Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedän taustat ja persoonan, siltikin.. Sorry, mut mä en vaan voi sille mitään että mä pidän tän kaverin asenteesta ja kaikki controversy mitä onnistunut jo keittelemään on kanssa omalla kierolla tavallaan viihdyttävää. Iso, ilkeä ja itsekäs, mainiota! Nythän meinas missata painot raskaaseen. Ja kaiken tän alla menee kuitenkin eteenpäin. Voi olla että istuu linnassa vielä jonain päivänä, mutta ainakin saa kanavoitua osan tosta aggressiosta kamppailuviihteeseen meille. Ja ihan tosissaan se on. Kuitenkin ainut oikea tappio Volkov täysi aika.
View: https://www.youtube.com/watch?v=jMa5KYUELCM
Aina jaksaa ihmetyttää nää "urheilijat", jotka hengästyy puhuessaan
Aina jaksaa ihmetyttää nää "urheilijat", jotka hengästyy puhuessaan
Rashad Evansin haastattelusta Morning Kombatissa sanoi että Hardy ei enää treenaa ATT:lla, vaan vielä nimeämättömässä tiimissä Tyron Spongin omalla "Lion's Den" salilla jossa on melko vakuuttava lista valkkuja ml Spong itse, Din Thomas, Rashad itse ja muutama muu joiden nimi ei muistu mieleen. Hardyyn panostetaan nyt siis lujaa valmennuksella joka on täysin keskittynyt vain hänen tarpeisiinsa. Dieetti kuntoon, cardioon ja voimaan panostetaan sopivassa suhteessa ja kaveri koetetaan "rakentaa uudelleen". Kyllähän Hardy on sen luokan atleetti että hän voi vielä saavuttaakin jotain, raskaassa sarjassa voi päästä pitkälle ilman juuri minkäänlaista painiakaan, se on nähty. Kunhan on leukaa, tyrmäysvoimaa ja sitkeyttä niin sillä tekee jo paljon jos on Hardyn kaltaiset raamit joihin rakentaa.Kovan luokan urheilijahan se on, NFL urakin tais hyytyä enempi luonteeseen ja a-jalkapallon ulkoisiin sekoiluihin kuin taitojen puutteeseen. Uskon että Hardy nousee top-10. Fiksusti edennyt, yhden liian ison palan otti, mutta varmasti miellytti Danaa kun meni lyhyellä varotusajalla JDS:n tilalle Moskovaan Dragoa vastaaan, hyvää peeärrää vaikka tappio tulikin ja team spirittiä lisäksi kun JDS:n kanssa treenaa ATT:llä. Ja osoitti ettei turhia pelkää, vaan massit lähetään hakemaan kun tilaisuus tulee.
Rashad Evansin haastattelusta Morning Kombatissa sanoi että Hardy ei enää treenaa ATT:lla, vaan vielä nimeämättömässä tiimissä Tyron Spongin omalla "Lion's Den" salilla jossa on melko vakuuttava lista valkkuja ml Spong itse, Din Thomas, Rashad itse ja muutama muu joiden nimi ei muistu mieleen. Hardyyn panostetaan nyt siis lujaa valmennuksella joka on täysin keskittynyt vain hänen tarpeisiinsa. Dieetti kuntoon, cardioon ja voimaan panostetaan sopivassa suhteessa ja kaveri koetetaan "rakentaa uudelleen". Kyllähän Hardy on sen luokan atleetti että hän voi vielä saavuttaakin jotain, raskaassa sarjassa voi päästä pitkälle ilman juuri minkäänlaista painiakaan, se on nähty. Kunhan on leukaa, tyrmäysvoimaa ja sitkeyttä niin sillä tekee jo paljon jos on Hardyn kaltaiset raamit joihin rakentaa.
En silti pidä tyypistä.
Edit. Frank Lesterhän se oli myös koutsaamassa. Hardyn menestys ei kyllä nyt jää ainakaan valmennuksesta kiinni. Toki varmaan futisuralta jäi sen verran käteen että on varaa maailmanluokan valmennukseen. Ihan smart move pistää rahaa tähän kiinni (oletan) jos tosissaan meinaa menestystä vielä saada MMA-urallaan.
En nyt tiedä onko Hardy varsinaisesti mikään "rehellisesti pahis", enemmänhän kaveri koettaa vaan ignorata tuota mainettaan joka seuraa vaikka tekisi mitä, ja tuohan on paras mitä hän oikeastaan voi tehdä. Minulle ei ole oikeastaan paljoakaan väliä muulla kuin sillä miten ottelija pärjää häkissä sen puolesta että kannattaisin, tosin tykkään kyllä sellaisista jotka kunnioittavat lajia ja vastustajaa ja kunnioittava voi olla myös olematta ihan lässynlää.No, nähtäväksi jää. Jotenkin olen kypsä kaikkiin jeesustelija/allahtelija tyyppeihin, hyvä että joku on vaan rehellisesti pahis. :-)
En nyt tiedä onko Hardy varsinaisesti mikään "rehellisesti pahis", enemmänhän kaveri koettaa vaan ignorata tuota mainettaan joka seuraa vaikka tekisi mitä, ja tuohan on paras mitä hän oikeastaan voi tehdä. Minulle ei ole oikeastaan paljoakaan väliä muulla kuin sillä miten ottelija pärjää häkissä sen puolesta että kannattaisin, tosin tykkään kyllä sellaisista jotka kunnioittavat lajia ja vastustajaa ja kunnioittava voi olla myös olematta ihan lässynlää.
Mutta sitten jos mennään ihan kuvottaviin tekoihin, ja paino sanalla tekoihin eikä mihinkään twiitteihin yms moskaan, niin en kyllä pysty kannustamaan vaikka mikä olisi. Hardyn touhut tällä saralla menevät minun puolesta tuohon kuvottavaan kategoriaan. Että jos rehellisesti pahis ollaan pieksemällä tyttöystävä henkihieväriin, niin en kyllä pidä sitä hyvänä asiana. Chael Sonnen oli hyvä pahis tekemättä kuitenkaan mitään oikeasti noin paskamaista ja rikollista. Jos pitää kannattamisen arvoisena ja arvostettavana asiana sitä, että rajusti pahoinpitelee naisen, niin vähän arvomaailma minusta tarvitsisi tarkastamista.