UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suosittelen katsomaan Gussen ja Rumblen matseja niin ei tarvitse alkaa muilta kyselemään. Vielä ehdit, muutama yö aikaa ja voit palata ketjuun oman veikkauksesi kanssa.

Voitko nyt kertoa millä perusteella näet Gustafssonin suosikkina? Ihan yksinkertainen kysymys eikä siihen mielestäni pitäisi olla mitään estettä vastata. Taidat pitää Gustafssonia parempana vapaaottelijana, kuin Rumblea.

Gussen voittoa toivotaan ja siihen uskotaan myös, näen sillä paljon paremmat mahdollisuudet Jonesia vastaan ku Rumblella.

Ihan vain sen hallissa nousevan huudon takia toivoisi Gussen voittoa, mutta kovin tuntuu, että Johnson vie. On ollut suorastaan pelottavassa vedossa aina Vitor-matsista lähtien. Veikkaus Johnson tyrmäyksellä ja halli hiljaiseksi.

B7_DIm6CYAA_0_J.jpg

Kyllä on mestassa kokoa, alakatsomoistakin tuota etäisyyttä tuntuu riittävän.

Täytyy nostaa hattua siitä, että sinulla on pokkaa jatkaa omalla linjallasi kerta toisensa jälkeen vaikka olisit kuinka väärässä joka kerta. Joku päivä ennustuksesi osuu vielä oikeaan ja sitten voit ylpeillä miten olet ollut koko ajan oikeassa. Ja tarkoitan siis ihan tosissani, että nosta hattua. Sinulla on pokkaa pitää kantasi näin otteluiden allakin toisin kuin niin monilla muilla täällä, jotka alkavat h-hetken lähestyessä vapisemaan ja pyörittelemään puheitaan.

Etkö sä nyt ole ollut väärässä esim siinä, että Gustafsson hävisi Jonesille. Itse olen usein ollut oikeassa ennustuksissa. Tarvisiko nyt jumalauta olla sun kanssa samaa mieltä, että Gustafsson voittaa vaikka näin ei käykään. Sulla on joku ihme fetissi sihen. Onhan nyt jumalauta päivän selvä, että Gustafsson on todella vaikeassa paikassa, eikä todellakaan selvä voittaja. Kai täällä nyt tarvii alkaa olemaan sun kanssa samaa mieltä kaikesta kun ei voi olla pokkaa olla omaa mieltä. Ihme marakatti sä olet.

Etkö sä nyt ole ollut väärässä esim siinä, että Gustafsson hävisi Jonesille. Itse olen usein ollut oikeassa ennustuksissa. Tarvisiko nyt jumalauta olla sun kanssa samaa mieltä, että Gustafsson voittaa vaikka näin ei käykään. Sulla on joku ihme fetissi sihen. Onhan nyt jumalauta päivän selvä, että Gustafsson on todella vaikeassa paikassa, eikä todellakaan selvä voittaja. Kai täällä nyt tarvii alkaa olemaan sun kanssa samaa mieltä kaikesta kun ei voi olla pokkaa olla omaa mieltä. Ihme marakatti sä olet.

Ylläripylläri, näin se pakittelu alkoi sinullakin. Väitit juuri edellisessä viestissä tuttuun vuorenvarmaan tyyliisi, ettet edes näe miten Gustafsson voisi voittaa. Nyt se muuttui jo siihen, että Gustafsson on "vaikeassa paikassa ja ei "todellakaan selvä voittaja". Hehe, olette yksiä sanojenne syöjiä kaikki.

Mutta hyvä, että saatiin sinutkin nyt ulos sieltä kaapista. Jm1 ja BabyJay tunnustivatkin jo. Vielä olisi japi ja cryscythe jäljellä, niin olisi viiden suora kasassa. Japin muistan ainakin sanoneen, että Rumble kävelee Gustafssonin yli. Cryscythe varmaan myöntäisi pitävänsä Gustafssonia suosikkina, mutta nykytaktiikallaan kyttää vain taustalla paikkoja jälkiviisasteluille, kun ei uskalla etukäteen enää ottaa mihinkään kantaa.

Oli kieltamatta aikas jamakka takinkaanto. Kun ennustaa molemmat lopputulokset, voi tietty tulla sitten jalkikateen viisastelemaan etta oli oikeassa.

Ei taida. Mut Unibet kuulemma näyttää iltaman kokonaisuudessaan ja uskoisin et hyvällä laadulla

Itse olen lyönyt livessä vetoa Unibetilla ja silloin siellä on pitänyt olla UFC-matseissa kiinni 15e, että striimi on näkynyt. Se ruudun koko ei sitten päätä huimaa(Ainakaan livessä, en katsonut Unibet-TV:n kautta, mutta käsittäkseni se on samanlainen), mutta siinä vetoja lyödessä se oli ihan hyvä systeemi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
UFC on FOX 14: Alexander Gustafsson Reminisces About 'Crazy Ride' to Stardom

UFC on FOX 14: Anthony Johnson Sympathizes With Jon Jones

UFC on FOX 14: Dan Henderson Vows to Be Back 'Win or Lose'

UFC on FOX 14: Gegard Mousasi Promises He's Back to Old Self

UFC on FOX 14: Sam Sicilia Believes Akira Corrassani Is a Quitter

Fight Night Stockholm: First Person - Alexander Gustafsson

Fight Night Stockholm: First Person - Anthony Johnson

Fight Night Stockholm: Rapid Fire - Gegard Mousasi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vähän ollu kyllä puhetta ihmishirviö konstantin erokhinista,tulevaisuudessa voi olla kovakin nimi hewareissa.maini menee varmaan gusselle,hyvää boksinkia maustettuna boltin kateelliseksi tekeviä pyrähdyksiä.johnson voi tietysti yllättää tyrmäyksellä,mut sen pitäis tapahtua ensimmäisissä erissä.

En usko, että rumblella riittää nopeus gussen kanssa. Gusse liikkuu hyvin ja sillä on LHW parhaat kädet. TDD:kin on nykyään kovalla tasolla. Rumble kaasuttaa jo toisessa tai kolmannessa ja ruotsinpoika ottaa tyrmäyksellä tiketin Vegasiin.

Tässä tähänastisista veikkauksista lähinnä sitä omaa veikkausta. Rumblen kunto on hieman kysymysmerkki viisieräisessä ja nopeusetu on tosiaan Gussella. Gusse lähtee hienoisena ennakkosuosikkina, mutta rahoja en uskalla hänen voitolleen laittaa.

- - - Updated - - -

Oli kieltamatta aikas jamakka takinkaanto. Kun ennustaa molemmat lopputulokset, voi tietty tulla sitten jalkikateen viisastelemaan etta oli oikeassa.

Täällä on kyllä sellaisia poliitikonalkuja kirjoittelemassa, että ei ole tosikaan. Tosi suoraselkäistä toimintaa hei. =D No tämä on tämä Pakkiksen heikkous. Kirjoittelijoiden välillä alkaa olla jo niin paljon biiffiä että objektiivinen keskustelu monien osalta on täysin mahdotonta, eikä näköpiirissä ole muutosta näkyvissä.

Vähän ollu kyllä puhetta ihmishirviö konstantin erokhinista,tulevaisuudessa voi olla kovakin nimi hewareissa.maini menee varmaan gusselle,hyvää boksinkia maustettuna boltin kateelliseksi tekeviä pyrähdyksiä.johnson voi tietysti yllättää tyrmäyksellä,mut sen pitäis tapahtua ensimmäisissä erissä.

No äläpä! Odotan Erokhinin matsia lähes yhtä paljon kuin Makwanin koitosta. Hevari tarvitsi tuollaisen lujaa lyövän ja viihdyttävän mörssärin riveihinsä, tai no oikeastaan minkälaista tahansa tasokasta uutta verta, no pun intendeds! Laitan hieman rahaa Erokhinin, Mousasin ja Davisin voitoille.

Itse uskon että Gusse häviää. Rumblen lyönneissä on aika paljon enemmän kaatoa kuin Bonesin.

Noh, jos tämän voittaa niin on kyllä kova teko.

Gussen fanittajille tarkoitin, että ei todella ole varma voitto Gusselle vaikka miten sen sille haluisi menevän. Itse olen edelleen sitä mieltä, että matsista tulee perseraiskaus ja Gusse häviää. Kuten isojen miesten kohtaamisissa voi Gussella kuitenkin olla yllätysmomentti ja yksi isku muuttaa kaiken. En sihen kuitenkaan usko ja kyllä mä ihmettelen suuresti jos Gusse vie. Jos rahaa haluatte, niin lyökää KO R1 ja Gusselle simahdus.

Kaikesta huolimatta Gusse on hieno taistelija naapurimaasta, joten sille todella soisi voiton.

Jm1 ja BabyJay tunnustivatkin jo.

Mitähän mä oon tunnustanu? Tietääkseni mun ja sun väittelyt ole about kertaakaan edes käsitelly tätä matsia vaan ihan toisia juttuja. Äijä se kyl jaksaa ruikuttaa, kävisit töissä tai nukkusit yös ni tartteis rölläillä yöt läpeensä täällä :D

Konstantin Erokhinin kaikki tyrmäykset. En yllättyisi jos Konstantin tyrmäisi Pestan samalla tavalla Tukholmassa. Olisi muuten kiva nähdä Konstantin Junior Dos Santosia vastaan. Tyylillisesti Konstantin on aika paha vastus JDS:lle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kohta olis lento tökikseen. (juu en todellakaan uskaltaudu paatilla joen yli) Ottaisi sitten pienet alkulämmöt paikanpäällä. Tänään, sekä huomenna.. Laitoin 100e gussen tappiolle tuomariäänin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom