HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Asiat mitä SIC luetteli ovat rikoksia, myös sodassa.

Voihan se tietty olla, että kun sää lähdet juhlimaan niin raiskaat, ryöstelet ja kiduttelet ihmisiä. Kutsut vaan sitä sitten juhlimiseksi? Ei se asia muutu miksikään jos puhut siitä eri sanalla.

Saatko paremmin nukuttua yöt kun mietit aina ennen nukkumaan menoa, että Venäjän sotilaat vaan sotii siellä? Ja, että mitenhän mää huomenna puolustaisin niiden tekoja pakkiksella, kun muut ajattelee niistä niin ilkeästi?

Mistä kumpuaa tämä tarve puolustaa ja vähätellä Venäläisten tekemiä sotarikoksia? Puhuisitko sää tuolla tavalla myös jollekin joukkoraiskatulle tytölle, että älä välitä ne vaan vähän sotii siellä.
Tais kalikka kolahtaa, kun muistutin sodan kokonaisuudesta ja siitä ettei näitäkään asioita mitä nyt siellä luettelet tehdä vain yksipuolisesti vaikka kivalle tuntuisi näin?
Ei siellä yksipuolisesti myöskään kuole porukkaa. Silleen olishan se hyvä tämän lännen katsomon olla vähän realismissa kiinni, jos meinataan sotia nyt vuosikaupalla sotaa missä ilmeisesti "plot armor" suojaa toista vai oliko sittenkään.

Mun menetelmä olisi edelleen paras, mutta ei sovi narratiiviin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tais kalikka kolahtaa, kun muistutin sodan kokonaisuudesta ja siitä ettei näitäkään asioita mitä nyt siellä luettelet tehdä vain yksipuolisesti vaikka kivalle tuntuisi näin?
Ei siellä yksipuolisesti myöskään kuole porukkaa. Silleen olishan se hyvä tämän lännen katsomon olla vähän realismissa kiinni, jos meinataan sotia nyt vuosikaupalla sotaa missä ilmeisesti "plot armor" suojaa toista vai oliko sittenkään.

Mun menetelmä olisi edelleen paras, mutta ei sovi narratiiviin.
Ketäs ne ukrainalaiset siellä ryöstelee ja raiskaa? Omia kansalaisiaan vissiin, vai venäläisiä mobikkeja?
 
Tuskin ukraina katsoo hyvällä itä-ukrainan porukkaa mistä löytyy suoraan ryssämielisiä. Moni täällä unohtaa tämänkin ettei se ukraina ole mikään tasainen valtio kansaltaan kuten suomi esim.
Kyllä noita laittomuuksia tehdään puolin ja toisin vaikka kässäri muuta väittäisi. Se ei ole minkään vähättelyä vaan tosiasia.
 
Tais kalikka kolahtaa, kun muistutin sodan kokonaisuudesta ja siitä ettei näitäkään asioita mitä nyt siellä luettelet tehdä vain yksipuolisesti vaikka kivalle tuntuisi näin?
Ei siellä yksipuolisesti myöskään kuole porukkaa. Silleen olishan se hyvä tämän lännen katsomon olla vähän realismissa kiinni, jos meinataan sotia nyt vuosikaupalla sotaa missä ilmeisesti "plot armor" suojaa toista vai oliko sittenkään.

Mun menetelmä olisi edelleen paras, mutta ei sovi narratiiviin.

Unohdan nuo kalikat ja kolahdukset. Ei nuo tuo mitään sisältöä keskusteluun. Sää itse vastat hyvin useasti viesteihin tuolla tavalla. Niin puhuisitko sää joukkoraiskatulle tytölle vähättelevästi, että noh sota on sotaa?

Ei kuole yksipuolisesti, siellä kuolee myös suuret määrät Ukrainalaisia sotilaita, tämän lisäksi siellä kuolee Ukrainalaisia lapsia ja siviileitä. Lisäksi myös ovat syyllistyneet sotarikoksiin, ovat raiskanneet ja murhanneet ihmisiä.


YK:n arvion mukaan lapsia tuossa sodassa on kuollut yli 500. Tämäkin on hyvä muistaa ja ymmärtää.


Mikä sun menetelmä olisi paras? Mikä hemmetin "plot armor"? Unohtaa nuo kaikki turhat termit ja muut ja puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.
 
