UFC on Versus 2 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juze86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gomi otti kyllä aika kovan päänahan ja vielä tyrmäyksellä. Kuka seuraavaksi vastaan?
Jos keskityttäis vain ottelun ennakoituun viihdyttävyyteen ja unohdettais Griffinin kova ranking, niin seuraavaks vois Gomi-Melvin Guillard olla kova.
Tai sit Gomi vois hakea kostoa Diaz-tappiosta ottamalla pikkuveljeä vastaan.

Nuorempi Diaz vs Gomi olisi kyllä hurja matsi, siinä ei paljoa peräännyttäisi.

Jones oli taas murhaavan ylivoimainen, ja vaikka DW sanoikin että top8-kaveri tulee ensi matsiin, niin luultavasti sekin on joku Thiago Silva, Luis Cane tai muu vastaava. Kyllä sille miehelle pitäisi lyödä joko pikku-Nogi, Griffin, Rampage tai Machida seuraavaksi vastaan. Rashadia vastaan kun mies ei suostu ottelemaan.

En jaksa uskoa, että Griffinillä tai Rampagella olisi mitään annettavaa Jonesille. Machida vs. Jones olisi todella mielenkiintoinen matsi, mutta ikävä kyllä sitä joudutaan todennäköisesti tovi odottelemaan. Jospa Jones treenailisi hetken ja odottelisi Rampage vs Machida matsin voittajaa?

Itse en muutenkaan nähnyt Janitor matsia kovinkaan luontevana siirtymänä Veran jälkeen, sillä omalla listalla Vera on kovempi sälli Vladiin verrattuna. Pirstaloidun jos Dana kertoo Jonesin seuraavan todellisen testin olevan Couture :jahas: (Olettaen, että pappa grindaa Toneystä keskeytyksen)

Oma veikkaus on, että seuraavaksi Bonesille on Franklin (vai onko miehellä jo matsi näkyvissä tulevaisuudessa?), seuraavaksi Machida - Page voittaja ja sitten jos on kaikki nuo voittanut niin Evans - Shogun voittaja vyöstä.

E: Tais olla Acella se käsi paskana, niin onhan Griffinkin ihan mahdollinen tuolla paikalle. Tai sitten jos Dana nyt tahtoo mennä nice and slow niin Thiago Silva.

Jos keskityttäis vain ottelun ennakoituun viihdyttävyyteen ja unohdettais Griffinin kova ranking, niin seuraavaks vois Gomi-Melvin Guillard olla kova.
Tai sit Gomi vois hakea kostoa Diaz-tappiosta ottamalla pikkuveljeä vastaan.

Ei Gomi ole Diazille hävinny vaikka gogoplataan jäikin sen ilotuliksen jälkeen... Ottelusta tuli NC vissiinkin Diazin pössyttelyjen takia? Gomille antaisin kyllä vielä mahdollisuuden kärkikahinoihin ja sieltä joku kova vastaan, jollei onnistu niin ehkä sitten lähdetään pelkän ilotulituksen hakuun.

No joo, siis teknisesti noin, Diaz tosissaan jäi kiinni pilven polttelusta ja matsi -> NC. Mutta antoihan se Gomille selkäsaunan, sitä ei voi kiistää kukaan.

Oma veikkaus on, että seuraavaksi Bonesille on Franklin (vai onko miehellä jo matsi näkyvissä tulevaisuudessa?), seuraavaksi Machida - Page voittaja ja sitten jos on kaikki nuo voittanut niin Evans - Shogun voittaja vyöstä.

E: Tais olla Acella se käsi paskana, niin onhan Griffinkin ihan mahdollinen tuolla paikalle. Tai sitten jos Dana nyt tahtoo mennä nice and slow niin Thiago Silva.

Griffin tekee paluuta siinä loka-marras vaiheessa, mutta vastustajasta ei ole ollut mitään puhetta vielä. Thiago Silva joutui juuri perumaan UFC 117 matsinsa loukkaantumisen takia ja joidenkin puheiden mukaan Couture pääsee jonottamaan titteliä Toney voitolla. Sitten löytyy vielä Ortiz joka toipuu niskaleikkauksesta ja Franklin jolla käsi rikki. No eiköhän nuokin pian selviä

Itse en muutenkaan nähnyt Janitor matsia kovinkaan luontevana siirtymänä Veran jälkeen, sillä omalla listalla Vera on kovempi sälli Vladiin verrattuna. Pirstaloidun jos Dana kertoo Jonesin seuraavan todellisen testin olevan Couture :jahas: (Olettaen, että pappa grindaa Toneystä keskeytyksen)

Vähän pelkään, että Randylle leivotaan vielä kerran title shottia tuon Toney matsin jälkeen :urjo:

Ainiin Gominhan piti alunperin otella Stevensonia vastaan, joten sekin voisi olla aika todennäköinen vastus seuraavaksi?

Franklin ei tarvi leikkausta, joten kaveri saattaa hyvinki olla seuraava vastus Jonesille. Toivotaan näin.
Ei Gomi ole Diazille hävinny vaikka gogoplataan jäikin sen ilotuliksen jälkeen... Ottelusta tuli NC vissiinkin Diazin pössyttelyjen takia? Gomille antaisin kyllä vielä mahdollisuuden kärkikahinoihin ja sieltä joku kova vastaan, jollei onnistu niin ehkä sitten lähdetään pelkän ilotulituksen hakuun.
Älä viitti.

Se on ihan sama mulle, mitä se komissio päätti. Gomi hävis.

Pössyttelijälle.:)
Ainiin Gominhan piti alunperin otella Stevensonia vastaan, joten sekin voisi olla aika todennäköinen vastus seuraavaksi?
Joo, Joe haluais vielä tuon matsin, mutta mua ei hirveesti henk.koht. toi matsi sytyttäis. Stevenson keskittyis lähinnä takedownien hakuun ja on vielä Griffiniä heikompi vastus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielestäni Griffin on astetta kovempi ottelija kun Stevenson, samantyylinen mutta parempi, joten tämän jälkeen se matchuppi olisi vähän turha.

En mä jaksa uskoa, että Gomi vyöstä enää ottelisi, Florian vei sitä kuitenkin niin 10-0. Pistäisivät nyt vaan villejä pystyottelijoita vastaan niin saisi ainakin viihdettä!

e. Just se Gomi matsi näytti aika hyvin miten helvetin kova matsaaja Florian on. Mutta ei kuitenkaan niin hyvä, että BJ:tä voittaisi, joten vähän hankalaan väliin jää.

Järkyttävän kokoinen ja pelottava Jon Jones. Ja kaiken lisäksi vielä hyvä tyyppi, ei turhaa jauha vastustajasta eikä muutenkaan isottele tai kersku. Antaa otteiden puhua puolestaan.

Itse luulen, että vastaan tulee seuraavaksi Jim Carrey. Mielestäni hänellä löytyisi eniten saumoja Jonesia vastaan, jos muita vaihtoehtoja olisi Forrest Griffin ja Thiago Silva
Hyvin mahdollista myös Bader-Noguiera ottelun voittaja.

Mitäköhän se Gomi Danaa huuteli. Tuskin nyt ainakaan tittelishottia.
Sherdog ounailee Gomille George Sotapupua. Liian helppo vastus Georgelle yksinkertaisesti, saisi pian jo titteliottelua miehelle antaa.
Toivon kuitenkin, jos vaikka George saisi Maynard-Florian ottelun voittajan, siitä tittelille. Gomille Dunham-Sherk voittaja tai häviäjä.

Järkyttävän kokoinen ja pelottava Jon Jones. Ja kaiken lisäksi vielä hyvä tyyppi, ei turhaa jauha vastustajasta eikä muutenkaan isottele tai kersku. Antaa otteiden puhua puolestaan.

Itse luulen, että vastaan tulee seuraavaksi Jim Carrey. Mielestäni hänellä löytyisi eniten saumoja Jonesia vastaan, jos muita vaihtoehtoja olisi Forrest Griffin ja Thiago Silva
Hyvin mahdollista myös Bader-Noguiera ottelun voittaja.

Mitäköhän se Gomi Danaa huuteli. Tuskin nyt ainakaan tittelishottia.
Sherdog ounailee Gomille George Sotapupua. Liian helppo vastus Georgelle yksinkertaisesti, saisi pian jo titteliottelua miehelle antaa.
Toivon kuitenkin, jos vaikka George saisi Maynard-Florian ottelun voittajan, siitä tittelille. Gomille Dunham-Sherk voittaja tai häviäjä.

Eikö Maynard - Florian voittajalle luvattu titleshottia? tai no tottakai tilanteet voi aina muuttua mut muistaakseni näin...

Mä en tiedä miten joku voi sanoa että Diaz anto Gomille selkäsaunan, sehän meni päinvastoin. Gomi vaan kaasutti totaalisesti, mutta Diazin naama oli paisunu tuntemattomaksi siihen mennessä kun sai Gomin gogoplataan :pano:

Mä en tiedä miten joku voi sanoa että Diaz anto Gomille selkäsaunan, sehän meni päinvastoin. Gomi vaan kaasutti totaalisesti, mutta Diazin naama oli paisunu tuntemattomaksi siihen mennessä kun sai Gomin gogoplataan :pano:

Gomi osui kovaa ehkä kerran ja kaasutti parin minuutin jälkeen, sen jälkeen Diaz naputteli Gomin päätä kun speedbagia lopun matsia.

Jos se osu kerran, ni teki kyllä järkyttävää damagea sillä yhdellä iskulla. Post-fight intervieweissä Diazilla oli isot aurinkolasit päällää ja muutenki näki että naama oli ruvella, tais se hieman nostaa niitä laseja jossaan vaiheessa ja oli kyllä silmät ihan mustat. Gomi taas naureskeli vaan matsin jälkeen että loppu kunto mutta olipas kiva tulla ameriikkaan, eikä naamassa ollut merkin merkkiä...

Gomi on sellainen rautapää, eihän sillä ikinä ole jälkiä.

Se iso vekki tuli yhdestä kopista. Diazhan oli aina ihan verillä matsien jälkeen, tuon jälkeen mieheltä on poistettu arpikudosta leikkauksilla.

Mutta en minä nyt asiasta halua kinastella, omin silmin kyllä matsi näytti Diazin dominoinnilta Gomin alkurymistelyn (pari minuuttia) jälkeen.

Joo, no en voi väittää että muistan ottelun erityisen tarkasti. Mielikuvana kumminskin se että Gomi veteli powerbombeja jotka osu suht hyvin kunnes kaasutti ja Diaz sitten jabbaili... Mutta tästä matsista on niin monta vuotta aikaa, ettei sitä nyt edes voi muistaa. On vaan jääny ne post-fightit mieleen :dance:

Se oli hiton hyvä matsi, kannattaa tsekata. Itseasiassa se koko cardi oli poikkeuksellisen hyvä, siinä oli ainakin.

Sokodjou - Nogueira
Shogun - OVereem
Diaz - Gomi
Henderson - W.Silva
Sakurai - Danzig

Suositut

Back
Ylös Bottom