Tässä tämä polarisointi ja lokerointi näkyy hyvin.
Jos et istu lännen propagandan laatikkoon tai olet neutraalisti asiassa niin olet ryssän kätyri.
brave new world
Kuka niin on sanonut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä tämä polarisointi ja lokerointi näkyy hyvin.
Jos et istu lännen propagandan laatikkoon tai olet neutraalisti asiassa niin olet ryssän kätyri.
brave new world
Kuka niin on sanonut?
Sua kiukuttaa koska olen oikeassa. Kyllä täällä huomannut miten iso porukka ilmoittaa isoon ääneen hidenapin painosta, kun joku ei kylve ryssien veressä tai ei kannata välitöntä natojäsenyyttä. Se on denialismia ja juuri tuota polarisoitua menoa.Justhan tuo roopeli jo melkeen joka sivulle tuota työntänyt, heidän messias ketä nämä valaistuneet seuraa on näin kertonut.
Ei tätä pidä ajatella pessimistisesti tai optimistisesti vaan rationaalisesti. Putin aloittanut voimalla hyökkäyssodan naapurimaahan ja selittelee sitä jollankin naurettava denatsifikaatiolla. Se fasismin kukistamisella framilla paistatellut Neukkula on nyt haudattu syvälle ja uusi aikakausi alkoi muutama päivä sitten. Kun tilanne muuttuu, sen pitää muuttaa myös suhtautumista tilanteeseen. Sama toimii myös toisin päin. Ei Saksaakaa enää näe kovin moni näe natsivallan aikaisena pahuuden lähteenä.No herranjumala kun näin olettais ja toivois. Me ollaan kyllä sen verran viattomia tässä ja se tarkoittais hyvin lyhyessä ajassa aikamoista muutosta meidän elämässä. Me oltais tuolla rajalla ottamassa kuulaa vastaan ja loput pommisuojissa, mä en osaa pessimistisesti ajatella noin kamalaa skenaariota.
Mitä siis käytännössä artikla 5 takaisi suomelle paitsi venäjän välittömän kiin
Jaa kätyri paikalla?nostuksen ajasta ikuisuuteen
Sua kiukuttaa koska olen oikeassa. Kyllä täällä huomannut miten iso porukka ilmoittaa isoon ääneen hidenapin painosta, kun joku ei kylve ryssien veressä tai ei kannata välitöntä natojäsenyyttä. Se on denialismia ja juuri tuota polarisoitua menoa.
En usko että Ukraina ainakaan avoimesti kohtelee vankeja huonosti. Riskinä siinä on EU katsoo pahalla=ei tule apua samassa mittakaavassa.Minusta se viha pitää kohdistaa päättäjiin ja sellaisiin näkyviin henkilöihin jotka heilaa näittä päättäjiä.
Parasta propagandaa on olla ystävällinen neukulle, syystä tai ilman.
Miettinyt just noita sotavankeja Ukrainassa ja toivottavasti kohtelee heitä hyvin, siinä kun kertoo kotiin kuinka mukavia heille on oltu niin kerää karmaa huikeita määriä.
Toisaalta ei pidä myöskään olla sinisilmäinen puupää, kyllä noiden neukkujen joukossa on vaikka kuinka paljon agentteja/upseereita ja osa tavallisista ihmisistä hurraisi jos tankit vyöryisi meidänkin rajan yli.
Mike on kyllä jotenkin hellyttävän höpsö ja hyväuskoinen, ei kukaan uskonut reilu viikko sitten että neukut hyökkää Ukrainaan.
Tänään kukaan ei usko että neukut hyökkää Suomeen...
Suomi on kiinnostanut aina neukkuja strategisen sijainnin takia koska meillä on mahdollisuus sulkea Suomenlahden meriliikenne Viron kanssa.
Ketä sä luulet mun seuraavan? Miksi sä oletat että jos joku on jotain mieltä jostain niin se tulee jonkun muun seuratun suusta? Sehän kertoo enemmän sinun omasta ajatusmaailmasta sekä teoista, kun projisoit tuollaista minuun.Ei mua jaksa kiukuttaa semmonen asia mikä on noin läpinäkyvä ja sillä on joku 200 tukijaa Suomessa. Lähinnä mua huvittaa ku sää pujottelet viestien läpi ja spammaat tuota samaa sontaa sivusta toisee. Ihan vain koska messias käski, se jota seuraatte sokeasti laput silmillä.
Venäläiset varmaan julistaa ite missä ne käytävät on. Siellä menee sitten siviilit ja venäläisten huolto sekaisin.Jonkinlainen konkreettinen neuvottelutulos:
Latest Ukraine updates: Talks spur deal on humanitarian corridors
Ukraine-Russia news from March 3: Kyiv and Moscow agree on plan for safe corridors to evacuate civilians.www.aljazeera.com
Onko näitä karttoja koosteena jossain, jotta voisi seurata miten tilanne on päivittäin kehittynyt?katso liitettä 239638
Näyttäisi länsi-Kievissä ukraina laittavan ryssää peruuttamaan, mutta samalla idästä lähestyy. Tilanteet elää