Ihmettelen, jos suomalaiset jaksaa vieläkin maksaa Conorista PPV. Itsellä tulee skipattua, eikä kiinnosta edes kimppatilaukset tällä kertaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä veikkaan, että kiinnostusta löytyy. Tuohan on vielä oikeasti tosi mielenkiintoinen ottelupari, eli Conor ei myy sitä yksinään.Ihmettelen, jos suomalaiset jaksaa vieläkin maksaa Conorista PPV. Itsellä tulee skipattua, eikä kiinnosta edes kimppatilaukset tällä kertaa.
Siis täytyykö tässä siis jatkossa alkaa tekemään tieteellisesti hyväksyttyjä tutkimuksia ennen kuin voi foorumille kirjoittaa vai mitä tarkoitat? Enhän minä mitään faktana ole tässä julistanut, vaan sanoin, että haisee siltä. Kerroin siis tuloksista, joita itse olen selvitellyt omassa piirissäni ja täten aistinut tunnelmia. Minun mielestä se kertoo jotain, koska aiemmin olen havainnut Conorin matsien alla todella paljon kiinnostusta, jota tällä kertaa ei tunnu löytyvän. Täten uskoisin sen jotain kertovan myös isossa kuvassa.Olet kysellyt heiltä, et tehnyt gallupia. Gallupin idea on otannan satunnaistaminen, mitä ei todellakaan tapahdu kysellessä lähipiiriltä, kun siinä voi olla ties mitä vinoumaa.
Ilmiö on vähän sama kuin jos närpiöläinen tomaatinviljelijä kyselee lähipiirinsä puoluekantaa, niin hän voi todeta, että RKP voittaa seuraavat eduskuntavaalit noin 95% ääniosuudella.
Ja tuo on lapsellista näsäviisastelua.Ei tarvitse, eikä kukaan ole sellaista esittänyt. Mutta tuo ei silti ole gallup-tutkimus vaan olet kysellyt tuttavapiiristäsi.
Gallup on gallup, vaikka otanta olisi kuinka suppea tai yksipuolinen. Lisäksi termiä gallup käytetään ihan yleisesti puhekielessä tarkoittamaan tuttavapiiristä kyselyä, joten vaikka Nurman mielipidekysely ei olisi gallup virallisen määrittelyn mukaan (mitä se on), niin silti Nurmis ei olisi ansainnut antamaasi autismia.Ei tarvitse, eikä kukaan ole sellaista esittänyt. Mutta tuo ei silti ole gallup-tutkimus vaan olet kysellyt tuttavapiiristäsi.
Ei vittuSe kysely ei ole gallup, jos se ei ole satunnaistettu. Tilastotieteilijä George Gallupin elämäntyö oli nimenomaan satunnaistamisen merkityksen keksiminen mielipidetiedusteluissa.
On absurdia nimittää gallupiksi kyselyä, joka on nimenomaan tohtori Gallupin kehittämien periaatteiden vastainen.
George Gallup – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Kirjoitit väärin. Sinun olisi pitänyt lisätä sana "ole" sanan "tehnyt" eteen. Tai sitten sinun olisi pitänyt muuttaa "Olet kysellyt heiltä" -> "Kysyit heiltä", jos olisit halunnut pitää tuon "et tehnyt gallupia.Olet kysellyt heiltä, et tehnyt gallupia.
Toisesta ketjusta lainattuaAivan käsittämätöntä, että moderaattori saa ymmärtää tahallaan väärin ja tulla näsäviisastelemaan jostain omasta mielestään väärästä sanavalinnasta. Aivan varmasti tiedät, että gallup-sanaa käytetään puhekielessä ja jopa ihan lehdissäkin, kun kysytään muutamien ihmisten mielipidettä jostain asiasta. Joko sulla on todella alhainen sosiaalinen älykkyys tai sitten olet vaan yksinkertaisesti kyrpä jätkä. Ensin mainittu on täysin hyväksyttävää.
Tässä on se ero, että Japi on ihan periaatteesta AINA Andya vastaan, huolimatta siitä onko Andy oikeassa vai väärässä. Minä käyn väittelyn väittelynä, olkoon vastassa kuka tahansa.Toisesta ketjusta lainattua
"Japi vaikka sulla on kovat antipatiat Andya kohtaan, niin pitääkö heittäytyä näsäviisaaksi.
Ps. Andy on oikeassa".
Ettei vaan olis antipatiat itsellä
En kyllä edelleenkään ole, mutta jättäkää mut silti tästä gallupista pois.Tässä on se ero, että Japi on ihan periaatteesta AINA Andya vastaan, huolimatta siitä onko Andy oikeassa vai väärässä. Minä käyn väittelyn väittelynä, olkoon vastassa kuka tahansa.
Molemmissa keisseissä mulla meni tunteisiin sama piirre Japissa ja Andyssä: aikuinen mies heittäytyy näsäviisaaksi.
Ei tämä mikään galluppi ole.En kyllä edelleenkään ole, mutta jättäkää mut silti tästä gallupista pois.