UFC Live: Sanchez vs. Kampmann 3.3.2011 ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VTG
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onpahan ollut matsi, viimeisestä erästä tulee kova! 19-19 pisteet omasta mielestäni tällä hetkellä.

Olipahan matsi, Diegon naama on kuin pommin jäljiltä. Taitaa mennä Diegolle 29-28.
E: No näinhän se meni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielestäni hyvä näpäytys Martinille siitä, että otteluita ei voiteta peruuttelemalla ja varmistelemalla. Mieheltä puuttuu voitontahto ja pahasti. Itse olisin pisteyttänyt ottelun 9-10, 10-9, 10-9 Diegolle.

Edit: Voisi tuo Diego tosin paskantaa sen helvetin ärsyttävän jeesuksen ylistämisen persereiästään ulos IMHO!

Onkos kukaan löytäny Palharesin matsia vielä netistä? Ilmeisesti hieno matsi ollut mitä lueskelin tuloksia :D

Kyllähän tuo Kampmann on pakko voiton edessä seuraavassa matsissa ihan takuulla. Vastaan tulee varmasti vielä joku Diegoa heikompi vastus ja jos ei sitäkään onnistu voittamaan niin 0-3 recordi ei riitä pitämään paikkaa organisaatiossa.

Itse olisin antanut matsin Diegolle, ihan vaan sen takia että se on niin hullu paskiainen. :D

Kampmann on kova, kyllä se tuosta nousee. Kovia voittoja, Diego nyt on vaikea matsi kenelle tahansa.

Mun mielestä Kampmann oli hiton vakuuttava ja vei ton matsin. Enpä usko että on kenkää kuitenkaan tulossa. Danakin myöntänyt molemmille matsista 160 000:n bonarit, kun oli niin vaikuttunut.

Juu, kyllähän Kampmann tiputti Diegon ensimmäisessä erässä ja muutenkin naputteli enemmän osumia. Esim. jabit täräytti Diegon pään taaksepäin vaikka kuinka monta kertaa ja osuihan se niissä iskujen vaihdoissakin, vaikka Diego kieltämättä sai Kampmannin polvet notkahtamaan.

Ei olisi mennyt häkkiä vasten niin olisi voitto tullut...

Hyvä eventti kaikinpuolin, vauhtia riitti koko ajan ja oikein harmitti taas kun loppui kesken.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom