UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taispa käydä niin, että Tipi tekee ufc depyytin tällä kortilla ;)

Mitä helvettiä? Ei tommosia kommentteja ilman lisäinfoo ja/tai lähteitä! :D Göögle ainakaa infonnu mitään viimisten 24h julkasuitten perusteella. Nyt sitä inhvoo ieki prkl

No vittu en kerro lähteitä. Kyllä siitä varmasti kohtapuolin tulee virallista tietoa. Mutta joka tapauksessa uusi suomalainen UFC-nimi nähdään kortilla.

No vittu en kerro lähteitä. Kyllä siitä varmasti kohtapuolin tulee virallista tietoa. Mutta joka tapauksessa uusi suomalainen UFC-nimi nähdään kortilla.

woot? Iso Vänttinen? Katja? Mikä Taurun händyn tilanne on?
Olin kyl ihan saletti, että Tipi on Katjan ja Taurun ohella seuraava UFC suomalaisnimi

woot? Iso Vänttinen? Katja? Mikä Taurun händyn tilanne on?
Olin kyl ihan saletti, että Tipi on Katjan ja Taurun ohella seuraava UFC suomalaisnimi

Kukaan noista jätkistä ei ole vielä 100% kunnossa tietääkseni. Jos se ei ole Katja tai Tipi, niin ei sinne ole ketään järkevää edes jäljellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kukaan noista jätkistä ei ole vielä 100% kunnossa tietääkseni. Jos se ei ole Katja tai Tipi, niin ei sinne ole ketään järkevää edes jäljellä.

Näinpä. Tipillä kumminki semikovat näytöt, terveenä ja ilmassu "mahdollisen vastustajan" kera että oisivat halukkaita ottelemaan.
Ettei Tsoukka nyt heittäis ujoo tsoukkii?

En kyllä mitään tsoukkia heitä. En myöskään usko, että lähteeni valehtelisi. Aikamoinen yllätys tämä nimi mullekin ole vaikka jossain vaiheessa toki olikin aika kova hype päällä.

2016 uutena vuotena käydään superottelu loppuunmyydyllä olynppiastadionilla, Suomen oma Shale, Tuomas Simola tulee haastamaan Makwanin kaikkien aikojen odotetuimmassa hematsissa joka käydään uusien sääntöjen mukaisen openweight turnauksen finaalissa! :arvi: merkatkaa mun nussivat sanat!

mmmkay? Hieno homma, mutta niinkun mainittu kyllähän nyt esim Tipi ois ton spotin ansainnu vitusti enemmän. Mielenkiinnolla matsin kyllä kattelen, mut skidisti wtf fiilis kyl täl hetkellä. Menikö taas show urheilun edelle vaimitähä?

Suositut

Back
Ylös Bottom