaara ettei nuorisoa kiinnosta ollenkaan.
Mulle tuli ainakin ekana mieleen et kuinkahan tosissaan haluavat puolustaa maataan oikeasti ja onkohan nyt sitten niin vakava paikka kuitenkaan kuin annettu ymmärtää kun Venäläiset marssii maahan. Tietty en sodankäynnistä mitään tiedä ja voihan tässä olla jotain suurempaa viisautta mikä ei mulle aukee. Vai perustuuko se nyky sodankäynti pääosin muuhun kuin rintamasodankäyntiin ja -vahvuuteen. Tietty voivat itsekin tiedostaa et turpaan tulee ja tässä vaan pitkitetään vääjäämätöntä ja turha uhrata parasta väestöä turhaan. Tai taktiikka on vaan pitkittää sotaa ja heikentää venäjää sisältä päin ja toivoa, että siellä tapahtuisi jotain joka johtais sodan loppumiseen.

Edit:ennenkö joku tulee viisasteleen niin tietysti on suurempaa viisautta ku mitä minä tai kukaan täällä tietää.
 
^Nykyään kalusto määrittää pitkälti mikä on mahdollista, etenkin tuollaisessa aakeessa laakeessa maastossa. Ei paljoa iloa vaikka olisi 2 milj. miestä rynnäkkökiväärein ja molotovin koktailein varustettuna. Olen toki itsekin ihmetellyt ihan samaa jahkailua. Mutta mikäli länsi jahkailee aseistuksen toimituksessa, niin en tiedä saavutetaanko sillä laajalla liikekannallepanolla lopulta hirveesti.

Jahkailusta puheen ollen, onko kukaan huomannut brittien suunnalta mitään Ukrainan tukemiseen liittyvää viime kuukausina? Jotenkin jäänyt vaikutelma, että Sunak päästessään pestiinsä kävi poseeraamassa Zelenskyin kanssa kameran edessä, ja sitten unohti koko sodan.
 
^Nykyään kalusto määrittää pitkälti mikä on mahdollista, etenkin tuollaisessa aakeessa laakeessa maastossa. Ei paljoa iloa vaikka olisi 2 milj. miestä rynnäkkökiväärein ja molotovin koktailein varustettuna. Olen toki itsekin ihmetellyt ihan samaa jahkailua. Mutta mikäli länsi jahkailee aseistuksen toimituksessa, niin en tiedä saavutetaanko sillä laajalla liikekannallepanolla lopulta hirveesti.

Jahkailusta puheen ollen, onko kukaan huomannut brittien suunnalta mitään Ukrainan tukemiseen liittyvää viime kuukausina? Jotenkin jäänyt vaikutelma, että Sunak päästessään pestiinsä kävi poseeraamassa Zelenskyin kanssa kameran edessä, ja sitten unohti koko sodan.
Miksi siellä on vanhin aines? Se varmaan oli se ihmettelyn isoin kohta.
 
Back
Ylös Bottom