miten se liittyy tohon mun postiin jota lainasit?Bruce Dickinson
edit. taisinpa arvata jo. :D :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten se liittyy tohon mun postiin jota lainasit?Bruce Dickinson
oho. @veke siis.Huom. En minä lainannu, vastasin vaan
Saat kuulostamaan helpolta tuon Gallin voittamisen näillä sun jutuilla.
Kyseessä on 24v. juniori joka kehittyy aivan varmasti Tristarilla nopeammin
kun missään muualla pystytekemisensä kanssa kun tietää miten helvetin taitava kaveri on matossa. Harva 24v. on yhtä taitava grappler sen lisäksi ettei Gallissa ole
samaa luovuttajatyyppiä kun Sagessa. Sen lisäksi Gall on ottanut mallia Conorista
markkinoidessaan itseään ja näin saanut jo kaksi isonrahan ottelua aikaan.
Turha vaatimattomuus on huono kun nykyään pitää erottua joukosta persoonallaan.
Rujo ei selvästikään ole maiden miehiä:D
BJJ purppuravyö lukotti BJJ mustavyön muutama vuosi sitten ja voitti UFC:n LW-tittelin. MMA on eri asia kuin BJJ.Jos nyt mietitään saman ikäisiä ihan oikeita ottelijoita, millä on oikeasti lahjoja. SW/BJJ puoleta Conorin treeni partneri Dillon Danis muiluttaisi Gallilla mattoa puvun kanssa tai ilman vaikka yksi käsi sidottuna selän taakse ja kaveri on vasta 23v.
Niinpä. Edes kaikkien BJJ-legendojen vapaaottelu-urat ei aina ota kovia nousuja.MMA on eri asia kuin BJJ.
Veikkaisin kanssa että Dana White ei ole aito rujo, mutta kovasti haluaisi ollaTämähän on vaan sun veikkaus, että dw olis rujo? Rujo on mun mielestä viihdyttävin postaaja täällä Japin jälkeen, mut tämä dw on mennyt ignoreen jo aikoja sitten. Jos tosiaan nää kaks on yks ja sama henkilö, niin kyllä ihmettelen tason laskua työbreikin jälkeen. Sais Japikin tulla jo takaisin.
Tämähän on vaan sun veikkaus, että dw olis rujo? Rujo on mun mielestä viihdyttävin postaaja täällä Japin jälkeen, mut tämä dw on mennyt ignoreen jo aikoja sitten. Jos tosiaan nää kaks on yks ja sama henkilö, niin kyllä ihmettelen tason laskua työbreikin jälkeen. Sais Japikin tulla jo takaisin.
Mikäs Sun vakio Nicki on?japi?Tämähän on vaan sun veikkaus, että dw olis rujo? Rujo on mun mielestä viihdyttävin postaaja täällä Japin jälkeen, mut tämä dw on mennyt ignoreen jo aikoja sitten. Jos tosiaan nää kaks on yks ja sama henkilö, niin kyllä ihmettelen tason laskua työbreikin jälkeen. Sais Japikin tulla jo takaisin.
BJJ purppuravyö lukotti BJJ mustavyön muutama vuosi sitten ja voitti UFC:n LW-tittelin. MMA on eri asia kuin BJJ.