UFC i Malmö, mukaantulijoiden ilmottautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On varmaan, prelimit alkaa varmaan joskus kuuden seitsämän maissa ja koko hässäkkä on yheltätoista ohi luultavasti.

Englannin main cardit alko muistaakseni 22.00 suomen aikaa, joten vois siitä laskea ja olettaa että menee ajallisesti just noin ku Japi sanoi

joo kyllähän tuo kiinnostavalta kuulostaa. En vielä uskalla lyödä mitään lukkoon kun ei noista eventin päivistä oo sen kummempaa infoa.
Mutta jos töitä ei satu oleen eventtin aikoihin nii messissä ollaan:)
1. hotelli läheltä
2. lattia

Hirveellä tahilla tulee jengiä, kyllähän tällänen vajaa 50 henkeä varmaan jonkun sortin alennukset saa sit ku eventti lähenee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olin itse paikan päällä saksassa ufc 99 tapahtumassa. Liput 170e lattialta eikä tosiaan tarvinnu kiikareita. Tosi hyvin näki.
Katsomo paikat näytti olevan tosi kaukana. Riippuu varmaan aika paljon kuinka kaukaa lavasta katsomo paikat lähtee...

Hotelli kimppaan riippuen vähän mihin hintaan saa voisi osallistuakkin. Tosin Acco Hostel:sta saa 20e/vrk nukkumapaikan tosin ilman aamupalaa vain kahti/tee sisältyy.
Lentäen kuitenkin aion mennä tampereelta.
Lattia paikka tai jopa parempi tulee otettua.

Olin itse paikan päällä saksassa ufc 99 tapahtumassa. Liput 170e lattialta eikä tosiaan tarvinnu kiikareita. Tosi hyvin näki.
Katsomo paikat näytti olevan tosi kaukana. Riippuu varmaan aika paljon kuinka kaukaa lavasta katsomo paikat lähtee...

Itsekkin olin viime vuonna saksan UFC:ssä.
Tuli muuten halvemmaksi kuin mitä nyt tulee ruotsiin meno.
Tampereelta Ryanairilla maksoi menopaluu lento Bremeniin about 20e :D
En muista paljon bussi itse tapahtuma paikkakunnalle maksoi.

Noi Euroeventtien hinnat on vissiin ihan aisoissa.
Abu Dhabissa istuttiin $750 penkeillä eikä ollu ees eka nouseva kaatsomo.
Mut hyvin siitä näki kuitenkin. :D

Itse ainakin alustavasti ilmottaudun remmiin mukaan. Oli saksassa meinaa sellanen reissu että mieluusti uudeestaan.

pitäähän sitä paikanpäälle päästä katsomaan joten täällä yksi mukaan lähtijä. Lopullinen varmistus kun hinnat saadaan tietoon. Toiveena olis laivamatkan sijaan lento.

Kölnissä ja Manchesterissa molemmissa istuskelin ekassa nousevassa katsomossa ja lipuista maksoin 100-120€. Noi paikat on melkeen paremmat ku lattialla ellei oo siellä Danan vieressä. ;P

Itse ymmärsin että kisat ovat Malmössä ennen vuodenvaihdetta..
Mutta kyllä tällä jengillä yksi vikaline napataan ja etäläruottiin asti ;)

Eteläruotsi onkin loogisempi paikka kisoille kun Tukholma jos ajattelee keskieuroopan markkinoita.
Noh... Paikalle yritetään silti. Jos vaan vaimolta saa luvan. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom