Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Japi pisti yhden viestin, ehkä ketjun kiinnostavin ja asiallisin, niin heti aletaan siitäkin vinkuun? Vittu mitä paskaa. Kyllä se on joku muu ollut alusta asti, kun Japi, joka nää kamppailuthreadit trollas.
Tuon takia mun mielestä rematchikin olisi vähän turha kun en mä oikeen näe että mitä Diaz muuttaisi uudelleen kohtaamiseen. Noin se aina ottelee ja Condit varmaan valmistautuis vaan paremmin Diazia varten ja nakuttelisi pistevoiton.
e. Etuna tietty Conditilla vielä se etäisyys, Nick on tottunut ottelemaan lyhyempiä vastaan. Varsinkin potkuetäisyys vaikeampi sulkea, ei paljoa Diaz lyönyt vastaan kun Condit potki. Ja joka sanoo ettei noi alapotkut tuntuneet, ei kyllä tiedä mistä puhuu! Varmasti tuntui tuollainen määrä alapotkuja viisi eräisessä matsissa. Nick ei ole ikinä noita alapotkuja paljoa blokkaillut.
Sori, mutta vain minä tästä vinguin. Käsitin jotenkin tuon argumentiksi kun en oikeen nähnyt mitään sisältöä. Minun moka, älä nyt koko foorumia lyttää yhden idiootin takia! :D
Pusi ja hali kaikille höpönassuille, älkööt menkö oftopiciin minun virhetulkinnan takia.
"Listening to that was really kinda tragic."
Lähinnä itse artikkeliin mä vastasin, siis ilmeisesti siinä (artikkelissa) nyt kritisoidaan kulman toimintaa, eivät tarpeeksi potkineet Diazia painostamaan. Mun mielestä toi on vähän niin ja näin, Diaz kyllä yritti mutta ei onnistunut. Ei mun mielestä Diaz mitenkään varmistelemaan ruvennut, ei vaan saanut Conditia kiinni.
http://www.mmafighting.com/ufc/2012...k-diaz-carlos-condit-judging-perfect-storm-of"I don't think the judges like Nick," he said. "He comes off, he talks in the ring… Carlos was running at one point, and Nick slapped him in the face said, 'Quit running.' We were there for a dogfight. Carlos said he’d provide for the fans a dogfight, a great fight where they were going to go at it. That was not a dogfight. It takes two to make a dogfight. One guy running away is not a dogfight.
"I don't know what the judges were looking at," he continued. "They’ve never liked Nick in Vegas. They've never voted for him in a decision. The only one was the BJ Penn fight, and he almost had to kill BJ to get that one. I don't think they like his attitude, a guy that's going to go out there and talk. I think they think he's disrespectful. They're going to find a reason to judge against him. I don't think he can get fair judging in that state at all."
Of course they're not interested in a rematch" he said. "They lost the first one."
http://www.mmafighting.com/ufc/2012...dits-camp-not-interested-in-nick-diaz-rematch"At this point, [a rematch] is not something we’re looking to do," he said. "We're looking for Georges. People forget, Carlos waited a long time to get this fight. He was moved around, and shuffled around between fights. He won the fight. It doesn't interest us at all. I think clearly and decisively, he won the fight. Even [UFC president] Dana [White] scored it for him. All of the opinions that matter scored Carlos as winner."
Greg Jackson: Stick-and-Move Game Plan Was 'No-Brainer' Against Nick Diaz
Carlos Condit's Camp Not Interested in Nick Diaz Rematch
Japi pisti yhden viestin, ehkä ketjun kiinnostavin ja asiallisin, niin heti aletaan siitäkin vinkuun? Vittu mitä paskaa. Kyllä se on joku muu ollut alusta asti, kun Japi, joka nää kamppailuthreadit trollas.
Kertoihan Nate että Nickin lyönnit ei osu koska Conditin päälle kaadettiin vettä. :jahas:Nate ei ainakaan vaikuta miltään analyyttiseltä nerolta, eiköhän se kulmameno ollut ihan samanlaista kun kaikissa muissakin matseissa.
Toi mun kommentti ei oikeestaan ollut tarkoitettu Conditille. Condit on aina ihan helvetin viihdyttävä ottelija, paitsi nyt Diazia vastaan oli poikkeus. Kommentoin tota Whipofgodin heittoa että on parempi vain keräillä voittoja yleisöstä piittaamatta.
Werdum oli huomattavasti parempi kuin mitä odotin. Olin varma, et Big Country with K.O. olis ollut tulos, mut ei. Tykkäsin.
Vaikka olen tässä vähän puolustellut nyt Diazia ni kun miettii tarkemmin Condit saattaa olla pahempi vastus GSP:lle kuin Diaz. Ei mitään varmuutta tai vastaavaa mutta eka kerta ikinä ku GSP kohtaa näin pitkä reachisen kaverin(193 molemmat). Conditin pysty on luultavasti parempi kuin GSP:n. Saa nähä riittääkö TDD
Ihmettelen kyllä edelleen miksi ihmiset vinkuvat, ettei matsi ollut viihdyttävä. Jokaisessa erässä tuli hyviä osumia perille puolin ja toisin. Conditin jalkatyö oli erinomaista ja tulihan sieltä lentävää polvea, pyörivää kyynärpäätä ja ties mitä jännää, jotka olisivat hyvinkin saattaneet tyrmätä.
Ei taistelijoiden edelleenkään kuulu seisoa nokat vastatusten ja katsoa kumpi lyö kovempaa. On ihan sallittua, sekä viihdyttävääkin, katsoa kun taistelija osaa liikkua ja osaa käyttää kehää hyväkseen. Mikäli täältä nyrkkeilyn ystäviä löytyy, tämä on siinä lajissa ihan arkipäivää. Mikäli vastassa on kovapäinen iskijä, kannattaa tanssia ja väistellä osumia.
Kun viidennessä erässä Nick vei mattoon ja koetti lukottaa, oli ihan pakko pidättää hengitystä.
Melkoisen yössä olet vaeltanut.. Jossakin taidettiin tarjoilla kymmenen paikkeilla olevia kertoimia Nelsonin voitolle. Ihan aiheesta..