UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vois nuo taustajoukotki suomessa puhaltaa enemmän yhteen hiileen, ja mitesse suomen Allstars gymi? Noista olis hyvä lähteä liikkeelle, niihänse ruattiki on tehnyt ja toistakytä svenssonia jo taistelee oktakonissa.

Eiköhän Tipi ja Tauru ja Katjuskakin nähdä ensvuoden puolella ufc:ssä...

Eipä kyllä mene mun jakeluun miksi makwan :D Ei veljet, Tipihän siellä pitäis olla, Makwanin näytöt on joistain paistien hakkaamista, eka kova tuli vastaan ja häviö.

täällä ei rasistinen pakkisraati iloitse yhtään näköjään. :(

KYLLÄ SE TIPIKIN SINNE PÄÄSEE ! USKOKAA!

täällä ei rasistinen pakkisraati iloitse yhtään näköjään. :(

KYLLÄ SE TIPIKIN SINNE PÄÄSEE ! USKOKAA!

Minä ainakin olen iloinen Makwanin puolesta, kovasti olen tykännyt herran show-tyylistä :) Mutta tavallaan harmittaa Tipin puolesta, koska mun mielestä Tipi sen UFC-paikan on ansainnut tällä hetkellä eniten ja vielä kun Tipi on metsästänyt sitä niin pitkään ja on yritetty Twitter-kampanjoillakin saada Tipiä sinne :(

Toivottavasti Makwan jatkaisi show-tyyliä UFC:ssa ja heittelisi haastetteluissa trash talkkia, se olisi ihan mukavaa vaihtelua vaikka esim. Niinimäen tyylissä sinänsä ei mitään vikaa ole.

PS. Kuka on Makun manageri?

Minusta on vitun hienoa, että Maku on kortilla. Ainut vaan, että viime matsinsa jälkeen sanoi, ettei ole ottanut vaparia about vuoteen. Mahtaako olla ottanut nytkään? Jos pelkällä painimisella lähtee tuonne, niin kyyti on todennäköisesti aivan saatanan kylmää, siltä se ainakin viime Cagessa näytti.

Eipä kyllä mene mun jakeluun miksi makwan :D Ei veljet, Tipihän siellä pitäis olla, Makwanin näytöt on joistain paistien hakkaamista, eka kova tuli vastaan ja häviö.

Mulla tulee vaan mieleen että siellä on pakko otella myös joku muu. Onhan Makwanin kortilla olo hieno juttu, mutta sen hype on jo laantunut, näytöt ei mitään ihmeellisiä... en vain jotenkin jaksa uskoa että se olisi ainoa suomalainen.

Siis hienoo et Maku pääsee kortille mut eihän ukko ole edes Suomen top10 ottelijat listalla? Turpaan sieltä tulee ellei joku ihan paisti tule vastaan. Toivottavasti on pystyä treenattu...

Minusta on vitun hienoa, että Maku on kortilla. Ainut vaan, että viime matsinsa jälkeen sanoi, ettei ole ottanut vaparia about vuoteen. Mahtaako olla ottanut nytkään? Jos pelkällä painimisella lähtee tuonne, niin kyyti on todennäköisesti aivan saatanan kylmää, siltä se ainakin viime Cagessa näytti.

Jos vaikka noita uutisia joskus lukis, suora lainaus: Finnfighters’ Gymin ottelijana pinnalle noussut “Maku” on viime ajat harjoitellut uuden Turku Muay Thai -seuran mukana Riku Immosen valvovan silmän alla. Tuskin siis pelkällä painilla lähtee.

Mulla menny koko Maku osittain ohi, koska pitäny jäbää just showmiehenä, mutta joku tietävämpi osaa varmaan kertoa että onko kaverilla oikeesti skilssei vaparin puolella? Ilmeisesti ihan lahjakas matossa?
Pitää ilmeisesti kahlata jäppisen matsit läpi tässä jossain välissä kun kerkee.
Tipi Makun lisäks kortille ni siiit on hjuvä fjiilis, nyt lähinnä sana "miksi" pyörii päässä. Toki överisti parempi näin kun ettei yhtään "suomiväriä" ois iltamassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienoa ja onnittelut, mutta en ihan ehkä ymmärrä.

Mielipide perustuu siihen kun viime vuoden Marraskuussa ukon matsin näin paikan päällä. Ei oikeastaan mitää aseita tuossa matsissa, ja joku ennen matsia jo piti selviönä voittoa.

Edelleen, hieno homma ja congrats.

Mulla tulee vaan mieleen että siellä on pakko otella myös joku muu. Onhan Makwanin kortilla olo hieno juttu, mutta sen hype on jo laantunut, näytöt ei mitään ihmeellisiä... en vain jotenkin jaksa uskoa että se olisi ainoa suomalainen.
Myös täällä vähän tälläinen tunne kyllä.

Maku tais jo vähä viimevuoden tai alkuvuoden puolella huudella (kun kävi ruotsissa?), että hitusen on kosiskeltu ottelemaan isoon liigaan. Suhteet tais olla sillon jo ihan hyvässä mallissa.

PS. Kuka on Makun manageri?

Taitaa olla Hessam Zanganeh tjsnp ruotsista, taitaa sillä olla joku ufc ottelija jo ennestään tallissa. On varmasti managerilla jotain merkitystä tuossa.
Koska en mä ainakaan ymmärrä kuinka Makwan voi päästä ufc:hen, haha.

Hieno homma tuo Makun soppari!

Kyllä Makulla mielestäni mahkuja on isommissakin kehissä, jos vaan pystyyn on saatu lisää varmuutta ja tekemisen meininkiä. Painitausta on Makulla kuitenkin niin vahva, ettei nyt perusukot ihan helposti väkisinmakaa. Toivottavasti myös miehen uho ja kukkoilu on palannut, sillä pää painuksissa ja katse lattiassa ei mitään voiteta.

Suositut

Back
Ylös Bottom