UFC:n seuraaminen Suomessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelen, jos suomalaiset jaksaa vieläkin maksaa Conorista PPV. Itsellä tulee skipattua, eikä kiinnosta edes kimppatilaukset tällä kertaa.
Kyllä mä veikkaan, että kiinnostusta löytyy. Tuohan on vielä oikeasti tosi mielenkiintoinen ottelupari, eli Conor ei myy sitä yksinään.

Tuonkin voisi varmaan edes hoitaa niin että ne kellä se aktiivinen viaplay tilaus on niin maksavat vain sen loppusumman että tulee tuo PPV hinta täyteen, ei suita molempia erikseen maksella ihan periaatteesta, etenkään vaan sen takia koska Conor ottelee.

Tein jopa gallupin kaveripiirin kasuaaleille ja haisee siltä, että laihaksi jää PPV suomalaisten osalta tällä kertaa. Edes mun lähipiirin niilot ei tunnu innostuvan matsista.

Olet kysellyt heiltä, et tehnyt gallupia. Gallupin idea on otannan satunnaistaminen, mitä ei todellakaan tapahdu kysellessä lähipiiriltä, kun siinä voi olla ties mitä vinoumaa.

Ilmiö on vähän sama kuin jos närpiöläinen tomaatinviljelijä kyselee lähipiirinsä puoluekantaa, niin hän voi todeta, että RKP voittaa seuraavat eduskuntavaalit noin 95% ääniosuudella.

Olet kysellyt heiltä, et tehnyt gallupia. Gallupin idea on otannan satunnaistaminen, mitä ei todellakaan tapahdu kysellessä lähipiiriltä, kun siinä voi olla ties mitä vinoumaa.

Ilmiö on vähän sama kuin jos närpiöläinen tomaatinviljelijä kyselee lähipiirinsä puoluekantaa, niin hän voi todeta, että RKP voittaa seuraavat eduskuntavaalit noin 95% ääniosuudella.
Siis täytyykö tässä siis jatkossa alkaa tekemään tieteellisesti hyväksyttyjä tutkimuksia ennen kuin voi foorumille kirjoittaa vai mitä tarkoitat? Enhän minä mitään faktana ole tässä julistanut, vaan sanoin, että haisee siltä. Kerroin siis tuloksista, joita itse olen selvitellyt omassa piirissäni ja täten aistinut tunnelmia. Minun mielestä se kertoo jotain, koska aiemmin olen havainnut Conorin matsien alla todella paljon kiinnostusta, jota tällä kertaa ei tunnu löytyvän. Täten uskoisin sen jotain kertovan myös isossa kuvassa.

Ei tarvitse, eikä kukaan ole sellaista esittänyt. Mutta tuo ei silti ole gallup-tutkimus vaan olet kysellyt tuttavapiiristäsi.
Gallup on gallup, vaikka otanta olisi kuinka suppea tai yksipuolinen. Lisäksi termiä gallup käytetään ihan yleisesti puhekielessä tarkoittamaan tuttavapiiristä kyselyä, joten vaikka Nurman mielipidekysely ei olisi gallup virallisen määrittelyn mukaan (mitä se on), niin silti Nurmis ei olisi ansainnut antamaasi autismia.

Niin, ja kyllä mun mielestä myöskin ihan voi tehdä jonkinlaista analyysiä pvp-ostoista ihan tuttavapiirin perusteella. Toki se jää aika haistelun tasolle.

Aivan käsittämätöntä, että moderaattori saa ymmärtää tahallaan väärin ja tulla näsäviisastelemaan jostain omasta mielestään väärästä sanavalinnasta. Aivan varmasti tiedät, että gallup-sanaa käytetään puhekielessä ja jopa ihan lehdissäkin, kun kysytään muutamien ihmisten mielipidettä jostain asiasta. Joko sulla on todella alhainen sosiaalinen älykkyys tai sitten olet vaan yksinkertaisesti kyrpä jätkä. Ensin mainittu on täysin hyväksyttävää.

Toimittajien ja muidenkin ihmisten huono yleistietämys ei ole sellainen asia, joka muuttaisi satunnaistamattoman mielipidekyselyn gallup-tutkimukseksi.

Se että tällaisia "kaikki tuttuni ovat sitä mieltä että..." juttuja pidetään usein gallup-tutkimusten veroisina, on vakava yhteiskunnallinen ongelma laajemminkin kuin Viaplayn markinointiratkaisujen arvioinnissa.

Aivan käsittämätöntä, että moderaattori saa ymmärtää tahallaan väärin ja tulla näsäviisastelemaan jostain omasta mielestään väärästä sanavalinnasta. Aivan varmasti tiedät, että gallup-sanaa käytetään puhekielessä ja jopa ihan lehdissäkin, kun kysytään muutamien ihmisten mielipidettä jostain asiasta. Joko sulla on todella alhainen sosiaalinen älykkyys tai sitten olet vaan yksinkertaisesti kyrpä jätkä. Ensin mainittu on täysin hyväksyttävää.
Toisesta ketjusta lainattua

"Japi vaikka sulla on kovat antipatiat Andya kohtaan, niin pitääkö heittäytyä näsäviisaaksi.

Ps. Andy on oikeassa".

Ettei vaan olis antipatiat itsellä🤭

Toisesta ketjusta lainattua

"Japi vaikka sulla on kovat antipatiat Andya kohtaan, niin pitääkö heittäytyä näsäviisaaksi.

Ps. Andy on oikeassa".

Ettei vaan olis antipatiat itsellä🤭
Tässä on se ero, että Japi on ihan periaatteesta AINA Andya vastaan, huolimatta siitä onko Andy oikeassa vai väärässä. Minä käyn väittelyn väittelynä, olkoon vastassa kuka tahansa.

Molemmissa keisseissä mulla meni tunteisiin sama piirre Japissa ja Andyssä: aikuinen mies heittäytyy näsäviisaaksi.

Tässä on se ero, että Japi on ihan periaatteesta AINA Andya vastaan, huolimatta siitä onko Andy oikeassa vai väärässä. Minä käyn väittelyn väittelynä, olkoon vastassa kuka tahansa.

Molemmissa keisseissä mulla meni tunteisiin sama piirre Japissa ja Andyssä: aikuinen mies heittäytyy näsäviisaaksi.
En kyllä edelleenkään ole, mutta jättäkää mut silti tästä gallupista pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom