UFC on Fuel TV: Sanchez vs Ellenberger ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vitun painipelle! Sai alasviennit, mutta ei se siellä ihmeitä kyllä saanut loppupeleissä aikaseks. Kiinnittäisin jatkossa vielä enemmän huomiota Antonin kestävyyteen, nimittäin huohotti kyllä
huomattavasti enemmän mitä Salas. Pystyssä oli tasasta ehkä Anton hieman parempi, mutta ne alasviennit!

Oon melkein satavarma että Antonille tarjotaan vielä matsia ufc:ssa. Eihän tuo mikään raiskaus ollu missään nimessä vaan hyvä ottelu joka ratkes
tällä kertaa muutamalla tontituksella.

Olihan tasoeroa... Antonin nyrkkeilyssä on kyllä aivan helvetisti parannettavaa. Ei osaa ollenkaa väistää ja lyödä vastapalloon, J-bomb veti komeita counttereita ja lisäksi Kuivasen kädet on hitaat tolla levelillä :(

Kyllä harmittaa, voi pirulauta. Minähän en mistään mitään tiedä, mutta eka erä oli hiinä ja hiinä mun silmin, että kummalle meni. Mutta kyllähän tuon tiesi kolmannessa erässä (kun alkoi nähdä mihin päin toi homma menee), että Salas vie. Nyt vaan pakko toivoo, että Kuivasen tie ei tähän katkee.

Fyysiset ominaisuudet: räjähtävyys, voima, kestävyys, nopeus ; kaikki näyttivät olevan Salasilla vahvemmassa kuosissa. Pystyssäkin Salas löi ehkä kovimmat osumat, joskin Kuivanen potki ihan nätisti.

Mielestäni millään tekniikan hiomisella ei ole Kuivasen mahdollisuutta pärjätä näille jenkkipainijoille. LW:ssäkin nuo UFC:n keskikastin kaverit on älyttömän vahvoja jyriä fysiikaltaan ja kovuudeltaan.

No jos siitä lähdetään että paremmin meni kuin Halmeella. Mutta on toi paini kyllä myrkkyä! Tosin omaan silmään Salas otti tokan lopussa pystynkin haltuun.

Eiköhän sieltä vielä toinen tilaisuus tule.

Ketä jaksaa kiinnostaa,jos tasasin väliajoin käy ottamassa kuuppaan? Oli sitten 100 tai yhden ottelun sopimus...
...Antonin seuraava matsi on TULOS TAI--->ULOS...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jenkkeihin johonkin kovaan camppiin treenamaan 4-5kk putkeen! Firman piikiin :D

Vähän veikkaan/pelkään ettei jatku ura UFC:ssä ainakaa toistaiseksi...
Vähän simahti Anton ekan erän jälkeen.

No kyllä mä uskon että saa ainakin sen toisen matsin. Eihän toi mikään surkee matsi ollu, Antonilla oli asennetta hyvin. Nyt vaan meni näin ja vastustaja oli parempi. En tiedä kuvittelinko, mut Anton vaikutti jotenkin erityisen rasittuneelle jo punnituksessa ja tuli vaan mieleen, et kun kieltämättä vaikutti sippaavan aika nopeeta niin olisko flunssaa tai jotain ollu.. no mitäpä sen väliä? Nyt vaan tappion nollaus ja uutta putkeen!

Kyllähän sitä uumaili miten Anton vastaa tuohon painiin. Hyvältä näytti Kuivanen kuitenkin mutta Salas otti pidemmän korren paininsa takia.
Itse en näe muuta vaihtoehtoa kuin rapakon taakse treenaamaan. Voin olla väärässä mutta pahoin pelkään ettei GB:llä löydy tarpeeksi kovatasoisia sparrikavereita.

Mä olen aivan varma, että Anton saa vielä mahdollisuuden ja pääsee takaisin voiton tielle!

Ei näkynyt Sammya kulmassa, vaan sama porukka jotka kulmaa amatöörejä salikisoissa. Murdoch ja Sammy vaan takasin Antonin leiriin + lisätreenit jenkeissä niin kyl se siitä. Kyllä se vielä ainakin yhden chanssin saa ja nyt sentään tietää et minkälaiset karkelot isossa maailmassa on. Selkee voitto Salasille. Ens kerralla Anton vaa sais keskittyy enemmän siihen gameplaneen, koska kelasinkin ennen matsia et jos häviää niin se tulee johtumaan Salasin painista ja se menikin just käsikirjoituksen mukaan.

Nyt tulee kyllä aika herkku matsi ainakin paperilla. Brookinsia katsoo mielellään.

näytti vähän siltä että ei edes yrittäny täysiä. Olis voinu alasvientejä ees kokeilla jossain vaihees, ulkoisesti ainaki näytti vahvemmalta.

tähän tais loppua tämän miehen selväkausi. nyt vituttaa olis pitäny ostaa tota kaljaa enemmän. huomenna sitte aamusta heti hakemaan pirkan aatelis juomaa. vittujen vittu.

Anton oli kyllä pettymys. Maahanviennit ratkas. Ei saanu Anton pystyä haluunsa niinku porukka ois oottanu ja otti paljo jalkoihinki lämää. Toka erä tasanen mutta selvästi eka ja kolmas Salakselle.
Pelkästää damage donea ku kattoo ja naamavärkkejä vertailee ni valitettavasti Anton muussina ja Salaksella mitään. Octagon control ekassa ja tokassa Antonille mutta sil pidemmälle pötkitä jos saada vahinkoa.
Salaksen kuntoki vaikutti paremmalta, että ei se rapee supersankarin ulkomuoto tuol ufcssä vaa riitä..

No lisää Antonilta toivottavasti vielä UFC:ssa tai si pari matsia muualla alle ja takas.

Suositut

Back
Ylös Bottom