HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Olkoon vaikka ukrainalainen lähde tai ryssä tai kiinalainen jos saa jotain realististista tietoa rintamasta. Ainakin rintamat pitäneet hyvin kutinsa tähän asti.

Juu nuo kartat päivittyy useista avoimista lähteistä, eli ei niissä ihmeempiä virheitä tai disinformaatiota ole ja ovat varsin neutraalia tietoa. Kaikki lähteet taistelukentältä tietty nekin hyvästä, kun vaan peilailee varmennettuihin tositapahtumiin ja vastapuolen infoon että sais muodostettua mahdollisimman kirkkaan kuvan useasta lähteestä. Alkanut vaan tunteen ja tulevaisuuden tapahtumien spekulaation tasolla menemään tuon hommat kovin myönteiseksi yhteen suuntaan, Venäjän kesähyökkäystä odottaa, tykistöylivoimaa hehkuttaa kovasti ja ei usko että Ukrainalla mahdollisuutta edetä koska Venäjällä ilmaherruus, näinköhän? Noin yleisemminkin alkaa kyllä kaikki tieto polarisoitumaan vaan entistä enemmän, ihan aidosti neutraalilla tavalla kummankin vahvuuksia ja heikkouksia punnitsevaa lähdettä en osaa kyllä nimetä yhtäkään. Niinhän siinä sosmedian ja valtamediankin hommassa käy että kun on polarisoitunut aihe, niin oikeasti neutraalisti suhtautuva saa kummankin eli kaikkien vihat päällensä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu nuo kartat päivittyy useista avoimista lähteistä, eli ei niissä ihmeempiä virheitä tai disinformaatiota ole ja ovat varsin neutraalia tietoa. Kaikki lähteet taistelukentältä tietty nekin hyvästä, kun vaan peilailee varmennettuihin tositapahtumiin ja vastapuolen infoon että sais muodostettua mahdollisimman kirkkaan kuvan useasta lähteestä. Alkanut vaan tunteen ja tulevaisuuden tapahtumien spekulaation tasolla menemään tuon hommat kovin myönteiseksi yhteen suuntaan, Venäjän kesähyökkäystä odottaa, tykistöylivoimaa hehkuttaa kovasti ja ei usko että Ukrainalla mahdollisuutta edetä koska Venäjällä ilmaherruus, näinköhän? Noin yleisemminkin alkaa kyllä kaikki tieto polarisoitumaan vaan entistä enemmän, ihan aidosti neutraalilla tavalla kummankin vahvuuksia ja heikkouksia punnitsevaa lähdettä en osaa kyllä nimetä yhtäkään. Niinhän siinä sosmedian ja valtamediankin hommassa käy että kun on polarisoitunut aihe, niin oikeasti neutraalisti suhtautuva saa kummankin eli kaikkien vihat päällensä.
Juu. Pitää vaan ottaa rauhallisesti ja katsoa mitä tapahtuu. Tässä on nyt semmonen tykitysvaihe mediassa sekä somessa, että oksat pois taas kerran. Rintamalla hiljaisempaa, mutta sota jatkuu kovana toisaalla. Nykyaikaa tämä.
 

Mä olen aina miettinyt, JOS ryssä on niin heikko, ei suurvalta, kaikki romahtaa/romahtanut, johtajat sekaisin jne jne.

Niin miksi länsi ei mene ja laita koko neukkulaa sitten kuriin? Kuten WW2 aikaan tehtiin eräälle valtiolle? hmmm? Anyone? Ei tarvis enää koskaan hokea Himars somessa.
Vai onko se somessa lonksutus sitten tehokkaampaa? Vähän turhaa minun mielestä pidemmän päälle. Semmosta puhetta ilman tekoja.
 
Mä olen aina miettinyt, JOS ryssä on niin heikko, ei suurvalta, kaikki romahtaa/romahtanut, johtajat sekaisin jne jne.

Niin miksi länsi ei mene ja laita koko neukkulaa sitten kuriin? Kuten WW2 aikaan tehtiin eräälle valtiolle? hmmm? Anyone? Ei tarvis enää koskaan hokea Himars somessa.
Vai onko se somessa lonksutus sitten tehokkaampaa? Vähän turhaa minun mielestä pidemmän päälle. Semmosta puhetta ilman tekoja.
Tuota.. WW2 Saksa neukkulan kanssa melko vapaasti valloitti Puolan ilman muiden väliintuloa..

Varmaan nytkin tilanne muuttuisi jos Pariisia ja Lontoota aloitettaisiin pommittamaan :unsure:
 
Tuota.. WW2 Saksa neukkulan kanssa melko vapaasti valloitti Puolan ilman muiden väliintuloa..

