UFC on ABC: Ortega vs. Rodríguez (La 16.7.2022 UBS Arena, New York)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkin ollut yllättävän kovaa tykitystä itselle tuntemattomilta ottelijoilta, kannatti ruveta katsomaan. Kuhan vaan meno jatkuu ja Ortega ottaa voiton

Onkin ollut yllättävän kovaa tykitystä itselle tuntemattomilta ottelijoilta, kannatti ruveta katsomaan. Kuhan vaan meno jatkuu ja Ortega ottaa voiton

Se ollaan jo nähty Volkaa vastaan, nyt olis hyvä hetki saada uutta miestä esiin. Siellä on kuitenkin Emmet ja Arnoldkin odottamassa mestaruusmatsia.

Heh, valitsivat 2022 MMA ottelijaksi Oliveiran, joka ei mestari ja hävinnee raakasti vielä tänä vuonna Islamille.
Oliveira kyllä ansaitsee ton tittelin. On siellä kuitenkin Kevin Lee, Ferguson, Chandler, Poirier ja Gaethje viimeisimmät voitot ja ainoastaan Fergusonin kanssa on mennyt tuomaripisteille.

Islamilla sen sijaan ei mun mielestä pitäisi vielä olla asiaa Oliveiraa vastaa, ottaisi Dariush tai joku yllämainituista vastaan ekaksi.

Oliveira kyllä ansaitsee ton tittelin. On siellä kuitenkin Kevin Lee, Ferguson, Chandler, Poirier ja Gaethje viimeisimmät voitot ja ainoastaan Fergusonin kanssa on mennyt tuomaripisteille.

Islamilla sen sijaan ei mun mielestä pitäisi vielä olla asiaa Oliveiraa vastaa, ottaisi Dariush tai joku yllämainituista vastaan ekaksi.

Jos ihan recordeja katsoo niin olisihan se hyvä nähdä Islam jotain top5 vastaan, mutta on tää sellanen matsi mitä ite odotan kaikista matseista eniten. Nythän se selviää hakkasko Oliviera hype kannun joka pääsi helpolla tittelimatsiin vai oliko Oliviera vaan hype kannu jonka onni oli että sai pystyottelijoita vastaan.
Vuoden odotetuin matsi itselle:rock:

Onhan tuo tyylillisesti tosi hyvä ottelu, mutta tosiaan mieluusti näkisi Islamin vielä just top 5 kaveria vastaan. Mutta näköjään UFC on tunti sitten julkistanut että Islam Vs Oliveira on lokakuun 22 vyöstä.

Viimeksi muokattu:
Kyllä Islam vs Oliveira on se matsi mitä itse odottanut kuin kuuta nousevaa. Todella tasainen matsi etukäteen ajateltuna, varsinkin paini ja mattopeli... Aijaijai!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Käsilukolla nivel pois paikoiltaan ja vastustaja ottelukyvyttömäksi. Mikä on ongelma?

No problem. Tilannetta ennen alkoi Yair saamaan lyöntejäkin hyvin perille. Se vaan sääli jos pari olkapääleikkausta Ortegalla ollu ja taas olkapää ulkona, niin mitäkö tarkottaa uran kannalta?

Käsilukolla nivel pois paikoiltaan ja vastustaja ottelukyvyttömäksi. Mikä on ongelma?

Onhan toi vähän antikliimaksi mitä pääottelusta kuitenkin odotti.
Samalla tavalla olin pettynyt Aldo VS Conor ottelun lopputulokseen, vaikka ihan legit voitto olikin. Että olisi mieluusti katsonut sitäkin matsia vähän pitempään.

Ihan mielenkiinnosta, miksi meni nivel pois paikoiltaan? Eikö kaveri luovuttanut ajoissa vai eikö tuomari vaan ollut mukana?
edit.
jaa tuubistahan se jo löytyykin:
View: https://www.youtube.com/watch?v=MMadvzhPWl0

Eipä tuossa tainnut mitään lukkoa vielä olla eikä ainakaan olkapäähän joka tilanteessa petti. Vanha vamma taisi uusiutua.

Viimeksi muokattu:
Teki jopa vähän pahaa kattoa kuinka teräviä koppeja Ortega imuroi pitkin ekaa erää. Ehkä ihan hyvä, että matsi loppui lyhyeen, vaikka melkoinen antikliimaksi olikin. Yairin pysty on terävöitynyt ja teknistynyt vuosien saatossa mallikkaasti. Ennen touhu muistutti puolijärjetöntä riehumista, mut nyt näkyy joku tolkku ja johdonmukaisuus.

Tämä kuva puhuttelée minua.Toinen puoli minusta sanoo, että nyt on huikeaa veljesrakkautta. Tästä elämässä on juuri kyse. Tiukan paikan tullen sinulle rakkaat ihmiset kantavat sinut kun sinä et enää jaksa. Ja voit täysin antautua heidän armoille ja olla heikko. Toinen puoli minusta sanoo: vittu mikä luuseri painu helvettiin.
IMG_7577.jpeg.jpg

Back
Ylös Bottom