HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

En mä puolusta venäjää vaan tarjoan loogisen toisen näkökulman tuohon hokemaan 0.004% mitä tuntuu porukka hokevan. Olkoon vaikka 0.00000004%
Miksi sinä näet sen ryssän puolustamiseksi jos totean ilmeisen? Mä olen vain todennut että ryssät kaikesta huolimatta tuntuu etenevän. Se ei ole puolustusta tai fanitusta vaan se mitä tapahtuu. Samalla ukraina varmaan pois pikkuhiljaa vallata sen 0.000000004% takaisin??? maybe

Kyllä etenee, sen on kaikki myöntäneet täällä. Mutta aika paljon merkittävämmin Venäjä on myös joutunut pukittamaan kun Ukrainan edellisen kerran teki isomman vastahyökkäyksen.

Kyllä se tapahtui, että ovat vallanneet alueita, mutta omasta mielestä Venäjä on tavoitteissaan epäonnistunut ja Ukraina taas onnistunut puolustuksessa, koska eteneminen on ollut niin pientä.

Ehkä se on sitten enemmän siinä miten esität asiat. Lyttäät toisen mielipiteen ja tuot oman näkemyksen esille siten, että toinen olisi väärässä ja sinä oikeassa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä etenee, sen on kaikki myöntäneet täällä. Mutta aika paljon merkittävämmin Venäjä on myös joutunut pukittamaan kun Ukrainan edellisen kerran teki isomman vastahyökkäyksen.

Kyllä se tapahtui, että ovat vallanneet alueita, mutta omasta mielestä Venäjä on tavoitteissaan epäonnistunut ja Ukraina taas onnistunut puolustuksessa, koska eteneminen on ollut niin pientä.

Ehkä se on sitten enemmän siinä miten esität asiat. Lyttäät toisen mielipiteen ja tuot oman näkemyksen esille siten, että toinen olisi väärässä ja sinä oikeassa.
Keskustelen asioista ja kerron omat näkemykset.
Jos sinua joku tapa miten asioista keskustellaan tai miten toisten sanomisia lytätään kiristää voit varmaan lähteä perkaamaan tätä sic ja muiden kera seuraavaksi?

Vai oliko tääkin nyt vaan yhden puolen juttu?

T: ei minkään puolella, ei laatikkoa
 
Putinhan näyttää hyvävoimaselta ja niin pirteeltä...

Selkeesti Urheilee, nukkuu hyvin, käy luonnossa kävelemässä, viettää aikaa ystävien kanssa ja syö terveellisesti. EIkä stressiä.

FvrA6xCWwAENV2Z
 
Keskustelen asioista ja kerron omat näkemykset.
Jos sinua joku tapa miten asioista keskustellaan tai miten toisten sanomisia lytätään kiristää voit varmaan lähteä perkaamaan tätä sic ja muiden kera seuraavaksi?

Vai oliko tääkin nyt vaan yhden puolen juttu?

T: ei minkään puolella, ei laatikkoa

Itse olen niin paska keskustelemaan, että varmasti hankalasti esitän asiat. Se on tiedossa oleva juttu.

Kyllä sitä tapahtuu täällä molemmin puolin. Ja ihan älyttömän paljon turhaa provosointia suuntaan jos toiseen.

Halusin vain kysyä tuota, että miten sää näet ja koet, että onko Venäjä onnistunut talvihyökkäyksessä vai ei.
 
Itse olen niin paska keskustelemaan, että varmasti hankalasti esitän asiat. Se on tiedossa oleva juttu.

Kyllä sitä tapahtuu täällä molemmin puolin. Ja ihan älyttömän paljon turhaa provosointia suuntaan jos toiseen.

Halusin vain kysyä tuota, että miten sää näet ja koet, että onko Venäjä onnistunut talvihyökkäyksessä vai ei.
Kuten sanoin riippuu siitä miten kalusto ja miehistö kuluneet molemmin puolin. Näistä oikeiden lukujen saanti tällä hetkellä mahdotonta sekä resurssien määrästä.
Jos pelkällä alueellisella valtauksella mitattaisiin niin toki venäjä olisi epäonnistunut, mutta kun kokonaisuus ratkaisee. Kuten sanottu tuhoamalla toisen armeijan/taistelukyvyn voit kävellä sen jälkeen koko valtion läpi rauhassa eli siksi tarkat luvut ratkaisee.
 
Osalle tää sodankäynti on just tämmöstä paskanviskomista twitterissä kuin tää mikasa ja kumppanit tekee.
Eipä ihme jos on kriittinen tiedolle mitä meille syötetään, kun aivan kaikki vääristetään miten halutaan. Emotional propaganda ja lampaiden vauhkoamista.
Mitäs tossa nyt vääristeltiin? Pahoitit mielesi kun Putinista laitettiin kuva jossa valaistus ei ollut kovin herralle suotuisa? 😁
 
''En olisi voinut uskoa, kuinka suurta nautintoa ryssän voitonpäivän paraati voisi tuottaa. Säälittävää, niin säälittävää. Kyllä aivopestyinkin ryssä alkaa vodkan mädättämässä mielessään miettiä, että jotain on vialla "Suuren ja Mahtavan" armeijan tilassa, kun paraatia johtaa museoromu ja perässä ryömii muutama rupuinen maastoauto.

Ryssän ilmavoimien alennustila ihmetytti edellisenä vuonna, mutta ei yllätä enää. Ilmeisesti korruptio on tehnyt selvää ryssän ilma-aseesta vuosien aikana ja Ukrainan ilmapuolustus on viimeistellyt tuhotyön. Katsokaa paraatianne ryssät ja hävetkää maanne alennustilaa. Kyllä putleria mahtaa vituttaa ja vasallimaiden paikalle raahatut johtajat varmasti alkavat päässään laskeskella, kannattaako tätä pyörillä kolisevaa romuvarastoa esittelevää hevosta enää veikata.

Taas mitä nautinnollisin voitonpäivä, eivät edes Bahmutia saaneet vallattua, vaikka yritys oli raivokas ja hinta äärimmäinen. Mitään voittoja, edes marginaalisia, ei ole esitettävänä. Nöyryyttävä paraatin irvikuva, kauheat tappiot ja uhmaikäinen sotilaallisesti hyödytön pullistelu ilmahyökkäyksillä Kiovaan kusi kintuille, kun Ukrainan ilmapuolustus ampui melkein kaiken lähetetyn alas näin nöyryyttäen lisää ryssän armeijaa.

Hyvää vointonpäivää!''
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom