Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

Siis et pidä todisteena jostain noita jenkkien asevoimien materiaaleja? Eikös nuo ole puhuneet, että materiaalia on enemmänkin, eikä koske vain jenkkien asevoimia.
Voihan se olla, että tiede löytää näille ilmiöille luonnollisen selityksen lähi vuosikymmeniä, mutta tuskin täysin turhaa tutkimusta silti.
Tutkimushan ei koskaan missään nimessä ole turhaa, mä itse en millään voi uskoa, etteikö muuta elämää olisi muualla universumissa, mutta että nää jutut lentävistä lautasista ja alieneista meidän pallolla on kyllä pelkkää höpötystä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelin jo aiemmin väitettä ettei nämä ilmiöt koskaan jää normi kameralle mutta näitähän tulee jatkuvasti esille.



Yksi vanhempi:


Tää on 100% sama ilmiö kuin uskonnossa. Kun kovasti uskoo ja toivoo, niin jeesus nähdään milloin leivässä, milloin revontulissa. Aivan sama homma, kauhee tarve uskoa ufoihin ja sitten terve järki pettää ja nähdään joka ikinen lentävä juttu alienina. Liian kova tarve uskoa, sumentaa rationaalisen ajattelun.

Osa jopa alentuu mielisairaiden uskovaisten tasolle vaatien negatiivisia todisteita vaikka todistustaakka on heillä itsellään.
 
Oli niin tylsä tuo eka video, että tapahtuiko siinä siis jotain muuta kuin kuumailmapallon seurailua kameralla?

Sä oot terävä kaveri. Aika korkealle oli kuumailmapallo noussut, ehkä ennemmin sääpallo jos luonnollinen ilmiö…
Mutta kommentoi nyt vielä mikä toi toisen videon esine oli ja samalla vaikka seuraavan videon ilmiöt kun nuo hölmöt jenkit ei itse älyä.


Miksei äijä muuten ole ilmoittanut itseään Pentagonille UFO/UAP asiantuntijaksi kun vastaukset löytyy suoraan taskusta? Pentagon kuitenkin kertoo tutkineensa 2004-2021 144 tapausta joista vain yhteen löytyi luonnollinen selitys (sääpallo).
Tietty voihan olla, että nuo 143 oli jenkkien omia vehkeitä ilmassa ja haluavat vaan sekottaa pakkaa. Itse veikkaan tuota jälkimmäistä
 
Tää on 100% sama ilmiö kuin uskonnossa. Kun kovasti uskoo ja toivoo, niin jeesus nähdään milloin leivässä, milloin revontulissa. Aivan sama homma, kauhee tarve uskoa ufoihin ja sitten terve järki pettää ja nähdään joka ikinen lentävä juttu alienina. Liian kova tarve uskoa, sumentaa rationaalisen ajattelun.

Osa jopa alentuu mielisairaiden uskovaisten tasolle vaatien negatiivisia todisteita vaikka todistustaakka on heillä itsellään.
Enemmänhän tuo vaikuttaa uskonnolta tuo 100% kieltäminen.
Eikä kai kukaan noilla videoilla ole mitään vaatinut? Noissa on tuotu esille näitä erikoisia ilmiöitä joille ei ole löytynyt vielä selitystä. Itse pidän näitä ilmiöitä hyvin mielenkiintoisena ja ihan hauskaa ajanvietettä kuunnella esim. Jre jaksoja joissa noita jenkkien sotilas lentäjien havaintoja. Vaikka aika varmasti ovat vaan sekoittamassa pakkaa, koska jenkeilläkin varmasti omia drone vehkeitä joita ufoiksi luullaan.

Jos pitäis rahat laittaa jollekin vaihtoehdolle kiinni niin laittaisin omani kiinni vaihtoehdolle ”ehkä mahdollista”
 
Enemmänhän tuo vaikuttaa uskonnolta tuo 100% kieltäminen.
Eikä kai kukaan noilla videoilla ole mitään vaatinut? Noissa on tuotu esille näitä erikoisia ilmiöitä joille ei ole löytynyt vielä selitystä. Itse pidän näitä ilmiöitä hyvin mielenkiintoisena ja ihan hauskaa ajanvietettä kuunnella esim. Jre jaksoja joissa noita jenkkien sotilas lentäjien havaintoja. Vaikka aika varmasti ovat vaan sekoittamassa pakkaa, koska jenkeilläkin varmasti omia drone vehkeitä joita ufoiksi luullaan.

Jos pitäis rahat laittaa jollekin vaihtoehdolle kiinni niin laittaisin omani kiinni vaihtoehdolle ”ehkä mahdollista”
Sulla on todella hukassa uskon määritelmä. Jos jotain ei ole todistettu aukottomasti olevan olemassa, ei sitä silloin ole olemassa. Mikä tossa on niin vaikeaa tajuta? Sä voit uskoa jonkin olemassaoloon, mutta koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, se on vain uskoa, siinä vaiheessa kun se todistetaan todeksi, on se faktaa. Sä et voi argumentoida, että vaaleanpunaisen näkymättömän efefantin olemattomuudelle tarvitaan todisteita. Ei vitun tartte, sitä ei tällä hetkellä ole.

Tämä ei tarkoita että jos tulevaisuudessa sellainen löytyy, silloin se on faktaa vasta. Siihen saakka sitä ei ole olemassa.
 
Sä oot terävä kaveri. Aika korkealle oli kuumailmapallo noussut, ehkä ennemmin sääpallo jos luonnollinen ilmiö…
Mutta kommentoi nyt vielä mikä toi toisen videon esine oli...
Eikö tuokin (eli toinen, roganin clippi) nyt voinut olla sääpallo, tai miksei vaikka karannut lasten vappupallo? (oletan, että perus vappupallokin muutamaan sataan metriin nousee ennen posahdustaan) Ei tuosta näe liikkuuko se edes vai leijaileeko paikallaan kun kone pohaltaa etiäpäin vähintään pari sataa km/h.
 
Eikö tuokin (eli toinen, roganin clippi) nyt voinut olla sääpallo, tai miksei vaikka karannut lasten vappupallo? (oletan, että perus vappupallokin muutamaan sataan metriin nousee ennen posahdustaan) Ei tuosta näe liikkuuko se edes vai leijaileeko paikallaan kun kone pohaltaa etiäpäin vähintään pari sataa km/h.

Joo aika älyttömiä nämä kaiken maailman vappupallojen ja sääilmiöiden fiilistelyt. Eiköhän ne alienit ihan asiallisesti tule asiansa esittämään jos tänne eksyvät. Miksi jotain kuurupiiiloa leikkisivät ihmisten kanssa ja jäisivät kiinni jostain vappupallosta?
Ihmeellinen asia on kyllä tämä elämä. Se asiallisempi keskustelu lienee onko elämää jossain muualla. Itse en usko että näin älykästä elämää on missään, fluke, mieletön yhteensattuma että tällaset ihmisapinat ja niiden aivot kehittyny. Toisaalta maailman nykytilaa tarkastelemalla voi miettiä, että ovatko ne aivot loppujen lopuksi kuinka kehittyneet sittenkään.
 
Joo aika älyttömiä nämä kaiken maailman vappupallojen ja sääilmiöiden fiilistelyt. Eiköhän ne alienit ihan asiallisesti tule asiansa esittämään jos tänne eksyvät. Miksi jotain kuurupiiiloa leikkisivät ihmisten kanssa ja jäisivät kiinni jostain vappupallosta?
Ihmeellinen asia on kyllä tämä elämä. Se asiallisempi keskustelu lienee onko elämää jossain muualla. Itse en usko että näin älykästä elämää on missään, fluke, mieletön yhteensattuma että tällaset ihmisapinat ja niiden aivot kehittyny. Toisaalta maailman nykytilaa tarkastelemalla voi miettiä, että ovatko ne aivot loppujen lopuksi kuinka kehittyneet sittenkään.
Siis meinaatko että noi jenkkien sotilas tutkilla havaitut olisi vappupalloja, mutta eivät vaan itse hoksaa sitä?
 
Siis meinaatko että noi jenkkien sotilas tutkilla havaitut olisi vappupalloja, mutta eivät vaan itse hoksaa sitä?
Justhan niiden pressa sanoi että vaccine is safe and effective. Ei ehkä kannata ottaa kovin vakavasti jenkkien pullistelua ja muuta paskaa mitä ne jauhaa.
 
Sulla on todella hukassa uskon määritelmä. Jos jotain ei ole todistettu aukottomasti olevan olemassa, ei sitä silloin ole olemassa. Mikä tossa on niin vaikeaa tajuta? Sä voit uskoa jonkin olemassaoloon, mutta koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, se on vain uskoa, siinä vaiheessa kun se todistetaan todeksi, on se faktaa. Sä et voi argumentoida, että vaaleanpunaisen näkymättömän efefantin olemattomuudelle tarvitaan todisteita. Ei vitun tartte, sitä ei tällä hetkellä ole.

Tämä ei tarkoita että jos tulevaisuudessa sellainen löytyy, silloin se on faktaa vasta. Siihen saakka sitä ei ole olemassa.

Mä olen Avi Loebin kannalla, eli on ylimielistä väittää, että me oltais ainoat kehittyneet olennot universumissa. Se on sit eri asia missä näitä muita kehittyneitä olentoja sit on olemassa.

Mitä tulee aukottomaan todistukseen, ei kai tiede pysty edelleenkään selittämään esim. Monien merenelävien kommunikointia vaikka suht varmaa kommunikointi on. Gravitaatio aaltojen tieteellinen todistaminen taisi viedä karvan alle 100v siitä kun Eintein ne ennusti. Tiede kehittyy koko ajan ja erilaisia asioita löydetään/todistetaan kaiken aikaa.

mulle on ihan sama mihn kukakin uskoo, mutta se että joku väittää tietävänsä 100% totuuden johonkin mihin ei tiede vielä tiedä vastausta on kyllä erikoista.
 
mulle on ihan sama mihn kukakin uskoo, mutta se että joku väittää tietävänsä 100% totuuden johonkin mihin ei tiede vielä tiedä vastausta on kyllä erikoista.
Voi helvetin kuustoista, KOITA NYT YMMÄRTÄÄ, se ei ole mitään uskoa, jos olemattoman sanoo olevan olematon. Sitä ei ole, etkö nyt vaan tajua vai mitä ihmettä? Jos tiedekään ei voi todistaa mitään, niin on se nyt perkele kun sä tiedät, et tiedä, sä uskot vaan ja SE EI OLE FAKTAA.

Tällä hetkellä tällä pallolla ei ole ainuttakaan alienia todistetusti, piste, sä voit toki uskoa vaikka joulupukkiin, mutta lopeta nyt toi länkytys kun sä vaan uskot. Tätä samaa paskaa saa jankuttaa uskovaisille, ne vain ei vitun tajua, ikinä.

Koita nyt edes ajatella sekunti omilla aivoilla. Miten ne alienit pääsee tänne kaikista sateliiteista ja luotamista huolimatta niin, ettei kukaan niitä nää ja sitten kun tänne pääsee, niin ne päästää ilmapallon tonne taivaalle ja uskovaiset muna kädessä huutamassa että alienit tulee. Yhtä sekaista porukka kun flätterit ja muut hullut.
 
Viimeksi muokattu:
Kun jotain kovasti haluaa, se sumentaa täysin rationaalisen ajattelun. Sillon ilmapallot, sateliittien palaset jne ilmiöt on kaikki vieraita alieneita.

You might have scratched your head in wonderment when a 10-year-old cheese sandwich sold at auction for a cool $28,000 simply because people thought they saw the face of the Virgin Mary in the folds of the stale food.
1C4262433-jesus-app-grilledcheese.webp
 
Tutkimushan ei koskaan missään nimessä ole turhaa, mä itse en millään voi uskoa, etteikö muuta elämää olisi muualla universumissa
Jos jotain ei ole todistettu aukottomasti olevan olemassa, ei sitä silloin ole olemassa.

Sinä uskot että muualla universumissa on elämää, vaikka sitä ei ole todistettu olevan olemassa ja sanot myös että jos jotain ei ole aukottomasti todistettu olevan olemassa, sitä ei ole olemassa. Eli sinä siis uskot asioihin, joita ei ole olemassa, miksi? :unsure:
 
Siis meinaatko että noi jenkkien sotilas tutkilla havaitut olisi vappupalloja, mutta eivät vaan itse hoksaa sitä?

Siis mitä US military on raportoinut että havaittu? Luulis tulevan pääuutislähetykseen jos jotain oikeasti selittämätöntä havaittaisiin. Kiinalaisia vakoilu pallojahan siellä viime aikoina liikkunut. Ja asialliset kuvat niistä saatiin ja taidettiin ne lopulta ampua alaskin. En mistään alienien palloista ole kuullut..
 
Siis mitä US military on raportoinut että havaittu? Luulis tulevan pääuutislähetykseen jos jotain oikeasti selittämätöntä havaittaisiin. Kiinalaisia vakoilu pallojahan siellä viime aikoina liikkunut. Ja asialliset kuvat niistä saatiin ja taidettiin ne lopulta ampua alaskin. En mistään alienien palloista ole kuullut..
No mitäs jos katsoisit vaikka tuossa ylempänä linkattuja pätkiä tai kuuntelet noita JRE:n jaksoja joissa US. militaryn hemmot kertoo havainnoista?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom