Mutta hyvä, että saatiin sinutkin nyt ulos sieltä kaapista. Jm1 ja BabyJay tunnustivatkin jo. Vielä olisi japi ja cryscythe jäljellä, niin olisi viiden suora kasassa. Japin muistan ainakin sanoneen, että Rumble kävelee Gustafssonin yli. Cryscythe varmaan myöntäisi pitävänsä Gustafssonia suosikkina, mutta nykytaktiikallaan kyttää vain taustalla paikkoja jälkiviisasteluille, kun ei uskalla etukäteen enää ottaa mihinkään kantaa.
Jahas. Meidän katkeroitunut kestotrolli on taas näköjään hörpännyt energiajuomapurkistaan vähän uhovoimaa. Ottaa näköjään aiemmat sun alistamiset edelleen koville.
Sen verran pitää muistuttaa että itse MaBo olet sanonut että saat nautintoa jälkiviisastelusta ja siitä kun pääset huutelemaan jälkikäteen kun olit oikeassa. Aika hyvä esimerkki on tämä Mauler Jones matsi josta olet jaksanut joka ketjua trollata jo toista vuotta. Omiin tapoihin yleensä kuulu.
Miten niin en ota kantaa mihinkään, toihan on ihan silkkaa valetta taas sulta? Sano joku tärkee matsi mihin en ole ottanut kantaa?
Tätä pääottelua en sit vissiin ole kommentoinut varmaan tänne palstalle, muistelen että olen mutta voin olla väärässäkin. Sitäkin enemmän on tästä on jauhettu kaverin kanssa jonka kanssa lähdetään tää tsekkaamaan.
Tosta sun arvaksesta täytyy sanoa että ole kyllä valitettavasti taas väärässä. Pidän tätä päämatsia hyvin tasaisena ja mun kirjoissa ihan 50/50 kumpi vie. Gussella kotikenttä etu joka on selvästi näyttänyt aiemmin antavan miehelle voimaa. Gussen pysty on laadukasta ja monipuolista jos vain pitää malttinsa ja välttää turhia koppien ottamisia niin on vahvoilla. Gusse on vahvoilla jos pitää tän "tylsänä" pistenekkailuna ja saa pidettyä Rumblen etäällä. Rumble on puolestaan ollut viime matseissaan todella vakuuttava ja jos tulee kehään yhtä hyvässä vedossa voi hyvinkin hiljentää katsomon. Varsinkin Rumblen mieskäsittely väkivahvasta Davisista avasi silmät siitä kuinka kovalla tasolla ukko nykyisin on. Kun vielä näki Davisin matsin Teixeiraa vastaan niin tuon em. esityksen arvo nousi entisestään. Nyt on tullu viime päivinä tsekkailtua monia haastatteluita ja Rumblen nöyrä asenne ja persoona on saanut mut ehkä vähän kallistumaan hänen puolelleen. Lisäksi tykkään useimmiten kannustaa altavastaajaa joka Rumble tässä monien mielestä on. Toisaalta olis Euroopan mma-scenen ja tulevien eventtien kannalta enemmän kuin maukasta jos Gusse voittais saati nousis mestariksi saakka. Loppupelissä en ole kummankaan miehen varsinainen fani joten lopulta tulos ei kosketa mun sydäntä suuntaan tai toiseen. Eniten toivon että saatais todistaa paikanpäältä hyvä ja laadukas sota jossa molemmat pääsis näyttämään osaamisensa ja saatais hyvä hype ja selkeä ykkös contenderi seuraavaan titteliotteluun. Se ehkä olis isoin antikliimaksi että jos matsi päättyis minuutissa puoleen tai toiseen. Jos veikkaus pitää laittaa niin heitetäään että voittaja Rumble UD:llä.