HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistetaan että myös Suomessa on koronan kohdalla rajoitettu lehdistönvapautta
Tavallaan Suomikin oli siinä tilanteessa sotaa käyvä maa. Sota oli vaan sisäistä kansanryhmää vastaan suunnattu.

20220304_101609.jpg
 
Vaikka tämä ei olisi totta niin aivan loistavaa propaganda tavaraa.
Siinä alkaa korkein armeijan johto ja oligarkit pelkäämään että päitä ruuvataan kohta irti joten he lähtevät joko karkuun tai koittavat saada putlerin hengiltä.
Jokatapauksessa nämä on niitä säröjä ylimmässä johdossa mihin pitää hakata kiilaa niin perkeleesti.
Ryssien kultuuriin kuuluu toi varastaminen jos se tehdään oikein. Valehtelukin on ihan ok, jos se tehdään ns. oikein.
 
Mitenhän käy ruoan hinnalle, kun nämä polttoaine kulut tulee siirtymää hintoihin. Lähikaupan pitäjä jo tuossa pari vkoa sitten sano polttoaine kulut ei vielä ei ole hintoihin siirtynyt, mutta hinnat tulee nousemaan eikä ihan vähää.

Nämä vihreät on perkele maapallon tuho
Joo samaa sano maajussi kanssa ettei näy vielä ruoan hinnassa.
No tässä tulee nyt kaikkea muuta kivaa vielä päälle... Saa muutkin kestää kuin venäjä

En pelkää flunssia enkä pelkää sotaa. Pelkään kuitenkin päättäjiä sekä tätä haurasta taloutta mikä natisee liitoksistaan.
 
Joo samaa sano maajussi kanssa ettei näy vielä ruoan hinnassa.
No tässä tulee nyt kaikkea muuta kivaa vielä päälle... Saa muutkin kestää kuin venäjä

En pelkää flunssia enkä pelkää sotaa. Pelkään kuitenkin päättäjiä sekä tätä haurasta taloutta mikä natisee liitoksistaan.
Mutta helvetin hanakoita ovat päättäjät leikkaamaan turhia menoja.
Velkaa lisää jotta voidaan antaa muille, verotuksen ruuvia kiristetään mielellään ja ai että on kivaa
 
On tässä pieni karman maku, jos tosiaan armeijan rahat on oligarkkien kavallettua ne nyt sitten mm. takavarikoiduissa jahdeissa ja jäätelöautoilla käydään sotaa.
Ai saatana että mä repeän joka kerta kun noi jäätelö ja scooby doo autot mainitaa :LOL:
 
En kyllä. Mä luen monipuolisesti medioita enkä ole vetänyt päätelmiä. Mut se on jännää kun ihmiset puhuu että venäjän media tuottaa propagandaa ja sit sokeesti uskotaan oman maan mediaa. Media toimii joka paikassa samanlailla. Oman maan agendaa lobataan minkä ehditään
Venäjän media toimii juuri niin kuin valtionjohto määrää ja nythän sitä on rajoitettu aivan älyttömästi.
En ole ainakaan itse tietoinen Suomessa olevasta laista jossa voi median edustaja saada 15v vankeutta kirjoittaessaan sodasta tai yhtään mistään.
Ryssät valehteli jo ennen hyökkäystä ja valehtelee edelleen.
 

Iltasanomat:​

"Oy Teboil Ab pyysi sanomalehti Kalevaa korvaamaan sota-sanat Venäjälle ystävällisemmillä termeillä​

Laajan ostoboikotin kohteeksi joutuneen polttoaineyhtiön mielestä Ukrainassa on yhä käynnissä korkeintaan konflikti."

😡
Jahans, aivan selvästi emoyhtiöltä tullut mahtikäsky. Tuohan murhaa syyttömät Teboil-yrittäjät.
 
Oisko se karjalan takasin haku nyt niin iso urakka. Senkun kävis vaan hakee pois😅


Samaa mieltä, ei muuta ku rautaa rajalle ja Karjala ottamaan takaisin noilta runkkareilta. Lisäksi Laatokan rannalle saisi kivoja rantatontteja. Nyt ois hyvä hetki muidenkin valtioiden mitä Venäjä raiskannut tässä lähivuosikymmeninä niin laittaa kuivana kakkoseen Iivanaa.
 

Iltasanomat:​

"Oy Teboil Ab pyysi sanomalehti Kalevaa korvaamaan sota-sanat Venäjälle ystävällisemmillä termeillä​

Laajan ostoboikotin kohteeksi joutuneen polttoaineyhtiön mielestä Ukrainassa on yhä käynnissä korkeintaan konflikti."

😡

Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat
 
Minä olen aikanaan lukenut koulussa venäjää ja ollut useamman auton kuljetusliike 90-00 luvuilla joilla ajettiin ynpäri änpäri neukkulaa, valkovenäjää ja ukrainaa.
Sittemmin olin tavallaan töissä neukku omisteisessa firmassa sekä tehnyt kauppaa heidän kanssaan.
Mikään ei yllätä heidän kanssaan mutta yksi on varmaa että he koittaa jossain vaiheessa aina kusettaa ja sovitut asiat ei yleensä pidä.
Toisaalta sitten jotkin asiat kyllä sujuu tavattoman mutkattomasti mutta voin vaan sanoa että on ihan onni ettei ole 15 vuoteen tarvinnut olla missään tekemisissä sen maan kanssa, on kyllä sillatkin sen verran kyrvähtänyt ettei mun edes passaa mennä sinne.
 
Mikä on Venäjän tulevaisuus, jos armeijakin on tämän jälkeen vain Ukrainaan jäänyttä romurautaa.

Onhan se laajasti ollut tiedossa, että ei se ihan tikissä ole, mutta jos tilanne on se, miltä nyt näyttää, niin melkoisia kysymysmerkkejä jää. Tuskin Putinin juonena on nyt näyttää heikommalta kuin onkaan ja sitten yllättää, yllätysmomentti meni jo.
 
Back
Ylös Bottom