UFC on Fuel TV: Sanchez vs Ellenberger ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän Salas oli jo kova tekijämies. Ei mikään jänöjussi.

En sitä meinannutkaan, vaan sieltä voi tulla joku maincardillakin otellut jolla pari tappioo. Tyyliin sotiropoulos, tai joku joka tarvii nostetta. Salaskin oli ufc debytantti ettei mikään nimimies. anton nyt vaan hävis alottelevalle jenkille.

En sitä meinannutkaan, vaan sieltä voi tulla joku maincardillakin otellut jolla pari tappioo. Tyyliin sotiropoulos, tai joku joka tarvii nostetta. Salaskin oli ufc debytantti ettei mikään nimimies. anton nyt vaan hävis alottelevalle jenkille.
Voi tullakkin, sit pitää mennä kahta kovempaa. Mut vaikka Salas ois kuinka "alotteleva" vapaaottelija, kova on painimies silti, sillä pääsee jo melko pitkälle.

e. Ja en nyt tiedä voiko Salasia sanoa "alottelevaksi" jos on alottanut matsaamisen jo vuonna 2006?

Kyllähän sitä uumaili miten Anton vastaa tuohon painiin. Hyvältä näytti Kuivanen kuitenkin mutta Salas otti pidemmän korren paininsa takia.
Itse en näe muuta vaihtoehtoa kuin rapakon taakse treenaamaan. Voin olla väärässä mutta pahoin pelkään ettei GB:llä löydy tarpeeksi kovatasoisia sparrikavereita.

Mä olen aivan varma, että Anton saa vielä mahdollisuuden ja pääsee takaisin voiton tielle!
Kyllä tästäkin maasta paini osaamista löytyy, nyt vaan puhelin käteen ja...
Esim:
Marko Yli-Hannuksela
Olympialaiset: Hopea, Pronssi
MM: Kulta, Hopea, Pronssi
EM: Pronssi, Pronssi

Varmasti pääsee salille painimaan markon kanssa jos vaan kysyy.

Hyvähän siellä jenkkilässä on myös käydä vetämässä, mut silloin kun ollaan kotisuomessa niin miksipä ei käytettäisi tuollaistakin korttia.

Lisäks ei varmaan olis pahitteeks lentää sinne jenkkeihin vähän aiemmin ennen ottelua.
Einemokin valitteli ettei ollut ehtinyt viimeksi palautua lennosta kunnolla.

tuon Sanchezin juttuja kun kuunteli niin tuli kyllä semmonen olo että sillä taitaa olla lepakoista puutetta tapulissa.. eipä tuolla päämatsilla taida olla juuri merkitystä minkään suhteen.

Struve vs Herman matsista ei osaa sanoa kyllä kumman puolella olis, molemmilla ollut mielenkiintoisia otteita edellisissä koitoksissa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olipahan muuten aika kuumottavaa seurata matsia jossa on noin vahvasti toisen ottelijan puolella. Ennenkin on tietysti ollu usein toinen tyyppi suosikki mutta nyt oli psyykannu ittensä suunnilleen Suomi-Ruotsi-lätkämatsifiiliksiin ja siihen vielä päälle tieto siitä että toisin kun jääkiekko, tää matsi olis voinu loppua aikalailla millon vain yhdellä iskulla.

Johan oli comeback Menjivarilta, olin jo varma että tuomari keskeyttää kun Albert pääsi tarjoilemaan polvia päähän.

Voi kyllä laskea miinukseksi nämä UFC on FUEL ja FX ym. lähetykset kun on mainoskatkoja koko ajan niin täällä sitten näytetään vaan octagonia...

Ja eventin parhaimmat sisääntulobiisit -palkinto menee ottelulle Dillashaw vs. Watson. Watsonilla Run DMC - It's Tricky, Dillashawlla Roy Jones - Can't Be Touched.

Suositut

Back
Ylös Bottom