HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Jos Ukraina onnistuu murtautumaan Venäjän puolustuslinjojen läpi, haasteeksi muodostuu ilmasuoja, sillä oma sen ilmatorjunta ei enää ylety suojaamaan edenneitä joukkoja.

Niinkun olen sanonut, sillä voimalaitosten paukuttamisella voi sittenkin olla hyötyä.
Puikot kulunu mopodronejen torjumiseen it systeemit selustassa eikä rintaman lähellä.
 
Alkaa olemaan taas koko ryssä-fanbase ulisemassa, ja mehän tiedämme mitä se tarkoittaa! 😄 🥳 Hyvä Ukraina!

Pitäiskö sun haukata vähän happea ja vouhottamisen sijaan katsoa miten tilanne kehittyy?
 

Pitäiskö sun haukata vähän happea ja vouhottamisen sijaan katsoa miten tilanne kehittyy?
Miten sitä voi katsoa, jos varttiryssä ei piirrä meille lammaksille nuolia?

No joo, toisin kuin ryssä-fanbase, olen nostanut esille todellisia numeerisia faktoja, en mitään piripääryssän youtube-sekoiluja. Faktoja, kuten nuo ryssien vihaamat 72h ja 0,004%. Nyt taas tilanteen kehittyminen näyttää Ukrainalle suotuisalle kun tuo vähäkin suuren ja mahtavan talvihyökkäyksen pinta-ala alkaa olemaan mennyttä.

Muistutuksena omista ajatuksista, en usko (mutta toivon) Ukrainan valtaavan takaisin itäisiä osia kokonaisuudessaan, tuskinpa Krimiäkään. Toivottavasti olen väärässä. Siihen uskon, että ryssää tullaan pöllyttämään huolella, mutta paskaksi pommitettua itää voi jää jäädä rysyille. Miiten sitten Krim. Se on paha paikka Ukrainalaisille, jos se jää tuolle paskasakille.
 
Miten sitä voi katsoa, jos varttiryssä ei piirrä meille lammaksille nuolia?

No joo, toisin kuin ryssä-fanbase, olen nostanut esille todellisia numeerisia faktoja, en mitään piripääryssän youtube-sekoiluja. Faktoja, kuten nuo ryssien vihaamat 72h ja 0,004%. Nyt taas tilanteen kehittyminen näyttää Ukrainalle suotuisalle kun tuo vähäkin suuren ja mahtavan talvihyökkäyksen pinta-ala alkaa olemaan mennyttä.

Muistutuksena omista ajatuksista, en usko (mutta toivon) Ukrainan valtaavan takaisin itäisiä osia kokonaisuudessaan, tuskinpa Krimiäkään. Toivottavasti olen väärässä. Siihen uskon, että ryssää tullaan pöllyttämään huolella, mutta paskaksi pommitettua itää voi jää jäädä rysyille. Miiten sitten Krim. Se on paha paikka Ukrainalaisille, jos se jää tuolle paskasakille.
Miten se pari peltoa on nyt joku sikstuksen kappeli teidän päässä?
Semmone pikku muistus, että mitä pidempään tämä erittäin kuivan maan eeppinen hyökkäys viivästyy... sitä paremmin ryssät rakentaa puolustuslinjojaan vahvemmiksi. Nythän tämä hööki.com on jo vähän myöhässä odotetusta.

Ei sillä etteikö se tulisi, mutta se maksaa aina enemmän.
 
Tääkin vois periaatteessa olla harhautusta. Todella hankalaa ottaa selvää.
Oikeestaan lähes varmoja asioita on:

Ryssillä on rivit sekasin poliittisesti.
Prigon avauksia ei katota hyvällä.
Putinin haukkuihin on varmasti aihetta.
Ryssällä rupee ihan oikeesti tavara loppuu- Joo tästä on puhuttu jo puol vuotta mutta voitonparaati on aidosti tärkee ja iso juhlla ryssälle. Ja siinä näytetään mahtia ja voimaan. Ja se oli säälittävä. Aivan täys fiasko.
Ukrainalla on täydet mahollisuudet vallata takas. Tuleeko olee helppoo, ei todellakaan.
 
Eli Ukraina on saanu vallattua takasin pari vessaa mitä Venäjä valtas aikasemmin itelleen vai onko ne pommitettu parkkipaikaks ni voi kutsua pelloks?
 
Miten se pari peltoa on nyt joku sikstuksen kappeli teidän päässä?
Semmone pikku muistus, että mitä pidempään tämä erittäin kuivan maan eeppinen hyökkäys viivästyy... sitä paremmin ryssät rakentaa puolustuslinjojaan vahvemmiksi. Nythän tämä hööki.com on jo vähän myöhässä odotetusta.

Ei sillä etteikö se tulisi, mutta se maksaa aina enemmän.
Sun viestin pikku muistutus ei pidä olleenkaan paikkaansa. Ryzzien motivaatio ja kalusto vähenee koko ajan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom