UFC i Malmö, mukaantulijoiden ilmottautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lipuista sen verran että 122 kun oli Saksassa niin sinne UFC ilmotti kalleimman "peruslipun" olevan 225€ kpl. En muista tarkkaa hintaa mut about satasen lipullakin olis saanut olla likipitäen kiikarit mukana eli ainakaan itse en tuossa lipun hinnassa lähtis säästeleen. Liput taitaa tulla parisen kuukautta ennen eventtiä tarjolle. Tolla 225eellä pääsi siis lattialle viimeks Saksassa.

Hotellit nyt ei maksa mitään ja matka viä vähemmän, lentämällä ~70e siivu ja hotelli on parilta hengeltä tasosta/sijainnista riippuen 200-350€.

Alustavasti mukana. Tietenkin tavoitteena, että maksamalla könttäsumman saisi matkat Helsingistä+ufc liput+hotellimajoituksen ettei mitään tarvitse erikseen kikkailla. Reissun järjestäjä saa tietenkin ottaa osuutensa hinnasta.

No helvetti kyllä olen lähdössä mukaan ja kaveri kanssa jos on mahdollista. Peesaan muita kyllä siinä, että hinnoista pitäisi teitää ennen kuin varmistan pystynkö lähtemään, mutta alustavasti kyllä olen mukana.

Reunaehtona kuitenkin asetan sellasen, että mikäli joku alkaa siellä nostamaan keskustelua Rankingeista, Fedorista tai yleensä siitä kuka on P4P ykkönne kakkonen tai ees kymmenes ja tää UFC vs SF scene ni se on vapaalyönnin paikka.

Pistetään mikat2 istumaan eri bussiin ku sut :D

Joo hinnoista ei luonnollisestikkaan ole mitään tietoa vielä,siksi pyysinkin alustavia ilmoituksia, jokainen tekee oman päätöksensä sitten kun saan hinnat selville. Yritän saada ne UFC liput toki tohon samaan pakettiin jos se on mahdollista, epäilen kyllä. Uskon kyllä että saadaan järkättyä niin että saadaan ne liput samasta katsomosta ja mahdollisesti vierekkäin laumamuotoisesti, ei siis yhtä pitkää riviä.

En tiedä mitä lortsu tarkoitit mutta itselleni en ota minkäänsortin rahavastuuta vaikka se ehkä muille helpompi olisi. Asun jyväskylässä, mulla on 2 pientä lasta, mulla voi koko homma kusta viimisenä päivänä vaikka oon maksanut, joten en luonnollisesti edes yritä mitään matkanjärjestäjää siinä mielessä itsestäni tehdä. Mikäli Helsingistä löytyy joku luotettava niin siellä päässä tälläisen järkkääminen on helpompaa.

Hintatasosta sen verran etten ole pitkiin aikoihin hotelleissa majoittunut, mutta niissä on todennäköisesti eroja, jatketaankin tätä juttua silleen että mikä on yleinen mielipide, mennäänkö halvimmalla mahdollisella, vai helpoimmalla? Eli otetaanko hotelli läheltä vähän kalliimmalla vai kauempaa halvemmalla?

Hytit mennään halvimmilla koska on vain ylimeno eikä jäädä laivalle nukkumaan. Ja toinen kysymys vielä otetaanko eventtiliput lattialta vai katosta?

Eli pistä ilmottautumiseesi mukaan

1. hotelli lähellä/halpa
2. Event lippu alle100kiikareilla/200 lattialla.

Mukana.

1. Hotelli lähellä.
2. Lattialla.

Noh lattialle tuskin päästään parilla sataa mikä on toisaalta helvetin hyvä. Vaparia seuraan mielummin yläviistosta häkin/kehän reunan yli joten tuolla parilla sataa varmaan järjestyisi juuri hyvät katsomopaikat.

Mukana tavalla tai toisella ellei mitään huipputärkeetä satu kohdille...

Noista aiemmista euro eventeistä saa hyvää osviittaa mitä liput on maksanut ja laivat nyt ei maksa juuri mitään. Hotellistakin saattaa saada hyvän diilin, kun on ajoissa liikenteessä ja lupaa ottaa tarpeeksi monta huonetta.
Esim 5 huonetta, niin voi saada jo kohtuullisen alennuksen... Muita mahdollisuuksia on tietenkin joku hostelli tai aina legendaarinen reisimajoitus. TIetty jos on sukulaisia tuttavia tai vastaavia paikkakunnalla, niin ehdottomasti kannattaa hyödyntää.

Pitää muuten muistaa, että eventti saattaa hyvinkin olla jossain eteläruotsissa mikäli UFC katsoo keskieuroopan otollisemmaksi rahalähteeksi kun Keski-Ruotsin ja Suomen.

Tietenkin kun on näin herkullinen aihe, niin pitää päästä spekuloimaan.

Ketä haluaisitte nähdä UFCssa ottelevan kun se skandinaviaan tulee ja ketä luulette rosterissa olevan?

Tietenkin pääotteluun tulee joku nimi. Esim Kampman jos siinä vaiheessa hyvässä nosteessa tai Bispin tai Struve. Euroopassa ei taida muita oikein nimiä olla.
Mainkardille saattaa yltää jopa joku skandinaavi. Esim. Gustafsson.
Undercardi luultavasti miehitetään kovasti pohjoismaalaisilla ottelijoilla
Pappy Abedi, Gunnar Nelson, Niinimäki, Vänttinen, Bielkheden, Reza Madadi osastolta on melko varmasti 2 tai vaikka kaikki ottelemassa.
Muita mahdollisia olis ainakin suomesta Juice Saarinen, Antton Kuivanen, Matteus Lähdesmäki. Ruotsissa, Norjassa ja varmaan Tanskassa ois kanssa mahdollisia undercardottelijoita varmasti paljonkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Läheltä ja Lattialta,mieluiten siitä Danan vierestä paikka ;)

Vaikuttaa hyvältä, alustava kiinnostus tiukka.

1. Hotelli läheltä
2. Lippu sopivasta kulmasta, ei ihan lattia tasosta hinnan ja näkyvyyden takia.

Janne maalaa heti piruja seinille, uskotaan optimistiseen tyyliin että tapahtuma on Tukholmassa ei missään etelä ruattissa.

Mahtavaa kyllä se lähenee Suomea kokoajan!

Varmasti lähden eventin katsomaan ellei siihen ole mitään estettä silloin.
Liput toki vaikuttaa ja raha hiukan tässä mut valmis on muutaman satkun pistämään siitä, että livenä näkisin UFC eventin!

Toivottavasti saatte kunnon lössin kasaan niin Suomi edustaa paremmin ku ruotti siellä sit. ;)

edit: mitä ottelijoihin tulee niin tottakai mahdollisimman kovia nimiä sille kortille ja tottakai skandien edustus korkealle toiveena.
tuskin yleisö aloittaa heti buuaamisen kun mattoon menee matsi tässä eventissä...

Olisi vaikka Tanskassa ennemmin perkele tämäkin miksi Ruosi tämä on väärin tai tuntuu ainakin siltä.

Vastaan uudestaan eli läheltä ja lattialta. Harvinainen tilaisuus joten pitää panostaa.

Sen lisäksi mun alustava ilmoittautuminen on minä +1. Kaveri ei pakkiksella ole, mutta ei kai sen väliä.. puntilla kyllä käy! ;)

Vastaan uudestaan eli läheltä ja lattialta. Harvinainen tilaisuus joten pitää panostaa.

Sen lisäksi mun alustava ilmoittautuminen on minä +1. Kaveri ei pakkiksella ole, mutta ei kai sen väliä.. puntilla kyllä käy! ;)

Juu, itelläkin on luultavasti meikäläinen + 1. Sama homma myös siinä, että kaveri ei tällä palstalla pyöri, mutta puntilla tosiaan käy ja on lisäksi aloitellut hyvää vauhtia vaparia harrastuksen muodossa. Tälläisiin tilaisuuksiin kannattaa tosiaan panostaa ihan kunnolla. Harvemmin näitä kuitenkaan tulee vastaan. Viime aikoina on tullut tosin ravattua aika tiheästi noissa Fight Festival ja Gage tapahtumissa.

Ketä haluaisitte nähdä UFCssa ottelevan kun se skandinaviaan tulee ja ketä luulette rosterissa olevan?

Tietenkin pääotteluun tulee joku nimi. Esim Kampman jos siinä vaiheessa hyvässä nosteessa tai Bispin tai Struve. Euroopassa ei taida muita oikein nimiä olla.
Mainkardille saattaa yltää jopa joku skandinaavi. Esim. Gustafsson.
Undercardi luultavasti miehitetään kovasti pohjoismaalaisilla ottelijoilla
Pappy Abedi, Gunnar Nelson, Niinimäki, Vänttinen, Bielkheden, Reza Madadi osastolta on melko varmasti 2 tai vaikka kaikki ottelemassa.
Muita mahdollisia olis ainakin suomesta Juice Saarinen, Antton Kuivanen, Matteus Lähdesmäki. Ruotsissa, Norjassa ja varmaan Tanskassa ois kanssa mahdollisia undercardottelijoita varmasti paljonkin.

Mäkin voisin lähteä. Siis miten huippua, Ruotsin risteily ja UFC livenä samalla reissulla?

Tuota korttia varten UFC saattaa hyvinkin tehdä sopimuksia suomalaisten ottelijoiden kanssa. Undercardilla Anton Kuivanen vs. Reza Madadi voisi olla aika kova matsi :) Tai jos Alexander Gustafsson häviää seuraavan ottelun niin sitten Gustafsson vs. Vänttinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom