HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valtamedia on suomessakin luonut ukrainan tilanteesta kyllä aika vääristyneen kuvan, joten on mukava välillä lukea jotain mikä on kirjoitettu enemmän maltilla ja ajatuksella pelkän kiihkon sijaan
Ihan erilaisen kuvan olen itse saanut vaikka seuraankin valtamediaa siinä missä muitakin.
 
Nakkaappa lähdettä tälle missä ne palveli? Lukisin mielelläni enemmän näistä natsien juutalaissotilaista.

Ei hyvä jumala mitä tänne eksyy esittään näitä väittämiä, mitähän seuraavaksi, kuu on juustoa?
Voit ihan itsekin asian kuuklata, löytyy varmasti tarpeeksi linkkejä asian tueksi.
PS. juutalaisia oli jopa SS-joukoissa.
 
En muista enää mutta tuolla sanotaan, että 150 000


Olivat näitä osa juutalaisia mitä saksalaiset jäljitti pitkällekkin. Tästähän voi saivarella kuka sitten on juutalainen...
 
Voit ihan itsekin asian kuuklata, löytyy varmasti tarpeeksi linkkejä asian tueksi.
PS. juutalaisia oli jopa SS-joukoissa.

Saatto olla miljoona armeijassa kymmenen juutalaista sattumalla SS-joukoissakin, älä tule satuilemaan kuitenkaan kun näyttää olevan historia niin heikolla pohjalla.
 
Tottakai mä kyselen ja kyseenalaistan tai kommentoin.
Ot. No toki. Mutta mietihän hetki, jos kaikkien tai edes enemmistön sisällön tuotto tänne foorumille olisi samaa tasoa. Ei saatana, sitä ei lukisi kukaan. Selaa vaikka viestihistoriaasi ja koita funtsia asiaa objektiivisesti edes hetki.

Itse olen terveen kyseenalaistaminen ja kovankin debatin kannalla, joten varmasti monessa asiakysymyksessä ja ajattelumallissa sinun kanssa ihan samoilla linjoilla. Ulosantisi on vaan usein tosi luokatonta. On toki monella muullakin. Sinun tuotokset vaan pistävät silmään, ehkä siksi, että kykyä olisi selvästi parempaankin 😃

Itselle toisaalta ihan sama, pystyn suodattamaan mahdollisen asian joutavuuksien seasta, mutta en yhtään ihmettele, että monella keittää yli.
 
Nakkaappa lähdettä tälle missä ne palveli? Lukisin mielelläni enemmän näistä natsien juutalaissotilaista.

Ei hyvä jumala mitä tänne eksyy esittään näitä väittämiä, mitähän seuraavaksi, kuu on juustoa?
Kyseessä lienee saksalaiset ns "puolijuutalaiset" eli vanhemmista toinen oli ns arjalainen ja toinen juutalainen. Muissa maissa ei tehty eroa, mutta Saksassa ja Itävallassa puolijuutalaiset säästyivät suurimmaksi osaksi joukkotuholta ja heidät komennettiin armeijaan. Lukumäärää en tiedä.
 
Saatto olla miljoona armeijassa kymmenen juutalaista sattumalla SS-joukoissakin, älä tule satuilemaan kuitenkaan kun näyttää olevan historia niin heikolla pohjalla.
Olet oikeassa ulkomuistista kun laitoin luvun, niin se olikin alakanttiin. Mielummin silti olen huonomuistinen, kuin vähä-älyinen.
Kovin on kyllä soijapojat herkällä päällä.
 
Kyseessä lienee saksalaiset ns "puolijuutalaiset" eli vanhemmista toinen oli ns arjalainen ja toinen juutalainen. Muissa maissa ei tehty eroa, mutta Saksassa ja Itävallassa puolijuutalaiset säästyivät suurimmaksi osaksi joukkotuholta ja heidät komennettiin armeijaan. Lukumäärää en tiedä.
Jos pitää valita kummalta puolelta asetta katsoo, niin moni valkkaa sen perän piipun sijaan.
 
Kyseessä lienee saksalaiset ns "puolijuutalaiset" eli vanhemmista toinen oli ns arjalainen ja toinen juutalainen. Muissa maissa ei tehty eroa, mutta Saksassa ja Itävallassa puolijuutalaiset säästyivät suurimmaksi osaksi joukkotuholta ja heidät komennettiin armeijaan. Lukumäärää en tiedä.

Juutalaisten määrittelylle oli saksassa omat lait. Nurenbergin vai mitkä olivat, sen määrittelyn perusteella juutalaisiksi määritellyt eivät päässeet wehrmachtiin ja vielä vähemmän valiojoukko SS. Sattumalta ja huijauksella on päässyt näiden lakien mukaan juutailaseksi todettu jompaan kumpaan.

Vasta luin jostain baltian juutalaisesta, joka oli väärillä papereilla ollut wehrmachtissa, valintana oli ollut keskitysleiri.
 
Ot. No toki. Mutta mietihän hetki, jos kaikkien tai edes enemmistön sisällön tuotto tänne foorumille olisi samaa tasoa. Ei saatana, sitä ei lukisi kukaan. Selaa vaikka viestihistoriaasi ja koita funtsia asiaa objektiivisesti edes hetki.

Itse olen terveen kyseenalaistaminen ja kovankin debatin kannalla, joten varmasti monessa asiakysymyksessä ja ajattelumallissa sinun kanssa ihan samoilla linjoilla. Ulosantisi on vaan usein tosi luokatonta. On toki monella muullakin. Sinun tuotokset vaan pistävät silmään, ehkä siksi, että kykyä olisi selvästi parempaankin 😃

Itselle toisaalta ihan sama, pystyn suodattamaan mahdollisen asian joutavuuksien seasta, mutta en yhtään ihmettele, että monella keittää yli.
Tuntuu itse asia keittävän yli eikä se miten sen esittää. Jos olisi propagandan kanssa täydessä hurmiossa samalla tyylillä olisi kaikki hyvin.
 
Back
Ylös Bottom