^aika kova juttu tuo (jos) 6 Kinzhalia ammuttu alas, tuo ollut venäläisten viimeinen valttikortti, ohjus mitä ei pysty pysäyttämään, näyttäisi sekin valttikortti heiltä menevän. Ja tuo olis myös suurin uhka Suomelle jos Putte alkaisi meidän suuntaan jotain sekoilemaan, eli erittäin hyvä uutinen.


View: https://twitter.com/EuromaidanPR/status/1658316547054530562?s=20
 
Unohdan nuo kalikat ja kolahdukset. Ei nuo tuo mitään sisältöä keskusteluun. Sää itse vastat hyvin useasti viesteihin tuolla tavalla. Niin puhuisitko sää joukkoraiskatulle tytölle vähättelevästi, että noh sota on sotaa?

Ei kuole yksipuolisesti, siellä kuolee myös suuret määrät Ukrainalaisia sotilaita, tämän lisäksi siellä kuolee Ukrainalaisia lapsia ja siviileitä. Lisäksi myös ovat syyllistyneet sotarikoksiin, ovat raiskanneet ja murhanneet ihmisiä.


YK:n arvion mukaan lapsia tuossa sodassa on kuollut yli 500. Tämäkin on hyvä muistaa ja ymmärtää.


Mikä sun menetelmä olisi paras? Mikä hemmetin "plot armor"? Unohtaa nuo kaikki turhat termit ja muut ja puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.
Puhutko sinä uhreille noin? Miksi olet noin kiihtynyt?

Plot armor on tämä narratiivi tämänkin alueen pelleissä, missä ukrainan menetykset ei ole edes olemassa. En voi mitään jos et tajua.
Minun menetelmä eli länsi konkreettisesti lähtee auttamaan vs syöttää vain tulta mikä palaa hiljaa, kuluttaen kaiken.
 
Bunkkeri runkkari julisti kovaan ääneen että Kinzhalit on pysäyttämättömiä ja niin ne vaan ammutaan alas. Patriotien ohjelmointi on varmasti kehittynyt paljon. Kiinakin oli vissiin luullut että hypersoniset ohjukset on pysäyttämättömiä, mutta vähemmän yllättäen Länsi on valovuoden edellä edellä mainittujen paskavaltioiden teknologiasta.

Täällä ei vaan pullistella teknogialla toisin kuin noissa diktaattori valtioissa.
 
Moldova nosti keskisormen pystyyn ryssille ja moskovalaiset ovat raivoissaan. Hyvää työtä Moldova!

Kohta hakmak tulee kertomaan, että lännen syytä tämäkin, esivalmisteluja Naton laajenemiselle. Saa moldovalaiset syyttää itseään jos heihin kohdistuu erikoisoperaatio vastareaktiona tälle USAn vaikuttamiselle.
 
Puhutko sinä uhreille noin? Miksi olet noin kiihtynyt?

Plot armor on tämä narratiivi tämänkin alueen pelleissä, missä ukrainan menetykset ei ole edes olemassa. En voi mitään jos et tajua.
Minun menetelmä eli länsi konkreettisesti lähtee auttamaan vs syöttää vain tulta mikä palaa hiljaa, kuluttaen kaiken.

En kyllä huomaa, että olisin kiihtynyt. Yritän vain saada sinua vastaamaan asioihin joita kirjoitat tänne. En todellakaan puhuisi. Vkoloppuna viimeksi Ukrainalaisia pakolaisia näin, eikä tullut mieleenkään mennä puolustelemaan heille Venäjän tekemiä sotarikoksia. Mutta sää puolustelet Venäläisten toimia täällä sanomalla, että nuo asiat on sotaa. Tästä syystä kysyin asiaa sulta. Jos Ukrainalainen pakolainen kertoisi kauheuksista mitä hänelle on tapahtunut, puhuisitko hänelle samalla tapaa kuin kirjoittelet tänne?

Mää uskon, että kaikki ymmärtää, että Ukraina menettää sotilaita ja kalustoa ihan hemmetin paljon. Tämän lisäksi Venäjä tuhoaa Ukrainan infraa ja iskee siviileihin. Ja tietyt kaupungit on ihan maantasalla Venäjän tykistön jäljiltä.


Eli haluaisit, että Nato ja Yhdysvallat menisi sinne fyysisesti paikalle?
 
