UFC on Versus 2 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juze86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämmöstä herkkua ois maanantai-aamuna tarjolla:

jonesvsmatyushenko.jpg

Main card:

Jon Jones vs. Vladimir Matyushenko
Takanori Gomi vs. Tyson Griffin
Mark Munoz vs. Yushin Okami
Jake Ellenberger vs. John Howard

Preliminary card:

Damarques Johnson vs. Matt Riddle
Paul Kelly vs. Jacob Volkmann
James Irvin vs. Igor Pokrajac
Mike Massenzio vs. Brian Stann
Darren Elkins vs. Charles Oliveira
Rob Kimmons vs. Steve Steinbeiss

WAR Okami & Bones!! :rock:

Jon Jones vs. Vladimir Matyushenko

Nuori ja lahjakas Bones vastaan kokenut ja aina varaallinen Janitor. Vladilla on hyvä flow päällä ja voitokas recordi alla, suoriutuu hyvin keskitason ottelijoita vastaan, mutta miten käy kun eteen laitetaan nouseva supertähti? Jos historiaa on uskominen, niin ei hyvin. Listalta löytyy tappiot Lil Nogia, Arlovskia ja Ortizia vastaan ja edellä mainitut olivat juurikin samassa tilanteessa kuin Jon Bon Jones. Toki Janitorilla on kokonaispaketti hyvin kasassa ja väittäisin, että tämä on Bonesille kovin testi koskaan. Mä epäilen, että matsin voittaja löytää itsensä ottelemasta Rich Franklinia vastaan.

Takanori Gomi vs. Tyson Griffin

Griffin tukahduttaa Tulipallon ja lähettää tuhkat takaisin Japaniaan. En kerta kaikkiaan näe Gomille mitään mahdollisuutta ihan vain siksi, että hänen ottelemisensa on ollut jo niin pitkään kaukana loiston päivistä. Ilmeisesti myös on treenit tehty pelkästään omalla pyhällä maalla eikä ole lähdetty leiritteleen Jenkkeihin... mitä en näe hyvänä. Ei oman tason treenaajia + Tallin ainut tähti = Ei kehitystä.

Mark Munoz vs. Yushin Okami

Thunder my hero! Tästä voitto ja sitten ei muuta kuin tasaamaan tilit Silvaa vastaan. Toivon pyhästi, että Okami puhkaisee Munozin kuplan, koska mä en kerta kaikkiaan nää tyypissä mitään loistavaa. Miks muuten Rogankin puhuu äijästä kuin Markku olisi vähintään hänen paras kaveri? No joka tapauksessa, Okami on ollut Lindlandin painiopissa eli alasvientien puolustus on kunnossa ja ei muuta kuin nahkaa Markun suuhun. Just do it!

Jake Ellenberger vs. John Howard

Tästä mä en kyllä osaa sanoa mitään. Kummastakaan ei ole jäänyt minkäänlaista muistikuvaa. Valaiskaa mua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäköhän mahtaa olla KO of the night bonuksen voittaja....:jahas:

HERE WE GO!

Heräsin sopivasti ilman kelloo tähä :P

Suositut

Back
Ylös Bottom