Ufojako!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu

nCh

Äsken menin parvekkeelle tupakalle (22.53) ja kattelin että taivaalla näkyy joku kirkas valo joka oli aivan luonnottoman kirkas. Hain kiikarit (omistan monen tuhannen euron leican kiikarit) joilla katselin ja koitin tarkentaa kohdetta. Alkuun näytti että se on joku kuumailmapallo mikä on tulessa, hetken päästä siihen viereen ilmesty toinen valo. Valo oli siis todella kirkas jos vertaa esim lentokoneeseen mikä lentää yöllätaivaalla niin 10x isompi.

Hetken aikaa valopallot leijaili siinä ja sen jälkee lähti pirun nopeeta kyytiä lentämään helsingin suuntaan ja siinä samalla kerkesin tarkentaa vähän parempaa kuvaa kiikairella ja sein sen verran "selvää" että vähän lentokoneen näkönen vekotin kyseessä mutta aivan kun siitä olis lähteny 10 siipeä eripuolilta "konetta" ...

Poltin sinä tupakan ja mietin että mitä helvettiä ne oli niin sieltä perästä tuli 3 samanlaista jotka tosin eivät jääneet leijailemaan paikalleen vaan menivät todella kovaa vauhtia ohi samaan suuntaa kun edeletäjät.

Mitään ääniä lentokoneesee, hävittäjään tai helikopteriin viittaavaa en kuullut, kuumailmapalloja tuskin oli ?

Jos joku toinen näki samat vekottimet nin kertokaas mulle mitä ne oli?

Asun siis niittykummussa Espoossa ja vekottimet näkyivät jossain Matinkylän yläpuolella.

No ei ne varmasti joo mitään ufoja ollu, mutta mitä lie lentokoneita, ääntä ei niistä kyllä pihaustakaan lähteny :D

Tulihen siihen lopputulokseen että niiden on täytyny olla jotain pienkoneita/yksityiskoneita. Mutta ens vieläkää ymmärrä että miten niistä lähti niin kirkas valo.

Ens kerralla varmasti otan valokuvan prkl... pitäs ola nyt semmoset lintubongarin vermeet niin ois voinu saada jonku otoksenki. koita jollain kännykkäkameralla ottaa kuvaa kohteeesta joka on pimeällä taivaalla monen kilometrin päässä :D

Itse asun matinkylässä(nuottaniemessä) enkä mitään nähnyt ku äskön tulin autolla kotiin :) Olin joskus hieman ennen tasaa kotona et aika samoihin aikoihin kun sun ufot leijjaili kotini päällä

Tulihen siihen lopputulokseen että niiden on täytyny olla jotain pienkoneita/yksityiskoneita. Mutta ens vieläkää ymmärrä että miten niistä lähti niin kirkas valo.

Ens kerralla varmasti otan valokuvan prkl... pitäs ola nyt semmoset lintubongarin vermeet niin ois voinu saada jonku otoksenki. koita jollain kännykkäkameralla ottaa kuvaa kohteeesta joka on pimeällä taivaalla monen kilometrin päässä :D

Näin eilen kans taivaalla jotain ihmeellisiä lentäviä vehkeitä, joissa oli kirkkaat valot, ei mitään ääntä, ei varmaan ollu mitään lentokoneita. Jotain outoa on oikeesti tekeillä, mä en edes usko mihinkään hölynpölyyn, mutta se mitä näin eilen oli jotain selittämätöntä.

Jos on joku Independence dayn tapanen tulossa, niin meikä on valmiina :puntti:

Näin eilen kans taivaalla jotain ihmeellisiä lentäviä vehkeitä, joissa oli kirkkaat valot, ei mitään ääntä, ei varmaan ollu mitään lentokoneita. Jotain outoa on oikeesti tekeillä, mä en edes usko mihinkään hölynpölyyn, mutta se mitä näin eilen oli jotain selittämätöntä.

Jos on joku Independence dayn tapanen tulossa, niin meikä on valmiina :puntti:

Jos toi ei ollu läppä niin voi olla samoja vekottimia. Siis tosi outoa...

Toi video mikä tohon postattii niin muuten joo, samanlaisia mutta pimeellä taivalla ei erottunu muodot, paitis kun kiikareilla katto niin ihan vähäsen.

Voiha noi olla jotain nykyäjän hybiridi lentokoneita tai sitte jotain armeijan vekottimia... ota noista selvää.

Itse asun matinkylässä(nuottaniemessä) enkä mitään nähnyt ku äskön tulin autolla kotiin :) Olin joskus hieman ennen tasaa kotona et aika samoihin aikoihin kun sun ufot leijjaili kotini päällä

Joo itse tosiaan tässä Niittarin paloaseman vieressä asun ja parveke on matinkyllän päin niin näky aika näppärästi. Kai noista joku joskus kirjottelee lehdessä jos oli jotain normaalisti poikkeavia :D

Jos toi ei ollu läppä niin voi olla samoja vekottimia. Siis tosi outoa...

Toi video mikä tohon postattii niin muuten joo, samanlaisia mutta pimeellä taivalla ei erottunu muodot, paitis kun kiikareilla katto niin ihan vähäsen.

Voiha noi olla jotain nykyäjän hybiridi lentokoneita tai sitte jotain armeijan vekottimia... ota noista selvää.

Ei ollut mikään läppä, vaan ihan oikeesti näin taivaalla jotain ihme valoja. Olisi kyllä todella kiva jos joku selitys noillle löytyis.

edit. enkä ollut ees mitään ottanu, jos ei niitä tabuja lasketa, mut ei ne voi tollasia juttuja aiheuttaa. ihan todellisia NE VALOT olivat, leijjuivat ilmassa, tanssivat outoa tanssiaan

Mäkin lähen kohta tonne ulos tuijottelemaan taivasta jos tollasia siellä näkyy. Haluun paranormaaleja kokemuksia!!:)

Back
Ylös Bottom