HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Tästä vielä ilouutista viikon alkuun, samaan malliin vaan jatkossakin. Kiihtyvällä tahdilla.


Kyllä ryssät osaavat ulinan ja uhriutumisen 🤣 On se kumma, että sotaa käyvää maata ja sen kansalaisia ei kohdella normaalisti. Ei tuota sivistynyt länsimaalainen käsitä, vain ryssä.

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä vielä ilouutista viikon alkuun, samaan malliin vaan jatkossakin. Kiihtyvällä tahdilla.


Kyllä ryssät osaavat ulinan ja uhriutumisen 🤣 On se kumma, että sotaa käyvää maata ja sen kansalaisia ei kohdella normaalisti. Ei tuota sivistynyt länsimaalainen käsitä, vain ryssä.

Jännästi meillä on monia puolueita/tahoja jotka huutaa rasismia kanssa. Muista mainita nämäkin petturit.
 


Juu ei tarvitse kovin pitkään miettiä kuka saa äänen ensimmäisellä kierroksella. Hieman jopa nostaa oksennusta suuhun tuo muutaman ehdokkaan tapa käydä mediakampanjaa itärajalla. Varsinkin Haaviston yritys vaikuttaa nyt tiukalta on niin ilmiselvä spinnaus, että heikompaa pyörryttää.

Presidentin pitäisi olla realiteetit tunnustava, vihollisen kieltä ja kulttuuria tunteva.

Venäjän ulina jostain rasismista on naurettavaa ja juuri sitä sakeaa propagandaa, jota osattiin odottaa. Luodaan itse ongelma ja sitten vingutaan siitä.
 
Ryssä kansalliseen tyyliinsä keksii asioita omasta päästään ja niistä sitten ulisee, ei mitään uutta 🤣 Päässä ilmaisella vuokralla ja mitä lie.

Totta helvetissä minäkin olen tätä elintasopakolaisuutta ja juhlapaikanhakua vastaan, humanitäärisessäkin tulisi toimia aivan toisin kuin nyt. Päivystävää ryssää toki ärsyttää, miten olen hehkuttanut näiden vatuloivien päätösten kuitenkin pitävän ryssät omassa läävässään tai ainakin aiheuttavan mukavasti tuhansien kilsojen lisäkoukkausta. Paskasakille ihan oikein.
 
Viimeksi muokattu:
Ryssä kansalliseen tyyliinsä keksii asioita omasta päästään ja niistä sitten ulisee, ei mitään uutta 🤣 Päässä ilmaisella vuokralla ja mitä lie.

Totta helvetissä minäkin olen tätä elintasopakolaisuutta ja juhlapaikanhakua vastaan, humanitäärisessäkin tulisi toimia aivan toisin kuin nyt. Päivystävää ryssää toki ärsyttää, miten olen hehkuttanut näiden vatuloivien päätösten kuitenkin pitävän ryssät omassa läävässään tai ainakin aiheuttavan mukavasti tuhansien kilsojen lisäkoukkausta. Paskasakille ihan oikein.
Vertaa tota holakausti ulisemiseen.Tuolla taitaa alkaa olla jo lakeja jotka kieltää holokaustin tutkimisen ja israelin valtion toimien kritisoiminen on tottakai antisemitismiä.
Tuo joen ylitys alkaa käymään hankalaksi kun venäläiset sai enemmän pimeänäkö laitteita niiden lennokkeihin.Mitä ne sanoo siellä slava ukrainassa esim Adviikan tilanteesta tai tosta sillanpää asemasta?Taitaa ryzzillä olla ohjukset ja bensa loppu ja niiden vässykkä sotilaat kerjää ruokaa?
 
Ryssä kansalliseen tyyliinsä keksii asioita omasta päästään ja niistä sitten ulisee, ei mitään uutta 🤣 Päässä ilmaisella vuokralla ja mitä lie.

Totta helvetissä minäkin olen tätä elintasopakolaisuutta ja juhlapaikanhakua vastaan, humanitäärisessäkin tulisi toimia aivan toisin kuin nyt. Päivystävää ryssää toki ärsyttää, miten olen hehkuttanut näiden vatuloivien päätösten kuitenkin pitävän ryssät omassa läävässään tai ainakin aiheuttavan mukavasti tuhansien kilsojen lisäkoukkausta. Paskasakille ihan oikein.
Ei mua kiinnosta ryssä vaan yleisesti matutouhu ja sossupummeilu suomeen.
Matuvita on pienen tutkimisen jälkeen hyvin avoin kaikelle muulle maanpaskomiselle.
 
Halla-aho vieraili Ukrainassa sikäläisen parlamentin puhemiehen kutsusta. Jos Suomen eduskunnan puhemiehenä olisi joku muu, tämä joku muu olisi virkansa puolesta tehnyt tuon vierailun saatuaan kutsun.

Oksettavaa, jos Halla-aho käyttää tätä työhönsä kuuluvaa tehtävää osana omaa mediakampanjaansa.

😉
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=WU9vaDHjnkU


Haasteita piisaa... tulee vaikea talvi ukrainalle jonka pitäisi hyökätä kaiken lisäksi.

Ukraina tarvii uuden LKP:n jossa otetaan +200k lisää palvelukseen, aseistusta lisää länsimailta. Osaavat varmaan jo itse kouluttaa joukot.
Tavoite selväksi ja sitten toimimaan.

Toinen vaihtoehto on alkaa neuvottelemaan. Toki ainoa julkinen tavoite on vapauttaa kaikki alueet, joten hankalaa aloittaa neuvottelut.
 
Ukraina tarvii uuden LKP:n jossa otetaan +200k lisää palvelukseen, aseistusta lisää länsimailta. Osaavat varmaan jo itse kouluttaa joukot.
Tavoite selväksi ja sitten toimimaan.

Toinen vaihtoehto on alkaa neuvottelemaan. Toki ainoa julkinen tavoite on vapauttaa kaikki alueet, joten hankalaa aloittaa neuvottelut.
Poliittinen vääntö on varmaan aika kovaa tällä hetkellä. Voihan se olla mahdollista, ettei Ukrainan liittolaisilla ole halukkuutta ja/tai resursseja tukea pahimmilllaan vuosikausia kestävää kulutussotaa. Ehkä se nyt halutaan saada poikki jollain kompromissilla.

Lehden mukaan Yhdysvallat ja Saksa aikovat suostutella Ukrainan neuvottelupöytään Venäjän kanssa toimittamalla vähentämällä Ukrainalle annettavaa aseapua.

Ukrainalle annettaisiin vastaisuudessa aseita täsmälleen sen verran, jonka se tarvitsee pitämään rintaman nykyisellään kykenemättä kuitenkaan valtaamaan takaisin Venäjälle menettämiään alueita. Tavoitteena olisi lehden mukaan taivutella presidentti Volodymyr Zelenskyi sille kannalle, että sodan jatkaminen pattitilanteessa ei ole hänen maansa kannalta järkevää.
 
Poliittinen vääntö on varmaan aika kovaa tällä hetkellä. Voihan se olla mahdollista, ettei Ukrainan liittolaisilla ole halukkuutta ja/tai resursseja tukea pahimmilllaan vuosikausia kestävää kulutussotaa. Ehkä se nyt halutaan saada poikki jollain kompromissilla.


No tuotahan on epäilty jo pitkään. Miksi muuten aseapua olisi rajoitettu ja viivytelty esim F-16 koneiden antamisessa.
Usalla vaikkapa tuhansia tankkeja olemassa ja 31kpl annettu. Nekään eivät kerinneet kesähöökiin mukaan.
 
No tuotahan on epäilty jo pitkään. Miksi muuten aseapua olisi rajoitettu ja viivytelty esim F-16 koneiden antamisessa.
Usalla vaikkapa tuhansia tankkeja olemassa ja 31kpl annettu. Nekään eivät kerinneet kesähöökiin mukaan.
Jaa ettäkö 31 tankkia vain, huhuh. En tiennytkään tuota. Se kyllä kertoo jo itsessään paljon rivien välistä.
 
Poliittinen vääntö on varmaan aika kovaa tällä hetkellä. Voihan se olla mahdollista, ettei Ukrainan liittolaisilla ole halukkuutta ja/tai resursseja tukea pahimmilllaan vuosikausia kestävää kulutussotaa. Ehkä se nyt halutaan saada poikki jollain kompromissilla.


Ei selvästi ole halua ja kaikki järjissään olevat nähneet jo kesällä mikä ryssän taktiikka on tässä sodassa tällä hetkellä eli kulutussota.
Ukrainalle annettiin kesähööki mahdollisuus. Se tyrehtyi robottikylän liepeille ja thats it.
Nyt jäljellä on hidas grindi ryssän valmisteltuja linjoja vasten ukrainan sisällä.
 
No tuotahan on epäilty jo pitkään. Miksi muuten aseapua olisi rajoitettu ja viivytelty esim F-16 koneiden antamisessa.
Usalla vaikkapa tuhansia tankkeja olemassa ja 31kpl annettu. Nekään eivät kerinneet kesähöökiin mukaan.
Missähän abramsit edes ovat? Suojaavat kiovaa vai mikähän funktio näillä edes on koska rintamalla niitä ei ole tainnut kukaan nähdä?
 
Missähän abramsit edes ovat? Suojaavat kiovaa vai mikähän funktio näillä edes on koska rintamalla niitä ei ole tainnut kukaan nähdä?
Eikös tuossa willyn videossa jotain ollut asiasta? Kupianskin lähellä kait pari kuvattu, toki ei tarkkaa tietoa paikasta.

Tuonne näköjään päivitetty nuo lahjoitukset. Modernien länsitankkien määrä melko vaatimaton.
Neukkulan kamaa onneksi satoja saaneet lahjoituksina.

-What’s especially disturbing, to advocates of a free Ukraine, is that the Ukrainian army got just 21 Leopard 2A6s: 18 from German stocks and three from Portuguese stocks. The Ukrainians can’t afford to waste Leopard 2A6s.

Leo 2 moderninpaa versiota eurooppa sai kaavittua kasaan vain 21kpl.
10 niistä jo tappioina eikä tuo välttämättä ole edes ajantasainen enää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom