Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä haluun noita samoja pillereitä ku te. Mä en näe ku eukkoni tällä hetkellä :D Olishan se mukavaa nähä jotain "juttuja".
Muistakaa espoolaiset nukkua ensi yönä tämä päässä;)
juu, mut se on vähän eri asia uskoa jossain päin maailmankaikkeutta olevan elämää, kuin uskoa, että Espoon yläpuolella lentelee pieniä vihreitä miehiä hehkuvilla palloilla.Teeveestäkös tuli tässä jokin aika sitten juttua, että nykyään kuulut vähemmistöön, jos et usko maan ulkopuoliseen elämään.
Hmm, en saanu tota palloa pysymään kuparilangan avulla, voikohan toho laittaa kuparin sijasta jotain muuta?!
Ei kai eukko nyt niin ruma ole, että täytyy paeta todellisuutta pillerien voimalla?

Kupari kyllä johtaa hyvin sähköä... En menisi muuttamaan mitään, liian iso riski. Kokeile vielä.
Faija kertoili nähneensä nuo valot samoihin aikoihin kuin nCh. Ei ollut tunnistanut niitä lentokoneeks tai vastaavaksi. Muutama muukin ne on nähnyt, niistä oli juttua paikallislehdessä. Tiedä sitten mitä Veli Venäläinen on taas keksinyt.
Vieläkö nCh on maan kamaralla, eikä ole joutunut siepatuksi? Niillä on sellaisia ikäviä antureita, joita tunkevat anukseen. Kantsii nukkua toinen silmä auki.
Ota näistä nyt selvää. Näin itsekin kuvaukseen sopivan valopallukan armeijassa. Kaverin kanssa oltiin yöllä tiedustelemassa ja ihmettelimme taivaalla mollottavaa valopalloa; kuuksi kun oli liian pieni ja tähdeksi aivan liian suuri. Leuka putosi siinä vaiheessa kun pallo lähti aivan viivasuoraan liikkumaan horisontin suuntaisesti. Se ei kiihdyttänyt vaan tavallaan heitti suoraan matkanopeuteen. Mitään ei myöskään kuulunut vaikka yö oli täysin hiljainen, eikä valo himmentynyt liikkeelle lähtiessään. Lentokoneeksi olen itselleni selittänyt, vaikka nuo ominaisuudet eivät siihen todellakaan sovi.