HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinä itsekkin olet sanonut, että Ukrainaa pitäisi tukea enemmän. 😂 Pikku rahoja nuo on meidän budjetissa. Mun puolesta voi vaikka triplata. Kaikki tämä ulina on sen arvoista. 😂
Paljonko on menny omasta pussista? alkaa huutelu vähetä kun omasta tilistä sinne pitäs alkaa laittaa hilloa

Millä vitun rahalla Suomikin pystyy tukea kun talous ihan alhaalla??

Ainii sitä saa seinästä
 
Paljonko on menny omasta pussista? alkaa huutelu vähetä kun omasta tilistä sinne pitäs alkaa laittaa hilloa

Millä vitun rahalla Suomikin pystyy tukea kun talous ihan alhaalla??

Ainii sitä saa seinästä
Kyllä kun ryzzää kismittää, niin siitä vähän maksaakin.
Btw Eikö sun pitäisi olla ryzzien taloudesta enemmän huolissaan? 😂
 
Onneksi meillä on firmassa varsin hyvä työterveys. Joten sain tänä aamuna mielenterveys chatin kautta yhteyden. Ja sain seuraavan vastauksen;

Enemmän aiheuttaisi huolta jos et tuntisi mitään tai olisit jotenkin neutraali tilanteelle jossa aiheutuu suurta kärsimystä ihmiskunnalle
Ihan keskustelun vuoksi voin omalta kohdaltani kertoa, että seuraan tapahtumia käytännössä täysin talouden ja siihen liittyvän numeerisen datan näkökulmasta tehden siitä omia, toki usein vääriä, johtopäätöksiä. Ja ainakin omasta mielestäni seuraan tilannetta täysin neutraalisti, oikeastaan ilman mitään tunteita mihinkään suuntaan.

Minulla on kyllä aina ollut epäilys, että oman päänupin sisältä puuttuu joitain yleisesti tärkeinä pidettyjä ominaisuuksia, mitä muilla on. Tämä suhtautuminen sotaan ehkä vahvistaa epäilyn oikeaksi.

Olenko ainoa?
 
Ihan keskustelun vuoksi voin omalta kohdaltani kertoa, että seuraan tapahtumia käytännössä täysin talouden ja siihen liittyvän numeerisen datan näkökulmasta tehden siitä omia, toki usein vääriä, johtopäätöksiä. Ja ainakin omasta mielestäni seuraan tilannetta täysin neutraalisti, oikeastaan ilman mitään tunteita mihinkään suuntaan.

Minulla on kyllä aina ollut epäilys, että oman päänupin sisältä puuttuu joitain yleisesti tärkeinä pidettyjä ominaisuuksia, mitä muilla on. Tämä suhtautuminen sotaan ehkä vahvistaa epäilyn oikeaksi.

Olenko ainoa?
Itsellä samoja juttuja ja aikapaljon talouden puolesta peilaan asioita, koska näen sen vaikuttavan kaikkein eniten veronmaksajaan/pulliaiseen joka haluaisi vain grillata rauhassa.
Pyrin jättämään nuo tunteelliset jutut väliin kokonaan, koska ne on turhaa, vahingollista ja suoraansanottuna en jaksa kuunnella vaikka radiota missä nikula saarnaa minulle METHALLICAN biisin jälkeen miten mun pitäisi ajatella asioista.

Mä enemmänkin turhaudun miten typerä ihminen on edelleen nykyajassa ja kiertää tätä ikuista tyhmyytensä kehää. Mä luin joskus muksuna tiedejulkaisuja ja olen pettynyt miten emme ole ihmiskuntana vähintään marsissa asti... Tässä todellisuudessa porukka ei tiedä enää mihin vessaan pitäisi mennä ja "tiede" on tunnepolitiikkaa. Päälle toki suurvaltojen ja tahojen loputon ahneus.

Eli itse olen ns. neutraali ajattelija, mutta samalla pettynyt ja vähän väsynytkin tähän pellemaailmaan.

edit. ja lisään että todellisuus on ainoa mikä kelpaa asioista
 
Viimeksi muokattu:
Minulla on kyllä aina ollut epäilys, että oman päänupin sisältä puuttuu joitain yleisesti tärkeinä pidettyjä ominaisuuksia, mitä muilla on. Tämä suhtautuminen sotaan ehkä vahvistaa epäilyn oikeaksi.