Varmaan nytkin tilanne muuttuisi jos Pariisia ja Lontoota aloitettaisiin pommittamaan :unsure:
Johan putinia on nimitetty toiseksi hitleriksi jne.
Kyllä näillä kaikilla alustavilla puheilla luulisi, että olisi isommat kahinat päällä.

Mutta pidetään ny vaan tätä proxysotaa päällä... Se imee ainakin rahaa mukavasti vs oikea tekeminen.
 


Hienoa että tämä postattu ilman harhaanjohtavaa Trump-höpöä teksti introna ja oikeaan aikaan sijoitetulla aikaleimalla (vai oliko 2014).
McCain todellakin ennusti oikein. Ja tuossa kun hän viittaa USA:an joka ei antanut aseita vaikka Ukraina rukoili niitä, ei antanut edes ilmapuolustusta tai tiedustelutietoa vaikka Ukraina rukoili niitä, niin: hän puhuu Obaman hallinnon USA:sta!
 
Mä olen aina miettinyt, JOS ryssä on niin heikko, ei suurvalta, kaikki romahtaa/romahtanut, johtajat sekaisin jne jne.

Niin miksi länsi ei mene ja laita koko neukkulaa sitten kuriin? Kuten WW2 aikaan tehtiin eräälle valtiolle? hmmm? Anyone? Ei tarvis enää koskaan hokea Himars somessa.
Vai onko se somessa lonksutus sitten tehokkaampaa? Vähän turhaa minun mielestä pidemmän päälle. Semmosta puhetta ilman tekoja.

Ei tarvitse lännen lähteä sotimaan, kun Ukraina hoitaa homman. (y)

019a88329c77c233.jpg
 
Juu nuo kartat päivittyy useista avoimista lähteistä, eli ei niissä ihmeempiä virheitä tai disinformaatiota ole ja ovat varsin neutraalia tietoa. Kaikki lähteet taistelukentältä tietty nekin hyvästä, kun vaan peilailee varmennettuihin tositapahtumiin ja vastapuolen infoon että sais muodostettua mahdollisimman kirkkaan kuvan useasta lähteestä. Alkanut vaan tunteen ja tulevaisuuden tapahtumien spekulaation tasolla menemään tuon hommat kovin myönteiseksi yhteen suuntaan, Venäjän kesähyökkäystä odottaa, tykistöylivoimaa hehkuttaa kovasti ja ei usko että Ukrainalla mahdollisuutta edetä koska Venäjällä ilmaherruus, näinköhän? Noin yleisemminkin alkaa kyllä kaikki tieto polarisoitumaan vaan entistä enemmän, ihan aidosti neutraalilla tavalla kummankin vahvuuksia ja heikkouksia punnitsevaa lähdettä en osaa kyllä nimetä yhtäkään. Niinhän siinä sosmedian ja valtamediankin hommassa käy että kun on polarisoitunut aihe, niin oikeasti neutraalisti suhtautuva saa kummankin eli kaikkien vihat päällensä.

Ja kyllähän noita muitakin tubettajia on, joten miksi tukea selkeästi ryssiä kannattavaa tyyppiä, kun samat karttajutut voi katsoa vaikka Denysin videoista?
 
Koska ja miten se hoitaa? Ukrainalla valtava ponnistus työntää ryssä pois maastaan puhumattakaan muusta.

Vastailepa meidän muiden kysymyksiin ensin jos haluat itse vastauksia. Taisit haukkua aikaisemmin J.S.P paskahousuksi tms. kun ei menny vastailemaan kysymyksiisi koronaketjussa, mutta väistelet nyt itse ihan samalla tavalla epämiellyttäviä kysymyksiä.
 
Vastailepa meidän muiden kysymyksiin ensin jos haluat itse vastauksia. Taisit haukkua aikaisemmin J.S.P paskahousuksi tms. kun ei menny vastailemaan kysymyksiisi koronaketjussa, mutta väistelet nyt itse ihan samalla tavalla epämiellyttäviä kysymyksiä.
En toista itseäni ja toisekseen sinulla ei ole tätä tietoa mikä pointtini. Suu vaan käy nyt ja sitten istutaan hiljaa, kun normaalit ihmiset puhuu asioista ja siitä mitä tapahtui.
 
Ihan rauhallisesti tapahtumia seuraamalla voidaan todeta, että ryzzät ovat täysi vitsi. Ja itse ovat sen itsestään tehneet. NATO kun parkeeraisi YHDEN lentotukialuksen Mustalle Merelle ja aloittaisi operoinnin. Nähtäisiin oikea kolmen päivän sotilasoperaatio.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom