HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JULKAISTU 2 TUNTIA SITTEN
"Meillä ei ole pahoja aikeita naapureitamme kohtaan- putin
Venäjän presidentti Vladimir Putin vaatii muita maita normalisoimaan suhteensa Venäjän kanssa, Reuters uutisoi.

mtv

Se on simppeliä. Suksitte vittuun ukrainasta,lopetatte perseilyn, lopettamalla ydinaseellauhkaamisen ja katotaan EHKÄ uudelleen..


View: https://twitter.com/1499736648468287490/status/1499736648468287490

Pitää suomentaa, että muita naapurimaita. Ukraina ja Valko-Venäjä on Putinin papereissa Venäjää.
 
Sillai snadisti ihanaa tehdä koronaketjun tapaan sitten semmoinen kollaasi kaikista herjoista mitä tässä ketjussa heitettiin kun sanoin ettei Putinilla ole mitään syytä Suomeen tulla. Kuten korona-ketjussa, täällä ne tyypit ei pyydä anteeksi eivätkä kommentoi mitään sitten.
 
Sillai snadisti ihanaa tehdä koronaketjun tapaan sitten semmoinen kollaasi kaikista herjoista mitä tässä ketjussa heitettiin kun sanoin ettei Putinilla ole mitään syytä Suomeen tulla. Kuten korona-ketjussa, täällä ne tyypit ei pyydä anteeksi eivätkä kommentoi mitään sitten.

Minä mielelläni voin myöntää olleeni väärässä tai pyytää anteeksi, olen tällä foorumilla aikaisemminkin niin tehnyt.
 
Minä mielelläni voin myöntää olleeni väärässä tai pyytää anteeksi, olen tällä foorumilla aikaisemminkin niin tehnyt.
Väärässä olemista ei koskaan tartte pyytää anteeksi, niin me kaikki ollaan väärässä joskus. Mutta mua sylettää se, että mua nimiteltiin tuhkamunaksi, autistiksi, idiootiksi jne.
 
Kyllä taitaa tulla loppu Putinin isännän pojan sotaretkelle. Seuratkaapa ulkomaisista lähteistä kuinka paljon lisää yrityksiä lopettaa toimintansa Venäjällä jatkuvalla syötöllä joka puolelta maailmaa. Kun Venäjä ei muutenkaan ole mikään talousmahti vaan Espanjan kokoinen talous niin ei se kestä näin paljon hittiä.
 
Kyllä taitaa tulla loppu Putinin isännän pojan sotaretkelle. Seuratkaapa ulkomaisista lähteistä kuinka paljon lisää yrityksiä lopettaa toimintansa Venäjällä jatkuvalla syötöllä joka puolelta maailmaa. Kun Venäjä ei muutenkaan ole mikään talousmahti vaan Espanjan kokoinen talous niin ei se kestä näin paljon hittiä.
Tai Putin kokee tulleensa nurkkaan ahditetuksi ja vetää ässät hihasta.
 
En usko hetkeäkään, että tämä loppuu Putinin aloitteesta tai myötävaikutuksella.
 
Vähän huono vertaus tossa edellisessä linkissä esim Hitleriin. Luulis tommoisen tutkijan osaavan katsoa kokonaisuutta. Hitler menestyi todella hyvin ylivoimaisen armeijan voimin ja valloitti puolet Euroopasta. Siinä ei ole mikään yllätys että se saattais lähteä sitten koittamaan Neuvostoliittoa. Kun taas Putinin tapauksessa edes Ukraina ei ole onnistunut suunnitelmien mukaan, kyllä hullukin tajuaa jos vituiksi menee.
 
IS: "Duuman puhemies Vjatsheslav Volodinin mukaan ”Ukrainan alueella olisi alkanut Naton käynnistämä sota”, ellei Venäjä olisi käynnistänyt omaa operaatiotaan.

Volodinin mukaan Naton aikoma sota olisi kohdistunut erityisesti Luhanskin ja Donetskin alueisiin ja se olisi johtanut miljooniin ihmisuhreihin ja humanitaariseen katastrofiin."

Uskomattomia ovat ryssät kyllä.
 
Jos joku viitsii edes verrata tätä mestariluokan vetoa Saksalta Putinin lapsenomaiseen kiukutteluun, niin kannattaa katsoa tämä pätkä miten toi meni kun lähdetään vallottamaan. Saksan keississä koko kansa oli takana rajusti.


View: https://youtu.be/rXt8rU97NMQ
 
En usko hetkeäkään, että tämä loppuu Putinin aloitteesta tai myötävaikutuksella.

Pahoin pelkään minäkin että näin. Onhan se diktatuureista nähty ettei ne johtajat ***tujakaan välitä kansasta tai taloudesta. Iran, Venezuela, Pohjois-Korea, eihän ne mihinkään pakotteilla kaadu ja kansalla ihan hirveät oltavat.
Kyllä se sillä tavalla on että nyt CIA ja Mossad ja kaikki parhaat voimat liikkeelle ja Putinilta henki veke. On vissiin alkanut Putte itsekin miettiä että näin kaikki tän järkeilee kun neuvottelupöydät vaan pitenee. Alkaa olemaan sellaisia sairaan diktaattorin merkkejä touhussa jo.
 
Saksa valloitti kuudessa viikossa Belgian, Hollannin ja Ranskan. Putinilla kestää ikuisuus saada edes yhtä kaupunkia Ukrainasta. Tätä perustellaan sillä, että Putin haluaa välttää siviiliuhreja, mutta sitten taas osa selittää että Putin on aivan hullu. Hullu mielipuoli ei välttele siviiliuhreja, kyllä se Putin siellä miettii tarkemmin.
 
Back
Ylös Bottom