HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reilussa parissa vuodessa yli 10000 viestiä lähinnä pelkkää Kremlin propagandapaskaa. Tällä ajankäytöllä olet saanut itsellesi yhden, hieman vajaaälyisen fanin. Kremlin palkkalistoilla ei taida olla minkäänlaista tulosvastuu-ajattelua.
Ahaa. Eli olin ryssä kun olin oikeassa covidista ja kun siihen aikaan saavuin tänne? Oliko siitä oikeassa oleminen kremlin propagandaa?
Vai menitkö taas hiljaiseksi?
 
Ahaa. Eli olin ryssä kun olin oikeassa covidista ja kun siihen aikaan saavuin tänne? Oliko siitä oikeassa oleminen kremlin propagandaa?
Vai menitkö taas hiljaiseksi?
Minä en ole ollut flunssasta kiinnostunut, joten en ole perillä mitä olet sen suhteen sekoillut. Taas hiljaiseksi, nyt ei oikein osu. Niinhän siinä usein käy kun Baikalilla ampuu.
 
Koska "olin oikeassa covidista" (mitä ihmettä sekin sitte tarkoittanee), olen siis oikeassa tätä ryssäpropagandaa tännekin vouhottaessani.

😂😂😂
Ei vaan mitä kremlin propagandaa se covidista oikeassa oleminen oli? Öyhöt vois selvittää mutta tuskin osaa. Vähän hymiöitä vaan osaa laittaa.

vauva.fi martatkin jää kakkoseksi tässä
 
Ei vaan mitä kremlin propagandaa se covidista oikeassa oleminen oli? Öyhöt vois selvittää mutta tuskin osaa. Vähän hymiöitä vaan osaa laittaa.

vauva.fi martatkin jää kakkoseksi tässä

Itseasiassa huomasin sellaisen muutoksen, että tosi moni koronasta puhunut "neutraali ajattelija" alkoi puhua papukaijana Venäjän propagandaa sodan alettua.

Ihan hyvin sopisi Venäjälle tuollainen ajattelutapa, missä lännessä levitetään propagandaa missä vastustetaan rokotteita ja rajoituksia samaan aikaan, kun Venäjällä nuo oli käytössä. Tuo meni kuitenkin ryssiltä pieleen, kun olivat itsekin väärässä koronan suhteen eli vahingossa oikeassa.
 
Ei tarvitse epäillä, päivänselvä asia. Joku epäili, että käännöskukkaset olisivatkin lukihäiriötä, mutta ei tod 😃 viimeinen naula arkkuun oli se ihme ryssäfraasin 100% mätsi ryssäfoorumille 😂

Selkeää oli minusta myös se miten Roopeli ei pystynyt kertomaan ainuttakaan virhettä mitä Venäjä olisi sodan aikana tehnyt. Ei kovin neutraalia ajattelua kyllä tuollainen. 😀
 
Itseasiassa huomasin sellaisen muutoksen, että tosi moni koronasta puhunut "neutraali ajattelija" alkoi puhua papukaijana Venäjän propagandaa sodan alettua.

Ihan hyvin sopisi Venäjälle tuollainen ajattelutapa, missä lännessä levitetään propagandaa missä vastustetaan rokotteita ja rajoituksia samaan aikaan, kun Venäjällä nuo oli käytössä. Tuo meni kuitenkin ryssiltä pieleen, kun olivat itsekin väärässä koronan suhteen eli vahingossa oikeassa.
Se että sä näet ryssiä on taas sinun ongelmasi. Sun päässä kaikki on ryssää mikä ei hoe omaa narratiivia mihin haluat uskoa kaikesta huolimatta.

Media varsinkin leimasi välittömästi ryssiksi covid kriittisiä. Sieltä varmaan sinullakin tuli tämä alkumaistiainen tähän häiriöön, kun todellisuudessa jälleen kerran osa meistä katsoo asioita neutraalisti eikä suostu istumaan niihin laatikoihin.
 
Selkeää oli minusta myös se miten Roopeli ei pystynyt kertomaan ainuttakaan virhettä mitä Venäjä olisi sodan aikana tehnyt. Ei kovin neutraalia ajattelua kyllä tuollainen. 😀
Olenko kertonut virheitä mitä ukraina tehnyt?

Ainoa virhe minkä olen suoraan sanonut on politiikka tai sen puute mikä johti tähän sotaan.
 
Roopeli
20230927_094427.jpg
 
Se että sä näet ryssiä on taas sinun ongelmasi. Sun päässä kaikki on ryssää mikä ei hoe omaa narratiivia mihin haluat uskoa kaikesta huolimatta.

Media varsinkin leimasi välittömästi ryssiksi covid kriittisiä. Sieltä varmaan sinullakin tuli tämä alkumaistiainen tähän häiriöön, kun todellisuudessa jälleen kerran osa meistä katsoo asioita neutraalisti eikä suostu istumaan niihin laatikoihin.

Typerää itkeä ryssien näkemisestä Venäjään liittyvien asioiden kohdalla.
 
Olenko kertonut virheitä mitä ukraina tehnyt?

Ainoa virhe minkä olen suoraan sanonut on politiikka tai sen puute mikä johti tähän sotaan.

Kerro sitten joku Venäjän tekemä virhe sodassa. Luulisi, että sotaa ahkerasti seuraava neutraali ajattelija pystyisi arvostelemaan myös Venäjää. Myönnätkö edes sen, että Venäjä teki valtavan virheen aloittaessaan sodan?
 
Kerro sitten joku Venäjän tekemä virhe sodassa. Luulisi, että sotaa ahkerasti seuraava neutraali ajattelija pystyisi arvostelemaan myös Venäjää. Myönnätkö edes sen, että Venäjä teki valtavan virheen aloittaessaan sodan?
En mä ole kertonut mitään ukrainan virhettäkään.
Mä seuraan sotaa ja ennakoin/analysoin mitä siinä voi tapahtua ja mitä se vaikuttaa.
 
Mihinkään neuvottelupöytään ei mennä ennen ku ryssä suksiin vttuun Ukrainasta.

Ei edes ydinaseen käytön jälkeen.
 
Hieman on venähtänyt kolmen päivän erikoisoperaatio. Kolmen vuoden täysimittainen sota, jolla ryssälä ajanut itsensä paskavaltioiden pahimpaan paskasakkiin :ROFLMAO: Hyvin mennyt joo.


"– Toimintasuunnitelman kohtien johdonmukainen toteuttaminen vuoteen 2025 asti mahdollistaa sen, että asetetut tavoitteet saavutetaan, Shoigu jatkoi."

Eli Ukrainan hallinnon vaihtaminen, demilitariosointi, denatsifikaatio ja mitä niitä oli. Ei saatana mikä vitsi tuo ryssällä 🤣 Valitettavasti massan takia vaarallinen vitsi.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom