Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

No jos nyt tämän kerran.

Se viteo minkä laitoin klo 18 23.

Äläkä selitä mitään näyttelijöistä nyt taas. Ihan sama. Sillä ei ole merkitystä.

Mutta katso miten varjot voi mennä "eri suuntiin", ja hämmästy.

Niinkuin sanoin tuolla aikasemmin niin kyllä tuo pinnan muoto voi selittää osan niistä varjojen eri suuntiin menemisistä.Mutta ei se näytä selittävän kaikki varsinkin kun kuvasta näkee useita valon lähteitä.
Ja edelleen mä sanon että nuo pysty tekemään sellaista jakso joka edes vihjaa että noita kuvia on otettu studiossa.Ihan sama kun olettais että yle alkais tekemään nyt tutkivaa journalismia niitä sanna marinin kuiteista tms.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voitko sä kertoa jotain näistä kontakti henkilöistä?
Tosta voi siis päätellä että ne ei osaa tehdä raketteja.
Onhan näitä monta suomessakin: Tässä yksi:
View: https://www.youtube.com/watch?v=XbFVeG0YnSo&t=1s

Luulenpa että raketit ovat aika vanhentunutta tekniikkaa. Osa taitaa käyttää antigravitaatiomenetelmiä ja jos tähtien väliselle matkalle lähtee niin siihen mennessä on keksitty joku ehtymätön energialähde.
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=L4eUWmwSqrQ


Tuossa on hyviä pointteja Van Allenin vyöhykkeistä yms.17:25 on aika hyvä.Mitäköhän ne touhus siinä?

Onko tämä ukko joku yliguru, jota maailma seuraa? Tai siis ellei ole, niin miksei ole, jos hän kuitenkin on ns. ylipappi, joka blehat päässä painaa hyvällä intuitiolla streittii shittii sigge handussa. Minkä ihmeen takia esim. jollain ihme foorumilla pitää totuudesta vääntää?
 
Näistä kuulentohommista en tiedä mitään, mutta olisi kyllä mielestäni tavallaan vähän outoa, että joku jätkä tiestäisi totuuden, mutta muut eivät.

Myönnän kyllä monesti olleeni monissa asioissa väärässä.
 
Onhan näitä monta suomessakin: Tässä yksi:
View: https://www.youtube.com/watch?v=XbFVeG0YnSo&t=1s

Luulenpa että raketit ovat aika vanhentunutta tekniikkaa. Osa taitaa käyttää antigravitaatiomenetelmiä ja jos tähtien väliselle matkalle lähtee niin siihen mennessä on keksitty joku ehtymätön energialähde.

Oon kuunnellut aika paljon tuon juttuja,pitääpä kattoo jos en olis tota kattonut.
 
Onko tämä ukko joku yliguru, jota maailma seuraa? Tai siis ellei ole, niin miksei ole, jos hän kuitenkin on ns. ylipappi, joka blehat päässä painaa hyvällä intuitiolla streittii shittii sigge handussa. Minkä ihmeen takia esim. jollain ihme foorumilla pitää totuudesta vääntää?
Ei sitä kovin moni seuraa.Sillä on mun mielestä hyvä podcast.Siellä on monesta eri aiheesta juttua.
Ehkä varsinainen vääntäminen on turhaa mutta asioista on mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia.
 
Näistä kuulentohommista en tiedä mitään, mutta olisi kyllä mielestäni tavallaan vähän outoa, että joku jätkä tiestäisi totuuden, mutta muut eivät.

Myönnän kyllä monesti olleeni monissa asioissa väärässä.
Jos kuuntelee noita niin se on tutkinut tota asiaa paljon ja on tavannut ihmisiä jotka on työskennellyt esim nasalla yleensäkin hollywoodissa.
 
EI NÄE!!! Etkö nyt herrajumala jo ymmärrä mitä tapahtuu usealla valonlähteellä??!!

Vittuiletko sää? :ROFLMAO: :unsure:

Tämä on jokin henkinen testi varmaan. Oot ihan toivoton tapaus.

Morjes.
Esimerkkinä jos on voimakas valo ja heikko valo niin kumpi niistä jättää sen varjon?
Ja jos 10x tehoinen lamppu jättää varjon niin eikö toinen 10x tehoinen lamppu toiselta puolelta muka voi poistaa sitä varjoa?
Jos niihin kuviin olis jäänyt enemmän virheitä niin ne ois voinut keksiä jonkun syyn miks niitä kuvia ei ole ollenkaan kuten esim säteilyn.
 
soccer-6.jpg

Ja sitten tämmönen selitys löytyi, kun joku ihmetteli aihetta:

"Let's say there are just 4 lights around an object. They're in a + or X orientation, one in each general direction.
Now if there's no object at all in our scenario, each place on the ground will be illuminated by all the four lights. That'll be pretty bright right?
But once you put an object into our scene, there will be some places on the ground where only three of the lights hit the ground. (Because one light is blocked by the object.)
These places will be obviously less bright that the places where all four light can "reach."
And shadows are exactly that. Shadow is a lack of light, or just place with less light than places around it."
 
Minä henkilökohtaisesti uskon että viimeistään 2030-vuonna vieraiden sivilisaatioiden kanssa kanssakäyminen on yhtä tavallista kuin vaikka kaverin tapaaminen kahvilassa.
Näitö juttuja minä en ymmärrä. Jos ne vieraat sivilisaatiot ovat vierailleet maapallolla vuosisatoja tai -tuhansia ja haluavat auttaa ja neuvoa meitä, niin miksi ne välittävät viestejään vain sellaisen ihmiskunnan älyllisen sekundan ja hörhöjen kautta, joita ei varmasti kukaan ota todesta? Olisi kuitenkin niin yksinkertaista käydä moikkaamassa vaikka Putinia, Merkeliä tai Kim-Jong Unia ja kehottaa kertomaan terveiset ihmisille tai tulee lasersädettä pataan. Jos nyt unohdetaan se yksinkertaisin vaihtoehto, että vetäisi ufon maihin näkyvästi keskelle Washingtonia ja kertoisi megafonin voimalla mitä kerrottavaa on. Että jos tähän asti ei ole osattu kommunikoida kuin hihhulien välityksellä niin en odota vuotta 2030 henkeäni pidättäen.
 
Näitö juttuja minä en ymmärrä. Jos ne vieraat sivilisaatiot ovat vierailleet maapallolla vuosisatoja tai -tuhansia ja haluavat auttaa ja neuvoa meitä, niin miksi ne välittävät viestejään vain sellaisen ihmiskunnan älyllisen sekundan ja hörhöjen kautta, joita ei varmasti kukaan ota todesta? Olisi kuitenkin niin yksinkertaista käydä moikkaamassa vaikka Putinia, Merkeliä tai Kim-Jong Unia ja kehottaa kertomaan terveiset ihmisille tai tulee lasersädettä pataan. Jos nyt unohdetaan se yksinkertaisin vaihtoehto, että vetäisi ufon maihin näkyvästi keskelle Washingtonia ja kertoisi megafonin voimalla mitä kerrottavaa on. Että jos tähän asti ei ole osattu kommunikoida kuin hihhulien välityksellä niin en odota vuotta 2030 henkeäni pidättäen.
Jotkut pitää hörhönä ja jotkut ei. Useasti kontaktihenkilöiksi taidetaan ottaa sellaisia joilla on laaja avoin maailmankatsomus. Useasti kautta aikain monia on pidetty hulluina tai hörhöinä tai mitä on keksittykään kun joku tietää jotain toisenlaista mitä monet muut eivät ole vielä tietäneet. Luulenpa että eri valtioiden johtajat tietävät varsin hyvin avaruuden elämästä mutta jos nyt tulis massakontakti niin siinä olis riski että saattaisi syntyä laajamittaista kaaosta ja paniikkia. Lisäksi ne ei käytä uhkailun menettelyjä. Ensin täytyy varmistaa että tietyt tahot eivät käytä hyväksi kaaosta oman agendansa hyväksi. Se on hyvä, hetkessä kannattaakin elää. :)
 
jos nyt tulis massakontakti niin siinä olis riski että saattaisi syntyä laajamittaista kaaosta ja paniikkia.

Jos nyt olisivat ilmestyneet vaikka reilut sata vuotta sitten ja saaneet ehkäistyä pari maailmansotaa, niin se välitön kaaos massakontaktista olisi ollut aika pieni hinta.

. Ensin täytyy varmistaa että tietyt tahot eivät käytä hyväksi kaaosta oman agendansa hyväksi.

Meinaatko tosissasi että globaali yhteiskunta ja sen ilmapiiri on nyt fiksumpi ja stabiilimpi kuin ikinä niin että nyt justiinsa on sen julkisen kontaktin aika ja v. 2030 vedetään yhdessä ufomiesten kanssa ihan normisettinä baarissa kaljaa maailmanrauhan kunniaksi:cautious:?
 
Jos nyt olisivat ilmestyneet vaikka reilut sata vuotta sitten ja saaneet ehkäistyä pari maailmansotaa, niin se välitön kaaos massakontaktista olisi ollut aika pieni hinta.



Meinaatko tosissasi että globaali yhteiskunta ja sen ilmapiiri on nyt fiksumpi ja stabiilimpi kuin ikinä niin että nyt justiinsa on sen julkisen kontaktin aika ja v. 2030 vedetään yhdessä ufomiesten kanssa ihan normisettinä baarissa kaljaa maailmanrauhan kunniaksi:cautious:?
Mä oon kuullut juttuja että maailmansotien aikaan ei tullut väliintuloja kun uhkailtiin koko planeetan kattavalla ydinsodalla jos tulevat mutta tiedä sitten miten asian laita on.

Ei ole enkä ole niin sanonutkaan, vanha toimimaton taitaa kuitenkin romahtaa ennenkuin uutta voidaan rakentaa. Se taitaa olla väistämätöntä.
 
Mä oon kuullut juttuja että maailmansotien aikaan ei tullut väliintuloja kun uhkailtiin koko planeetan kattavalla ydinsodalla jos tulevat mutta tiedä sitten miten asian laita on.

Uskaltaisin arvioida, että ensimmäisen maailmansodan aikaan ydinsodan vaara olisi ollut varsin pieni. Niin myös toisen maailmansodan, jos se olisi estetty ennen alkamistaan. Nykyään se olisi ainakin välineistön puolesta realistinen mahdollisuus, joten sen puolesta viivyttely on ennemmin lisännyt riskiä.


Ei ole enkä ole niin sanonutkaan, vanha toimimaton taitaa kuitenkin romahtaa ennenkuin uutta voidaan rakentaa. Se taitaa olla väistämätöntä.

Ehkä tämä koronakin on ufojen salajuoni, koska ilmeisesti tappajarokotteen on jättänyt ottamatta juuri sama porukka, joka uskoo ufoihinkin. Eli kunhan salaliittomyrkkypiikkirokotteet niittävät satonsa, niin ufon voivat laskeutua turvallisesti kaveriensa keskelle.
 
Jokohan tätä nyt voisi kuvailla "sakeaksi"

Uskaltaisin arvioida, että ensimmäisen maailmansodan aikaan ydinsodan vaara olisi ollut varsin pieni. Niin myös toisen maailmansodan, jos se olisi estetty ennen alkamistaan. Nykyään se olisi ainakin välineistön puolesta realistinen mahdollisuus, joten sen puolesta viivyttely on ennemmin lisännyt riskiä.




Ehkä tämä koronakin on ufojen salajuoni, koska ilmeisesti tappajarokotteen on jättänyt ottamatta juuri sama porukka, joka uskoo ufoihinkin. Eli kunhan salaliittomyrkkypiikkirokotteet niittävät satonsa, niin ufon voivat laskeutua turvallisesti kaveriensa keskelle.
Minua on kiinnostanut vieraat sivilisaatiot ja avaruus kokonaisuudessaan läpi elämän ja mä toin esille sen mitä olen lukenut ja kuullut. Eivät ole siis minun kautta tullutta tietoa. Sen tiedän että moni asia ei voi eikä tule jatkumaan samanlaisena maailmassa. Mutta tulin siihen tulokseen että ehkei täällä kannatakaan jatkaa niiden kertomista vaikka on näistä mielenkiintoista jutella.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toivon näin yleisesti ottaen että ihmiset olisivat ystävällisiä toisillensa ja yhtenäisyyttä arvostettaisiin. Näillä foorumeilla ja muuallakin. Toivon kaikille antoisia hetkiä aiheiden tutkimiseen sekä pohtimiseen. 🙂
 
Back
Ylös Bottom