Ufojako!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Mä haluun noita samoja pillereitä ku te. Mä en näe ku eukkoni tällä hetkellä :D Olishan se mukavaa nähä jotain "juttuja".

Teeveestäkös tuli tässä jokin aika sitten juttua, että nykyään kuulut vähemmistöön, jos et usko maan ulkopuoliseen elämään.

Muistakaa espoolaiset nukkua ensi yönä tämä päässä;)

Hmm, en saanu tota palloa pysymään kuparilangan avulla, voikohan toho laittaa kuparin sijasta jotain muuta?!

Teeveestäkös tuli tässä jokin aika sitten juttua, että nykyään kuulut vähemmistöön, jos et usko maan ulkopuoliseen elämään.
juu, mut se on vähän eri asia uskoa jossain päin maailmankaikkeutta olevan elämää, kuin uskoa, että Espoon yläpuolella lentelee pieniä vihreitä miehiä hehkuvilla palloilla.

Mä ainakin näin oikeesti niitä valoja, kai ne jotain ufoja olivat. Veikkaan että nämä extratrestiaalien lisäntyneet vierailut liittyvät jotenkin Johanna "tuksu" Tukiaisen uuteen tositv showhon.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200904089382228_vi.shtml

Mistä niistä tietää, kaipa hekin vain kaipaavat jotain viihdettä, onhan se ihan helvetin tylsää sahata galaksista toiseen ilmaan mitään hupia. Ovat kai bonganneet tämän shown ja jääneet valvomaan ilmatilaa .

No siis selväähän on että ne olivat UFO:ja, eli tuntemattomia lentäviä esineitä ja ovat sitä niin kauan kun ne joksikin tunnistetaan.:)

Eipä sillä, olen minäkin nähnyt pari kertaa sellaisen lentävän kapineen taivaalla, (tai sen valot) että en ole sille selitystä vielä keksinyt/löytänyt... Äänettömästi kovalla vauhdilla lentävä objekti, joka vaikutti olleen aika matalalla kun yli suhahti. Arvio korkeudesta 100-1000m. Enkä ollu päissään, väsynyt, tai muutenkaan henkisesti häiriintynyt sillä hetkellä.

Kivahan näitä on pohtia että mikä sen on aiheuttanut, kun ilmeisesti siellä taivaalla on jotain oikeasti näkynyt. Luonnollisin selitys on tietenkin joku helikopteri/lentokone lähestymisvalot päällä.. Noista on joskus paha mennä etäisyyksiä arvioimaan pimeässä kun ei tosiaan kunnolla hahmota sitä itse laitetta, tai sitä, mihin suuntaan se on liikkumassa. Ehkä lentää koko ajan kohti, jolloin saattaa näyttää siltä että pysyy paikallaan tms. Sopivan suuntainen tuuli voi myös hukuttaa äänen aika hyvin, ja nykyiset lentokoneetkaan ei ole niin meluisia kuin ennen. Ja kuka sitä tietää millaista lentävää kalustoa esimerkiksi USA:n ilmavoimilla nykyään jo on, kun tuppaa monasti nuo projektit paljastumaan vasta vuosikymmenten operatiivisen käytön jälkeen ja varmasti toimivat ympäri maailmaa ja varsinkin tässä Venäjän nurkilla.:)

Kupari kyllä johtaa hyvin sähköä... En menisi muuttamaan mitään, liian iso riski. Kokeile vielä.

Joo nyt onnistu! Piti vaan pyörittää vähä paksumpi naru siitä langasta niin pysyy paremmin!

Vieläkö nCh on maan kamaralla, eikä ole joutunut siepatuksi? Niillä on sellaisia ikäviä antureita, joita tunkevat anukseen. Kantsii nukkua toinen silmä auki.

Faija kertoili nähneensä nuo valot samoihin aikoihin kuin nCh. Ei ollut tunnistanut niitä lentokoneeks tai vastaavaksi. Muutama muukin ne on nähnyt, niistä oli juttua paikallislehdessä. Tiedä sitten mitä Veli Venäläinen on taas keksinyt.

Ei kellekkään tullut mieleen, että saattoi olla pieniä asteroideja tippumassa ilmakehään tai niistä syntyviä heijastuksia?

Faija kertoili nähneensä nuo valot samoihin aikoihin kuin nCh. Ei ollut tunnistanut niitä lentokoneeks tai vastaavaksi. Muutama muukin ne on nähnyt, niistä oli juttua paikallislehdessä. Tiedä sitten mitä Veli Venäläinen on taas keksinyt.

Juttelin duunikaverin kanssa joka asuu leppävaarassa ja oli nähny myös noin valot mutta oli ajatellu että ne on helikoptereita joilla on se valonheitin vain päällä. Mutta luulis että muutamasta helikopterista joku ääni kantautus pitkän matkan päähän varsinkin kun illalla on hiljasta ja aivan tyyntä.

Pitääpä kaivaa joku länsväylä tai vastaava jos oli lehdissäkin juttua...

Vieläkö nCh on maan kamaralla, eikä ole joutunut siepatuksi? Niillä on sellaisia ikäviä antureita, joita tunkevat anukseen. Kantsii nukkua toinen silmä auki.

Juu täällä ollaan toistaseks. Nyt kun sanoit niin pikkasen pyllykipeä. En ainakaan nähny mitään, mutta se voi johtua siitä että oli toi foliohattu valahtanu silmille :D

Ota näistä nyt selvää. Näin itsekin kuvaukseen sopivan valopallukan armeijassa. Kaverin kanssa oltiin yöllä tiedustelemassa ja ihmettelimme taivaalla mollottavaa valopalloa; kuuksi kun oli liian pieni ja tähdeksi aivan liian suuri. Leuka putosi siinä vaiheessa kun pallo lähti aivan viivasuoraan liikkumaan horisontin suuntaisesti. Se ei kiihdyttänyt vaan tavallaan heitti suoraan matkanopeuteen. Mitään ei myöskään kuulunut vaikka yö oli täysin hiljainen, eikä valo himmentynyt liikkeelle lähtiessään. Lentokoneeksi olen itselleni selittänyt, vaikka nuo ominaisuudet eivät siihen todellakaan sovi.

Kerran tässä taannoin oltiin kaveriporukalla Haagassa parvekkeella josta ihmeteltiin Helsingin yllä olevia mustia pisteitä jotka pitenivät todella hitaasti kohti maata, ikäänkuin mustaa savua tupruava tippuva kohde. Näitä oli muutama siellä ja porukalla niitä ihmeteltiin eikä selitystä keksitty. Ikävä kyllä lehdissä en mitään nähnyt enka netistäkään löytänyt asiasta mitään. Olisi vaan kiva tietää mitä siellä alas leijaili.

Ota näistä nyt selvää. Näin itsekin kuvaukseen sopivan valopallukan armeijassa. Kaverin kanssa oltiin yöllä tiedustelemassa ja ihmettelimme taivaalla mollottavaa valopalloa; kuuksi kun oli liian pieni ja tähdeksi aivan liian suuri. Leuka putosi siinä vaiheessa kun pallo lähti aivan viivasuoraan liikkumaan horisontin suuntaisesti. Se ei kiihdyttänyt vaan tavallaan heitti suoraan matkanopeuteen. Mitään ei myöskään kuulunut vaikka yö oli täysin hiljainen, eikä valo himmentynyt liikkeelle lähtiessään. Lentokoneeksi olen itselleni selittänyt, vaikka nuo ominaisuudet eivät siihen todellakaan sovi.

Vähän samanlainen havainto vuonna 98 tyttökaverin kanssa ulkoilemassa ja samanlainen efekti taivaalla x 3. Muijakaveria alko pelottaa vitusti ja ite olin ihan :eek:

Back
Ylös Bottom