HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen mitä itse olen tässä sanonut niin täällä sanottu ääneen, ne rajat on neukuillakin ja jos niiden yli mennään niin nykyisessä yhteisrintamassa se on vain pieni hetki kun siellä on muiden maiden sotavoimat paikan päällä.
Voisin väittää että putleri ei epäile hetkeäkään että olisi vain huulien heilutusta.
 

Politico: Saksan ex-liittokansleri Schröder neuvottelemassa Putinin kanssa​

Politico-viikkolehden mukaan Saksan entinen liittokansleri Gerhard Schröder on matkustanut Moskovaan neuvottelemaan presidentti Vladimir Putinin kanssa Ukrainan tilanteesta.

Venäläinen uutistoimisto TASS vahvistaa Schröderin tulleen maahan.

Saksan hallitus kertoo, että ei ole tietoinen ex-liittokanslerin matkasta.

Schröder ja Putin tunnetaan hyvinä ystävinä.
 
Suomestakin löytyy sitten labroista kemiallisia aseita sekä biologiseen sodankäyntiin sopivaa materiaalia, kuten varmaan lähes jokaisesta Suomen kokoisesta tai isommasta maasta.
Määrät on toki vain tutkimuskäyttöön olevia mitättömiä määriä mutta kuitenkin.
 
Varmaan ymmärsit, että media antaa ymmärtää, että siellä on hollywoodin tasoista räjähtelyä.
Kieltämättä media retostelee "montaaseilla" noista pommituhoista ja helposti menee katsojalta ohi, että kuvamateriaali onkin koostettu useamman kaupungin tuhoista.
 
Kieltämättä media retostelee "montaaseilla" noista pommituhoista ja helposti menee katsojalta ohi, että kuvamateriaali onkin koostettu useamman kaupungin tuhoista.
Näyttäisitkö "montaaseja" myös minulle? En ole vielä sellaisia nähnyt vaikka sotaa seurannut sen alettua tunti tunnilta.
 
Näyttäisitkö "montaaseja" myös minulle? En ole vielä sellaisia nähnyt vaikka sotaa seurannut sen alettua tunti tunnilta.
Semmoisen huomannut, että monessa uutisessa loopataan samaa pommia moneen kertaan kun ei ole tarpeeksi matskua. Ja lähes kaikki on vertical video syndroomat päällä kuvattu.
 
Miksi katsoisin jotain Foxia ym. jenkkien roskamediaa? Suomessa esimerkiksi Iltalehden 24/7 seuranta tuottaa ihan hyviä juttuja, videoklipit ja kuvat löytyy Nextan tai liveuamapin kautta...
 
Miksi katsoisin jotain Foxia ym. jenkkien roskamediaa? Suomessa esimerkiksi Iltalehden 24/7 seuranta tuottaa ihan hyviä juttuja, videoklipit ja kuvat löytyy Nextan tai liveuamapin kautta...

Aijao nyt kyllä sanoit väärin. Ei siihen voi luottaa, sun pitää itse etsiä oikeista paikoista tieto, esimerkiksi tokentubesta tai leveli-striimeistä näin aluksi vaikka.
 
En nyt puolustele ketään, mutta Putin ei ole tappanut 30 tuhatta ukrainalaista vielä 2 viikossa, mutta ukrainalaiset tappoi 30 tuhatta juutalaista omalla määperällään 2 päivässä.
Eikö ole ilkeetä kun ei voi suoraa sanoa vaan joutuu ns pehmenellä puheita ettei heti ole natsi putinisti, joutuu siis varoa sanoja ettei ole kaikki kimpussa?

Eli se mitä tarkoitan että tohon alkuu pitää kaikille tehdä selväksi en nyt puolustele ketään. Jätäppä tuo sanomatta nii kaikki kimpussa 🤣
 
Back
Ylös Bottom