Itse kuullut salipiireissä ainoastaan eräästä joka on ehkä pääsemässä seuraavaan The Ultimate Fighter kauteen. Tuokin tosin vain huhu.
Tosin ei tainnut olla try outeissa ketään suomalaista... ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kuullut salipiireissä ainoastaan eräästä joka on ehkä pääsemässä seuraavaan The Ultimate Fighter kauteen. Tuokin tosin vain huhu.
Pikkulinnut länsinaapurista laulelee, että menee ensi vuoteen ennenkuin UFC rantautuu Ruotsiin...
Mä oon missannu ton kokonaan. Asia tuli vain eilen ruotsalaisen toimittajan kanssa puheeksi ja hän totesi, että Malmön setti on kuopattu.Eiks toi iso lintu rapakon takaa (Dana) Sanonut samaa jossain haastattelussa jo jokin aika sitten..?
Eikä meikälläkään oo tietenkään heittää sitä haastattelua.Mä oon missannu ton kokonaan. Asia tuli vain eilen ruotsalaisen toimittajan kanssa puheeksi ja hän totesi, että Malmön setti on kuopattu.
Ehdoton ehkä. :Dmutta on tulossa varmuudella jo ehkä ensi vuonna.
Ehdoton ehkä. :D
Japaniinkin ovat olleet menossa ehdottomasti jo ehkä ensi vuonna Priden ostosta lähtien.
Unified MMA rules eroaa Ruotsin vapaaotteluliiton säännöistä lähinnä lyhyemmillä erätauoilla ja kyynerpääiskujen sallimisella.mikähän Ruotsin kukkahattutätien ja setien reaktio tähän on, ammattinyrkkeily on ollut vasta muutaman vuoden sallittua ja vieläkään ei saa vissiin yli 4 eräisiä otteluita ottaa ruotsissa.
voisin kuvitella ongelmia olevan edessä, kun niille selviää mitä UFC ja vapaaottelu ylipäätänsä on.
Eli 14. huhtikuuta Globenissa sitten räjähtää! Ollaankohan saamassa suomalaisia mukaan?