Kieltämättä kirjoitustesi perusteella jotain työstämistä sinun mentaalihygieniassa on. Hyvin usein kerrot miten elo on harmaata, peli pelattu, ei huvita, murehdit osakesalkkua non stop jne jne. Toisaalta vaikutat viestien perusteella myös mukavalta hepulta. Lieneekö joku uupumus/masennus/ahdistus iskenyt mieheen, jolla olisi potentiaalia ihan onnelliseenkin eloon? En minä tiedä 😀
 
Kieltämättä kirjoitustesi perusteella jotain työstämistä sinun mentaalihygieniassa on. Hyvin usein kerrot miten elo on harmaata, peli pelattu, ei huvita, murehdit osakesalkkua non stop jne jne. Toisaalta vaikutat viestien perusteella myös mukavalta hepulta. Lieneekö joku uupumus/masennus/ahdistus iskenyt mieheen, jolla olisi potentiaalia ihan onnelliseenkin eloon? En minä tiedä 😀
On se mahdollista, että jossain vaiheessa ukko väsähti jotenkin huomaamatta. Tai miten voi olla mahdollista, että kun jossain näen Vladimirovitshin kuvan tai videon niin tiedostan kyllä, että siinä on kunti, joka on tapattanut satoja tuhansia ihmisiä, miehiä, naisia, lapsia vanhuksia mutta mitään tunnereaktiota mihinkään suuntaan ei muodostu. Kun luen jostain, että Venäjä on taas pommittanut siviilikohteisiin kuolettavasti ja kiduttanut vankeja, mitään reaktiota ei taaskaan muodostu. Kun luen jostain, että Venäjän armeija on raiskannut lapsia Ukrainassa, ei reaktiota. Jotain täytyy olla päässä vialla.

Mutta se on oikeasti täysissä järjissä analysoitu tilannekuva omalta osaltani, että peli on pelattu. Hyvät ajat meni jo. Ainoastaan huonoja ja vielä huonompia aikoja on enää edessä. Jos niitä ei tarvitsisi nähdä, niin laiffista saattaisi jäädä vielä hyvä maku suuhun.
 
"Ukraina on jo voittanut sodan, kun he säilyttivät itsenäisyyden ja heistä tulee osa länttä."

Maalitolppien nykysijainti ja tuleva positio on tässä.... muista tämä lause koska tämä tulee olemaan se ukrainan "voitto" tässä konfliktissa ja maalin lopullinen sijainti.
Ukraina ei tule saamaan näitä menetettyjä alueita takaisin. Ukrainan sotiminen loppuu välittömästi, jos/kun lännen tuki vähenee mikä tapahtuu väistämättä.

Uusi tai uusin narratiivi menee niin, että kun Venäjä ei ole valloittanut koko Ukrainaa (sillä ei ole merkitystä, ettei se ole ollut sen tarkoituksenakaan), niin Ukraina on ottanut voiton Venäjästä, tai ainakin torjuntavoiton. Ensikuussa sitten taas uudet jutut...

415110686_2343412696048409_2892596704279170679_n.jpg
 
Täällä on siis oikeasti nämä eräät närkästyneet siitä kun joku kehtasi unelmoida putinin ampumisella? Ja sitten nämä hyödylliset idiootit oikeasti ihmettelee miksi heitä pidetään ryssän botteina, ei hyvä helvetti.

Olisiko uudenvuoden kunniaksi jo aika antaa banaania näille paskahousuille? Tämä on luultavasti ainoa foorumi missä tuota paskaa saavat enää jauhaa.
 
Täällä on siis oikeasti nämä eräät närkästyneet siitä kun joku kehtasi unelmoida putinin ampumisella? Ja sitten nämä hyödylliset idiootit oikeasti ihmettelee miksi heitä pidetään ryssän botteina, ei hyvä helvetti.

Olisiko uudenvuoden kunniaksi jo aika antaa banaania näille paskahousuille? Tämä on luultavasti ainoa foorumi missä tuota paskaa saavat enää jauhaa.
"putinin ampumisella"

Ei. Lue uudestaan mitä kirjoitin. Tämä ei ole kovin vaikea asia, mutta jos ohitat sen mitä kirjoitin ja sen asian ytimen on se oma ongelmasi.
Mutta älä koita luoda siitä narratiivia, missä tämä on rajattu putiniin. Kirjoitukseni ei koske nimenomaan häntä pelkästään minkä mielestäni korostin erittäin selvästi.
 
Joku pamppu on taas tippunut Venäjällä ikkunasta ja kuollut. Minkälaisia ikkunoita siellä oikein on 🤔
Hesarin jutussahan sanotaan, että todennäköinen syy on sydänongelmat. Jo muinaiset roomalaiset tiesivät, että yksi sydäntautien yleisimpiä ilmenemismuotoja on pakonomainen tarve hypätä ikkunasta 🫤
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom