Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kato tuo jos jaksat.Tulee mielenkiintoinen keskustelu.Vaikka 51:51


View: https://www.youtube.com/watch?v=fB-9UyPRHp4

Tuon kohdan väite on ainakin ihan hevonpaskaa - siellä on ollut väkeä lasermittareilla mallintamassa kuumodulia ja nyt pitäisi uskoa, että rullamitan käyttö olisi mystisistä syistä ehdoton no-no?
🙄
Kaksi tuntia tämän tasoisia väitteitä on kyllä niin puhdasta aivopesua kuin olla ja voi.
 
Tuon kohdan väite on ainakin ihan hevonpaskaa - siellä on ollut väkeä lasermittareilla mallintamassa kuumodulia ja nyt pitäisi uskoa, että rullamitan käyttö olisi mystisistä syistä ehdoton no-no?
🙄
Kaksi tuntia tämän tasoisia väitteitä on kyllä niin puhdasta aivopesua kuin olla ja voi.

Eli sä väität että tuo valehtelee tuossa kohdassa?
 
ELi tuossa on vaan kirjotettu että se on debunk.Kyllähän noiden pukujen ja sen luukun mitat on saatavilla niinkun Tarzan mainitsi.Pitää kattoo jos siitä löytyy jotain piirroksia.Ei tollanen pelkkä fackcheck kirjotus ihan vakuuta.Ei sillä jos siitä mahtuu niin sitten mahtuu.
 
Kundit, mä tiedän että siellä sormet savuaa näppäimistöllä niitä vastauksia kirjottaessa mutta silti mä haluan perään kuuluttaa malttia ettei tää keskustelu mee heti kättelyssä liian sakeeks.Käydään jokainen kohta läpi ja katotaan mihin tulokseen tullaan.
 
AS11-40-5862-crop-levelled.jpg
 
En toki väitä, että valehtelisi, mutta ei hänellä näytä olevan käsitystä mitä kaikkea on jo tehty. Varmaan asioista etukäteen sopimalla olisi tuokin tarina päättynyt toisin.
Kieltämättä siitä löytyy vähän epäloogisuutta.Jotenkin musta tuntuu että sen kuumodulin on ollut ihan saatavilla ja tollanen mittanauhan kanssa touhuaminen tuntuu vähän turhalta.Toki jos sen mittoja ei ollut oikeen saatavilla niin sitten sen ymmärtää paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Sinäänsä tää todistaa asian mutta mä en usko että 70 luvun filmikameroilla pystyi räpsimään kuvia kuussa johtuen lämpötilan vaihteluista ja säteilystä.Säteilyllä tarkotan että ton matkan aikana noihin filmeihin olis tullut jotain.Mä väitän että tää kuva on otettu studiossa.
Mä tutkin aihetta yli 10v sitten ja onhan siinä ollu ihmettelemistä miten hasselblad kamera ja normi filmi ois reagoinu yli 150C lämmönvaihteluihin ym ym mutta on kaikki debunkattu suht hyvin alas.
 
Mä tutkin aihetta yli 10v sitten ja onhan siinä ollu ihmettelemistä miten hasselblad kamera ja normi filmi ois reagoinu yli 150C lämmönvaihteluihin ym ym mutta on kaikki debunkattu suht hyvin alas.
Mun kokemus oli se että noin 6v sitten yks tyyppi alko puhumaan tästä aiheesta.Mä sanoin sille että ihan mielenkiintoinen teoria mutta tuskin projekti jossa työskentelee satojatuhansia ihmisiä pystyy mitenkään olemaan huijaus paljastumatta.Tutkin sitä sitten ja mun havainto sitten oli se että se on jo paljastunut monta kertaa mutta se tieto on vaimennettu monilla eri tavoilla.Esim musta näyttää siltä että tää litteä maa hypetys on luotu sen takia että se voidaan liittää niihin jotka epäilee apollo ohjelmaa.Täälläkin porukan olettamus on ollut että kun mä epäilen kuu lentoja niin mä epäilen myös maan pyöreyttä.Monesti noitten littea maa videoiden tuottamiseen on käytetty ihan oikeita resursseja,sitä mistä ne resurssit mahdollisesti tulee kannattaa mietti koska sitä aihetta selvästi yritetään liittää tähän.
 
Vanha ohjelma, mutta sopii tähän. Tää ***** ******** (verkkomedia) on malliesimerkki huuhaa salaliittoteoreetikosta, joka vetelee leveällä pensselillä miten mediaa ohjataan ja kaikki on yhtä salaliittoa ja kun toimittaja penää konkreettisia nimiä tms. Niin ei eipä
Niitä löydy. Varmaa vaan on, että kaikki on salaliittoa.

 
Entäpä jos, kyseessä onkin vain faktoja?

Esim: Hahaa! Nytpäs jäitte kiikkiin, eihän ne perkule mahdu etes pihalle aluksesta!

...Ai katos vaan mahtuu sittenki. Uutta matoa koukkuun.

Mä oon valmis muuttamaan mieltäni.Eniten mua kiinnostaa se mitä oikeasti tapahtui.Se tekee tosta äärimmäisem vaikeasti uskottavan että se tehtiin muka suorassa tv lähetyksessä ja nyt jälkeenpäin alkuperäiset videot ja paljon muuta on kadonnut tai sitten niiden päälle on nauhotettu jotain tärkeempää yms...Sitten sinne ei 50v päästäkään enää pääse kun siellä ennen lämittiin golf palloja yms ihan rutiinilla ja raahattiin satojen kilojen painoinen sähkö auto jolla ei ollut mitään muuta kuin viihde arvo.
 
Sitten sinne ei 50v päästäkään enää
Niin sä olet taas katsonut jotain Tokentubea ja saanut päähäsi ettei sinne pääse. Sinne ei olla haluttu, mutta onhan tässä uutta lentoa jo viritelty. Ehkä me parin vuoden päästä saadaan selville onko siellä käyty aiemmin. Vai onko sekin lavastusta jos sieltä nyt uudella lennolla löytyy jotain?
 
Back
Ylös Bottom