UFC on Versus 2 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juze86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
29-28 Okamille. Itseasiassa viimeisestä erästä voisi harkita 10-8, eikös Yushin tiputtanut Markin erässä kerran, eikä Munoz saanut aikaiseksi mitään.

Huono matsi, yök.. ei näitä enää.

Ei tuo minun makuuni mikään huono ottelu ollut. Molemmat tippui kerran ja Yushin osoitti poikkeuksellisen hienoa TDDia ja siinä välissä löi terävän näköisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jonesille olisi pitänyt jo nyt laittaa kovempi vastus, kaveria taidetaan suojella nuoruuden ja markkina-arvon vuoksi. Arvo suurimpana lupauksena laskisi roimasti jos joku Machida pitäisi Jonesia pilkkanaan. Seuraavaksi tosiaan olisi hienoa nähdä Jones vs Machida, kunhan Lyoto ensin voittaa Rampagen. Siitä sitten voittajalle title shot. Toki myös Jones vs. Anderson Silva kelpaisi.

Jonesille olisi pitänyt jo nyt laittaa kovempi vastus, kaveria taidetaan suojella nuoruuden ja markkina-arvon vuoksi. Arvo suurimpana lupauksena laskisi roimasti jos joku Machida pitäisi Jonesia pilkkanaan. Seuraavaksi tosiaan olisi hienoa nähdä Jones vs Machida, kunhan Lyoto ensin voittaa Rampagen. Siitä sitten voittajalle title shot. Toki myös Jones vs. Anderson Silva kelpaisi.

Jonesilla ei ole yhtään top10 voittoa alla, suoraan Machidalle tai ASlle heittäminen on vähän liikaa todennäköisesti, seuraavaksi jotain top 10 kaveria vastaan mutta ei mitään top 3sia vielä missään nimessä, vaikka kyvyt saattaisivat riittääkkin.

Jonesilla ei ole yhtään top10 voittoa alla, suoraan Machidalle tai ASlle heittäminen on vähän liikaa todennäköisesti, seuraavaksi jotain top 10 kaveria vastaan mutta ei mitään top 3sia vielä missään nimessä, vaikka kyvyt saattaisivat riittääkkin.

Jep, mutta tuossa on nyt se ongelma että kun sille lyödään tuollaista Veraa ja Mathua niin väkisinkin hype nousee kun voitot kasvaa. Sitten ihmiset ihmettelee ettei saa kunnon vastustajia. Seuraava matsi saisi olla joukosta Rampage-Nogueira-Franklin, viimeinen olisi itselle todellinen mielimatsi. Mutta mistä vetoa niin siellä on joku Thiago Silva, eikä voittajasta ole mitään epäselvyyttä.

Big Evil: -Miten mä en näe tuossa mitään ongelmaa. Mun makuun vastukset on ollut aikalailla kohillaa ja koko aika kovenemaan päin. Turhaa heittää miestä vielä pahimmille susille, niillekkin on aikansa, muttei ehkä vielä. Nuista ehdotuksista seuraavaksi vastustajaksi pikku Nogi ja Franklin kuulostais oikeen jees. Rampagekin toki, mutta jotenkin mulla on sellanen kutina, että mies on parhaat otteensa jo esittänyt ja motivaatio homma kohtaan alkaa olla laskussa. Tosin voi olla että olen varsin kujalla arvauksissani.

"mutta tuossa on nyt se ongelma että kun sille lyödään tuollaista Veraa ja Mathua niin väkisinkin hype nousee kun voitot kasvaa"

No Vera nyt vielä meni jotenkin, mutta en itse rehellisesti sanottuna vaan syttynyt tuollaisesta ME:stä mitenkään. Se varsinainen perseenrepijä on kuitenkin se seuraava matsi. Jos se on jotain Ortizia vastaan niin vittu mitä paskaa. Joku vielä hehkutti että Chuck Liddell haluaisi kuitenkin yhden matsin, ketähän siinä susille ollaan heittämässä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom