Anonymous voisi hakkeroida venäläisiä teleoperaattoreita lähettämään Putin vastaisia tekstiviestejä joka ikiseen venäläiseen kännykkänumeroon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JULKAISTU 2 TUNTIA SITTEN
"Meillä ei ole pahoja aikeita naapureitamme kohtaan- putin
Venäjän presidentti Vladimir Putin vaatii muita maita normalisoimaan suhteensa Venäjän kanssa, Reuters uutisoi.
mtv
Se on simppeliä. Suksitte vittuun ukrainasta,lopetatte perseilyn, lopettamalla ydinaseellauhkaamisen ja katotaan EHKÄ uudelleen..
View: https://twitter.com/1499736648468287490/status/1499736648468287490
Sillai snadisti ihanaa tehdä koronaketjun tapaan sitten semmoinen kollaasi kaikista herjoista mitä tässä ketjussa heitettiin kun sanoin ettei Putinilla ole mitään syytä Suomeen tulla. Kuten korona-ketjussa, täällä ne tyypit ei pyydä anteeksi eivätkä kommentoi mitään sitten.
Väärässä olemista ei koskaan tartte pyytää anteeksi, niin me kaikki ollaan väärässä joskus. Mutta mua sylettää se, että mua nimiteltiin tuhkamunaksi, autistiksi, idiootiksi jne.Minä mielelläni voin myöntää olleeni väärässä tai pyytää anteeksi, olen tällä foorumilla aikaisemminkin niin tehnyt.
Tai Putin kokee tulleensa nurkkaan ahditetuksi ja vetää ässät hihasta.Kyllä taitaa tulla loppu Putinin isännän pojan sotaretkelle. Seuratkaapa ulkomaisista lähteistä kuinka paljon lisää yrityksiä lopettaa toimintansa Venäjällä jatkuvalla syötöllä joka puolelta maailmaa. Kun Venäjä ei muutenkaan ole mikään talousmahti vaan Espanjan kokoinen talous niin ei se kestä näin paljon hittiä.
Jep, se on varmasti ihan realistinen riski.Tai Putin kokee tulleensa nurkkaan ahditetuksi ja vetää ässät hihasta.
En usko hetkeäkään, että tämä loppuu Putinin aloitteesta tai myötävaikutuksella.