Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin tuo siis liittyy siihen, että Nurmageddonin esittämä kysely ei ole erityisen vahva näyttö siitä, että Viaplayn PPV-myynti tulisi oleman huonoa.
Mene ja tiedä.A) Kaikki varmaan tajusi tämän omatoimisesti.
B) Minkä takia et kirjoittanut ensimmäiseen viestiisi tuota, vaan pädet gallup-termistä ja tomaatinviljelijöistä?
Onko eka kerta, että oletat?Nähtävästi erehdyin.
Siksi siitä kiitinkin. Asiakaspalvelua se on mielestäni silti, vaikka ei makseta.Ihan tiedoksi, että moderoinnista ei makseta, joten siihen ei sisälly työvelvoitetta.
Toinen juttu on se, että itse moderoinnissa ymmärtääkseni on velvoitteita.Siksi siitä kiitinkin. Asiakaspalvelua se on mielestäni silti, vaikka ei makseta.
Näyttääkö tuo myös urheilulähetykset? Olen kuvitellut että tuo koskee vain sitä peruspakettia.Kannattaa laittaa kyselyä asiakaspalveluun. Mielestäni ainakin ppv iltoja saa hommattua ilman kanavapaketin hankintaan. Viaplayllä on myös aika usein se 2 viikon ilmainen kokeilu, että voihan sitäkin hyödyntää kerran.
Voi muuten olla, että koskee vain sitä. Sen verran aikaa kun itse otin ettei ole muistikuvaa.Näyttääkö tuo myös urheilulähetykset? Olen kuvitellut että tuo koskee vain sitä peruspakettia.
UFC Fight Night: Lewis vs. Spivak | Nov 19, 2022 |
UFC 281: Adesanya vs. Pereira | Nov 12, 2022 |
UFC Fight Night 214 | Nov 5, 2022 |
UFC Fight Night: Kattar vs. Allen | Oct 29, 2022 |
UFC 280: Oliveira vs. Makhachev | Oct 22, 2022 |
Fight PassMitä kautta pystyisi katselemaan prelimsejä esim. Tänä iltana? Viaplay löytyy, muttei näytä kuin pääkortin.