En kyllä huomaa, että olisin kiihtynyt. Yritän vain saada sinua vastaamaan asioihin joita kirjoitat tänne. En todellakaan puhuisi. Vkoloppuna viimeksi Ukrainalaisia pakolaisia näin, eikä tullut mieleenkään mennä puolustelemaan heille Venäjän tekemiä sotarikoksia. Mutta sää puolustelet Venäläisten toimia täällä sanomalla, että nuo asiat on sotaa. Tästä syystä kysyin asiaa sulta. Jos Ukrainalainen pakolainen kertoisi kauheuksista mitä hänelle on tapahtunut, puhuisitko hänelle samalla tapaa kuin kirjoittelet tänne?

Mää uskon, että kaikki ymmärtää, että Ukraina menettää sotilaita ja kalustoa ihan hemmetin paljon. Tämän lisäksi Venäjä tuhoaa Ukrainan infraa ja iskee siviileihin. Ja tietyt kaupungit on ihan maantasalla Venäjän tykistön jäljiltä.


Eli haluaisit, että Nato ja Yhdysvallat menisi sinne fyysisesti paikalle?
"Eli haluaisit, että Nato ja Yhdysvallat menisi sinne fyysisesti paikalle?"

Kyllä. Sodan nopea lopetus ja se lopputulos mitä muka halutaan tapahtuvan.
Olen samaa sanonut alusta asti, että sellainen vitun ryssäbotti minä olen.
 
^aika kova juttu tuo (jos) 6 Kinzhalia ammuttu alas, tuo ollut venäläisten viimeinen valttikortti, ohjus mitä ei pysty pysäyttämään, näyttäisi sekin valttikortti heiltä menevän. Ja tuo olis myös suurin uhka Suomelle jos Putte alkaisi meidän suuntaan jotain sekoilemaan, eli erittäin hyvä uutinen.


View: https://twitter.com/EuromaidanPR/status/1658316547054530562?s=20


Patriot myös melko vanha järjestelmä ja silti kykenee ampumaan alas ryssän parhaita ohjuksia. Uskaltaakohan ryssä näyttää kaikkia kortteja vai joutuuko lopettaan sodan kesken että jäisi edes jokin pelote.
 
"Eli haluaisit, että Nato ja Yhdysvallat menisi sinne fyysisesti paikalle?"

Kyllä. Sodan nopea lopetus ja se lopputulos mitä muka halutaan tapahtuvan.
Olen samaa sanonut alusta asti, että sellainen vitun ryssäbotti minä olen.

Tästä syystähän Ukraina olisi halunnut liittyä Natoon, jotta tämä olisi ollut mahdollista ja kansainvälisesti hyväksyttyä.

Ja tästä syystä Venäjän oli ihan pakko hyökätä, koska Putin haluaa vallata vanhat Neuvostoliittoon kuuluneet maat itselle. Eiköhän tulevaisuudessa Ukraina tule olemaan Nato:n jäsen, kiitos Putinin. Sitten voi Natokin tulla auttamaan, mikäli Venäjä haluaa kokeilla uudestaan Ukrainan valtaamista.

Ja jätit edelleen vastaamatta kysymyksiin joita esitin, että miksi puolustelet ja vähättelet Venäjän tekemiä sotarikoksia? Vai puhuisitko oikeasti tuolla tapaa myös Ukrainalaisille jotka olisivat kokeneet nuita asioita?
 
Tästä syystähän Ukraina olisi halunnut liittyä Natoon, jotta tämä olisi ollut mahdollista ja kansainvälisesti hyväksyttyä.

Ja tästä syystä Venäjän oli ihan pakko hyökätä, koska Putin haluaa vallata vanhat Neuvostoliittoon kuuluneet maat itselle. Eiköhän tulevaisuudessa Ukraina tule olemaan Nato:n jäsen, kiitos Putinin. Sitten voi Natokin tulla auttamaan, mikäli Venäjä haluaa kokeilla uudestaan Ukrainan valtaamista.

Ja jätit edelleen vastaamatta kysymyksiin joita esitin, että miksi puolustelet ja vähättelet Venäjän tekemiä sotarikoksia? Vai puhuisitko oikeasti tuolla tapaa myös Ukrainalaisille jotka olisivat kokeneet nuita asioita?
Seuraan tilannetta. En vähättele vaikka niin haluatkin asian ajatella.
Kyllä puhuisin jos ukrainalaiset hokisivat alueen twitter runkkua. Eivät kyllä hokisi koska näkevät asian konkreettisesti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom