HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Keskustalaisia varmaan vituttaa lypsylehmänsä lopettaminen.

Pääministeri Sanna Marinin (sd) hallitus leikkasi ystävyysseuran rahoitusta Venäjän hyökättyä Ukrainaan, mutta ei lakkauttanut sitä kokonaan.


Vielä vuonna 2022 ystävyysseura sai valtionapua 825 900 euroa. Päätös oli tehty vuonna 2021 eli ennen Venäjän aloittamaa tuhoamissotaa.

Julkisen rahoituksen leikkaus on pakottanut ystävyysseuran irtisanomaan työntekijöitänsä.


Ystävyysseura tuomitsi maaliskuussa 2022 Venäjän aloittaman hyökkäyssodan.

– Suomi-Venäjä-seura tuomitsee jyrkästi Venäjän sotatoimet ja vastalauseena niille keskeyttää rajan ylittävän hanketoiminnan, muun muassa Suomalais-venäläisen kulttuurifoorumin sekä Ystävyyskuntakongressin valmistelut, järjestö kertoi tiedotteessaan
Pisti silmään, että kun valtion rahoitusta irtosi vain vajaa puolimiljoonaa, niin sillä rahalla seura työllisti neljä (4) henkilöä. Oishan se toki hauska oikeasti vähän perata, et mihin se raha oikeasti näissä seuroissa ja järjestöissä kuluu ja mitä helvettiä sillä lopulta saavutetaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kyse on ryssien tunnistamisesta anonyymien nimimerkkien takaa, se tuntuu vielä vähemmän mielekkäältä ajankäytöltä kuin kielioppivirheet. Minulla on ryssää jo tarpeeksi ihan omasta takaa.

Myönnät kuitenkin varmaan, että on mielenkiintoista miten jotkut tyypit on noin rähmällään Venäjälle päin. Roopeli piti hyväksyttävänä jopa sitä miten Venäjä ryösti meiltä Fortumin ja pitää hyväksyttävänä osana sodankäyntiä kun Venäjä iskee siviilikohteisiin Ukrainassa. Samaten ei edes kysyttäessä suostu sanomaan mitään negatiivista Venäjästä. Puhumattakaan tuosta älyttömästä venäläisten laatutuotteiden puolustelussa missä baikalit ja ladat oli "maailmanluokan" tuotteita. Nytkin Venäjä tuhosi meidän kaasuputken ja sitäkään ei tuomita, vaan sekin hyväksytään. Väkisinkin alkaa porukka miettimään, että onko tuo oikeasti venäläinen.

Olen liittymässä nyt paikallisjoukkoihin viime aikojen tapahtumien myötä ja mietinkin, että olisiko potentiaalisessa konfliktissa Venäjän kanssa nämä roopelit ja makhakit sitten Venäjän kätyreitä joita pitäisi metsästää. Ukrainassahan jää kiinni tasaisin väliajoin kotiryssiä mitkä ovat mm. etsineet maaleja ohjusiskuille. Kun katsoo tuota varauksetonta Venäjän ylistystä päivästä toiseen, niin eihän noi varmasti ole Venäjää vastaan tosipaikassa.
 
Fakenews

SIC- on kertonut meille että Ukrainan energiainfra on turvassa ja ryssä ei kykene mihinkään. Kaikki loppuu justiinsa...
Joten voisitko lopettaa noiden valheiden levittämisen.

Tuossa sanottiin, että Venäjä voi taistella, mutta ei sanottu mitään menestyksestä. Nyt on nähty Avdiivkassa miten Venäjä vain tuhoaa ja tapattaa omia joukkojaan ilman merkitystä. Eihän tuossa touhussa ole mitään järkeä ollut enää aikoihin ja Putinin ego on ainut syy miksi Venäjä vielä sotii. Järkimies olisi jo vetäytynyt tai oikeastaan järkimies ei olisi edes aloittanut koko sotaa.
 
Olen liittymässä nyt paikallisjoukkoihin viime aikojen tapahtumien myötä ja mietinkin, että olisiko potentiaalisessa konfliktissa Venäjän kanssa nämä roopelit ja makhakit sitten Venäjän kätyreitä joita pitäisi metsästää.

Mee nyt ihan oikeesti hoitoon.
 
Kannattaa katsoa tämä video. Siinä käydään hyvin läpi venäläisten epäonnistunut hyökkäys ja sama pätee varmasti myös ukrainankin hyökkäyksiin. Tankit spotataan droneilla jo kaukaa ja tykistö yms. odottaa niitä valmiina. Sitten on vielä miinoja jotka häiritsee etenemistä. Hyökkääminen onkin tosi vaikeaa nykyään, kun mitään yllätysmomenttia ei ole. Sotiminen on muuttunut enempi droneilla spottailuun ja täsmäiskuihin ohjuksilla, tykistöllä ja droneilla.

 
Nyt kun makhak taas suoltaa uutta materiaalia vastuullisista medioista, niin olisi suoraselkäistä saattaa loppuun edelliset paskapuheet. Eikun siis ne oikeat uutiset. Eli miten on mennyt sen lähteen etsimisen kanssa, jossa osoitetaan Norja-ryssä -kaupan moninkertaistuminen? Eikö löydy?
 
Entä paikallinen ortodoksiseurakunta? Sieltä melko suurella varmuudella löytää kielenpuhujia ja venäläistaustaisia ihmisiä. Nykyään myös ukrainalaisia sattuneesta syystä. Voisi oppia vaikka leipomaan niitä aiemmin mainitsemia herkullisia piirakoita!
En ole tullut edes ajatelleeksi mutta ihan hyvin voisi olla yksi vaihtoehto. Minusta tärkeintä olisi löytää edes jotain siedettävää juttuseuraa ja paras olisi oman maan kansalainen, nainen mielellään. Tästä ei hyvää seuraa jos minä olen se ainoa ihmiskontakti hänen elämässä jopa useita vuosia putkeen. Nyt jo näkee, että ahdistaa. Lisäksi toinen ongelma on se, että minä en ole vakavasti otettava aikuinen ihminen, jonka kanssa pystyisi puhumaan vakavasti mistään vaikeista aikuisten asioista. Tuo akka sanoi kerran, että olen kuin iso lapsi, ja se on totta, eikä se mihinkään enää tästä muutu.
 
Myönnät kuitenkin varmaan, että on mielenkiintoista miten jotkut tyypit on noin rähmällään Venäjälle päin. Roopeli piti hyväksyttävänä jopa sitä miten Venäjä ryösti meiltä Fortumin ja pitää hyväksyttävänä osana sodankäyntiä kun Venäjä iskee siviilikohteisiin Ukrainassa. Samaten ei edes kysyttäessä suostu sanomaan mitään negatiivista Venäjästä. Puhumattakaan tuosta älyttömästä venäläisten laatutuotteiden puolustelussa missä baikalit ja ladat oli "maailmanluokan" tuotteita. Nytkin Venäjä tuhosi meidän kaasuputken ja sitäkään ei tuomita, vaan sekin hyväksytään. Väkisinkin alkaa porukka miettimään, että onko tuo oikeasti venäläinen.

Olen liittymässä nyt paikallisjoukkoihin viime aikojen tapahtumien myötä ja mietinkin, että olisiko potentiaalisessa konfliktissa Venäjän kanssa nämä roopelit ja makhakit sitten Venäjän kätyreitä joita pitäisi metsästää. Ukrainassahan jää kiinni tasaisin väliajoin kotiryssiä mitkä ovat mm. etsineet maaleja ohjusiskuille. Kun katsoo tuota varauksetonta Venäjän ylistystä päivästä toiseen, niin eihän noi varmasti ole Venäjää vastaan tosipaikassa.
Yleisesti ottaen pidän kyllä tosi erikoisena, että jotkut uskovat Venäjän narratiivia oikeutuksesta sotaan tai yleensäkin näkevät Venäjän Suomelle hyvänä yhteistyökumppanina ja liittolaisena. Ainakaan minua perustelut eivät vakuuta yhtään. Mielestäni Venäjää ei voi pitää Suomelle missään mielessä hyvänä kumppanina, eikä edes siedettävänä. Mutta toki sen kanssa on tultava jotenkin toimeen, kun siitä ei eroonkaan maantieteellisesti pääse koskaan.
 
Olen liittymässä nyt paikallisjoukkoihin viime aikojen tapahtumien myötä ja mietinkin, että olisiko potentiaalisessa konfliktissa Venäjän kanssa nämä roopelit ja makhakit sitten Venäjän kätyreitä joita pitäisi metsästää. Ukrainassahan jää kiinni tasaisin väliajoin kotiryssiä mitkä ovat mm. etsineet maaleja ohjusiskuille. Kun katsoo tuota varauksetonta Venäjän ylistystä päivästä toiseen, niin eihän noi varmasti ole Venäjää vastaan tosipaikassa.
Mikset mene Ukrainaan metsästämään niitä ryssiä?
Somesoturina metsästät ryssiä pakkiksella ja haluat laajentaa jahtia, mikset mene Ukrainaan siellä niitä pahoja ryssiä olisi?
 
Myönnät kuitenkin varmaan, että on mielenkiintoista miten jotkut tyypit on noin rähmällään Venäjälle päin. Roopeli piti hyväksyttävänä jopa sitä miten Venäjä ryösti meiltä Fortumin ja pitää hyväksyttävänä osana sodankäyntiä kun Venäjä iskee siviilikohteisiin Ukrainassa. Samaten ei edes kysyttäessä suostu sanomaan mitään negatiivista Venäjästä. Puhumattakaan tuosta älyttömästä venäläisten laatutuotteiden puolustelussa missä baikalit ja ladat oli "maailmanluokan" tuotteita. Nytkin Venäjä tuhosi meidän kaasuputken ja sitäkään ei tuomita, vaan sekin hyväksytään. Väkisinkin alkaa porukka miettimään, että onko tuo oikeasti venäläinen.

Olen liittymässä nyt paikallisjoukkoihin viime aikojen tapahtumien myötä ja mietinkin, että olisiko potentiaalisessa konfliktissa Venäjän kanssa nämä roopelit ja makhakit sitten Venäjän kätyreitä joita pitäisi metsästää. Ukrainassahan jää kiinni tasaisin väliajoin kotiryssiä mitkä ovat mm. etsineet maaleja ohjusiskuille. Kun katsoo tuota varauksetonta Venäjän ylistystä päivästä toiseen, niin eihän noi varmasti ole Venäjää vastaan tosipaikassa
Miten muuten hybridikeskusta on käsketty selittämään se, että Suomeen tulee vuosittain +10 000 "ryssää" ihan laillisesti maahanmuuttoviraston luvalla.

Samaan aikaa maksetut trollit huutaa ryssää ja vaatii homeista koppia lakkautettavaksi ahvenanmaalta foorumeilla.

3400 "ryssää" saanut ensimmäisen oleskeluluvan tänä vuonna.


Meno on suoraan jostain sketsistä. 😄

Oletan ettei valtion propagandisti tule vastaamaan tähän viestiin taaskaan mitään.
 
Mikset mene Ukrainaan metsästämään niitä ryssiä?
Somesoturina metsästät ryssiä pakkiksella ja haluat laajentaa jahtia, mikset mene Ukrainaan siellä niitä pahoja ryssiä olisi?

En minä metsästä ryssiä, vaan se minun kela oli että nämä z-rotat olisi mahdollisessa konfliktissa juuri niitä jotka etsisi Venäjän armeijalle ohjuskohteita yms. ja minä olisin toisella puolella sitten. Näethän se nytkin miten makhak likettelee postauksia mutta ei kerro mitä tekisi sodassa.
 
Miten muuten hybridikeskusta on käsketty selittämään se, että Suomeen tulee vuosittain +10 000 "ryssää" ihan laillisesti maahanmuuttoviraston luvalla.

Samaan aikaa maksetut trollit huutaa ryssää ja vaatii homeista koppia lakkautettavaksi ahvenanmaalta foorumeilla.

3400 "ryssää" saanut ensimmäisen oleskeluluvan tänä vuonna.


Meno on suoraan jostain sketsistä. 😄

Oletan ettei valtion propagandisti tule vastaamaan tähän viestiin taaskaan mitään.

Eikös noi ole niitä venäläisiä osaajia ja toisinajattelijoita jotka haluavat pois sieltä? Suomessa on paremmat palkat ja kaikinpuolin korkeampi elintaso. Tyhmähän se Venäjällä asuisi jos pääsisi Suomeen. Tietty se on ongelma, jos Suomeen tullaan elintason perässä, mutta fanitetaan kuitenkin Putinia. Tuollaiset tyypit on turvallisuusriski ja ne pitäisi karkottaa maasta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom