UFC Fight Night: Hall vs. Silva (La 31.10.2020 UFC Apex, Las Vegas)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dustin Jackoby ja Jean Stirckland lähtee seuraukseen ainakin alustavasti.
A. Silva ainut kenestä olin kuullutkaan ennen korttia.
Kaveri meni ja puhui ympäri lyömään vetoa Hardya vastaan, toinen ois ollu Moises kiinni siinä tuplassa :( , no vähemmän harmittaa kun Dustin ois pitänyt olla, mutta aikailun takia kohde sulkeutui...
No toi se lisäjännitystä kun luulin että Greene pelkäsi ja Hardy puuskutti :), ajattelin hetken että Greene pystyisi pakittamaan ja väsyttämään
jättiläisrookien.
No vielä ois Silva kiinni 2,95...
 
Viimeksi muokattu:
Ai ai, omaa lääkettä suuhun :(
Vähän oli alusta asti reaktiot hukassa, samaa kuin feukalla lopussa nähtävissä.
Hetken näytti paremmalta kun Anderson syttyi ekana matsiin.
Ekan knockin jälkeen ois pitänyt keskeyttää, mutta sai eläke ja veteraanilisää,
toivottavasti ei montaa kilometria syönyt lopusta.
 
Kyllä Spideria harmitti. Ikäkin näkyy jo kropassa: pehmeä ja slightly roikkuva. Kunnioitettava suoritus silti. Jaksoi heilua melkein kun entiseen tapaan ja sai syömähammastilanteitakin aikaseksi. Valot näyttää sammuvan nykyään jotenkin erityisen herkästi. Olikohan ilman roinaa nyt🤔
 
Bryce Mitchellistä toivottavasti tulossa ainakin melkeen next Khabib, hieno esitys! Fili kuitenkin jo ihan kovan luokan tekijämiehiä, ei mikään tuurilla voitettava.
Andersonin tyyliin pitää reaktiot olla ihan huipussaan ja siihen se on perustunut, nyt ei enää ihan toimi ja leukakin kestää huonommin. Hieno ura ja maagista ninja-shittiä parhaimmillaan, viihdyttävä ottelija, respect.
 
Tiedän taustat ja persoonan, siltikin.. Sorry, mut mä en vaan voi sille mitään että mä pidän tän kaverin asenteesta ja kaikki controversy mitä onnistunut jo keittelemään on kanssa omalla kierolla tavallaan viihdyttävää. Iso, ilkeä ja itsekäs, mainiota! Nythän meinas missata painot raskaaseen. :LOL: Ja kaiken tän alla menee kuitenkin eteenpäin. Voi olla että istuu linnassa vielä jonain päivänä, mutta ainakin saa kanavoitua osan tosta aggressiosta kamppailuviihteeseen meille. Ja ihan tosissaan se on. Kuitenkin ainut oikea tappio Volkov täysi aika.

View: https://www.youtube.com/watch?v=jMa5KYUELCM
 
Tiedän taustat ja persoonan, siltikin.. Sorry, mut mä en vaan voi sille mitään että mä pidän tän kaverin asenteesta ja kaikki controversy mitä onnistunut jo keittelemään on kanssa omalla kierolla tavallaan viihdyttävää. Iso, ilkeä ja itsekäs, mainiota! Nythän meinas missata painot raskaaseen. :LOL: Ja kaiken tän alla menee kuitenkin eteenpäin. Voi olla että istuu linnassa vielä jonain päivänä, mutta ainakin saa kanavoitua osan tosta aggressiosta kamppailuviihteeseen meille. Ja ihan tosissaan se on. Kuitenkin ainut oikea tappio Volkov täysi aika.

View: https://www.youtube.com/watch?v=jMa5KYUELCM

Aina jaksaa ihmetyttää nää "urheilijat", jotka hengästyy puhuessaan🤔
 
Aina jaksaa ihmetyttää nää "urheilijat", jotka hengästyy puhuessaan🤔

Kovan luokan urheilijahan se on, NFL urakin tais hyytyä enempi luonteeseen ja a-jalkapallon ulkoisiin sekoiluihin kuin taitojen puutteeseen. Uskon että Hardy nousee top-10. Fiksusti edennyt, yhden liian ison palan otti, mutta varmasti miellytti Danaa kun meni lyhyellä varotusajalla JDS:n tilalle Moskovaan Dragoa vastaaan, hyvää peeärrää vaikka tappio tulikin ja team spirittiä lisäksi kun JDS:n kanssa treenaa ATT:llä. Ja osoitti ettei turhia pelkää, vaan massit lähetään hakemaan kun tilaisuus tulee.
 
Kovan luokan urheilijahan se on, NFL urakin tais hyytyä enempi luonteeseen ja a-jalkapallon ulkoisiin sekoiluihin kuin taitojen puutteeseen. Uskon että Hardy nousee top-10. Fiksusti edennyt, yhden liian ison palan otti, mutta varmasti miellytti Danaa kun meni lyhyellä varotusajalla JDS:n tilalle Moskovaan Dragoa vastaaan, hyvää peeärrää vaikka tappio tulikin ja team spirittiä lisäksi kun JDS:n kanssa treenaa ATT:llä. Ja osoitti ettei turhia pelkää, vaan massit lähetään hakemaan kun tilaisuus tulee.
Rashad Evansin haastattelusta Morning Kombatissa sanoi että Hardy ei enää treenaa ATT:lla, vaan vielä nimeämättömässä tiimissä Tyron Spongin omalla "Lion's Den" salilla jossa on melko vakuuttava lista valkkuja ml Spong itse, Din Thomas, Rashad itse ja muutama muu joiden nimi ei muistu mieleen. Hardyyn panostetaan nyt siis lujaa valmennuksella joka on täysin keskittynyt vain hänen tarpeisiinsa. Dieetti kuntoon, cardioon ja voimaan panostetaan sopivassa suhteessa ja kaveri koetetaan "rakentaa uudelleen". Kyllähän Hardy on sen luokan atleetti että hän voi vielä saavuttaakin jotain, raskaassa sarjassa voi päästä pitkälle ilman juuri minkäänlaista painiakaan, se on nähty. Kunhan on leukaa, tyrmäysvoimaa ja sitkeyttä niin sillä tekee jo paljon jos on Hardyn kaltaiset raamit joihin rakentaa.

En silti pidä tyypistä.

Edit. Frank Lesterhän se oli myös koutsaamassa. Hardyn menestys ei kyllä nyt jää ainakaan valmennuksesta kiinni. Toki varmaan futisuralta jäi sen verran käteen että on varaa maailmanluokan valmennukseen. Ihan smart move pistää rahaa tähän kiinni (oletan) jos tosissaan meinaa menestystä vielä saada MMA-urallaan.
 
Rashad Evansin haastattelusta Morning Kombatissa sanoi että Hardy ei enää treenaa ATT:lla, vaan vielä nimeämättömässä tiimissä Tyron Spongin omalla "Lion's Den" salilla jossa on melko vakuuttava lista valkkuja ml Spong itse, Din Thomas, Rashad itse ja muutama muu joiden nimi ei muistu mieleen. Hardyyn panostetaan nyt siis lujaa valmennuksella joka on täysin keskittynyt vain hänen tarpeisiinsa. Dieetti kuntoon, cardioon ja voimaan panostetaan sopivassa suhteessa ja kaveri koetetaan "rakentaa uudelleen". Kyllähän Hardy on sen luokan atleetti että hän voi vielä saavuttaakin jotain, raskaassa sarjassa voi päästä pitkälle ilman juuri minkäänlaista painiakaan, se on nähty. Kunhan on leukaa, tyrmäysvoimaa ja sitkeyttä niin sillä tekee jo paljon jos on Hardyn kaltaiset raamit joihin rakentaa.

En silti pidä tyypistä.

Edit. Frank Lesterhän se oli myös koutsaamassa. Hardyn menestys ei kyllä nyt jää ainakaan valmennuksesta kiinni. Toki varmaan futisuralta jäi sen verran käteen että on varaa maailmanluokan valmennukseen. Ihan smart move pistää rahaa tähän kiinni (oletan) jos tosissaan meinaa menestystä vielä saada MMA-urallaan.

Vahvistaa sitä mielikuvaa mikä on itselle tullut, että ottaa homman todellakin tosissaan. Varmasti nfl tausta jeesaa, että tietää miten huipulla treenataan ja urheillaan. Reyes eteni mestaruusmatsiin asti kaks kertaa tollaselta pohjalta, kun vaan kova atleetti muuten niin mma tarttuu hyvin. Hardy tietty hieman erilainen atleetti enemmän voimaan perustuva, mutta uskosin että painissakin voi kehittyä ja kun 275lbs siellä kehässä ja treenaa kohtuulliseksi nekin hommat, niin varmasti voi edetä. En ala mestariksi veikkaamaan, mutta saattaa jonkun top5 ukon vielä lyödä tajuttomaksi, jos ja kun hommaa alkaa rullaamaan kunnollla.
No, nähtäväksi jää. Jotenkin olen kypsä kaikkiin jeesustelija/allahtelija tyyppeihin, hyvä että joku on vaan rehellisesti pahis. :-)
 
No, nähtäväksi jää. Jotenkin olen kypsä kaikkiin jeesustelija/allahtelija tyyppeihin, hyvä että joku on vaan rehellisesti pahis. :-)
En nyt tiedä onko Hardy varsinaisesti mikään "rehellisesti pahis", enemmänhän kaveri koettaa vaan ignorata tuota mainettaan joka seuraa vaikka tekisi mitä, ja tuohan on paras mitä hän oikeastaan voi tehdä. Minulle ei ole oikeastaan paljoakaan väliä muulla kuin sillä miten ottelija pärjää häkissä sen puolesta että kannattaisin, tosin tykkään kyllä sellaisista jotka kunnioittavat lajia ja vastustajaa ja kunnioittava voi olla myös olematta ihan lässynlää.

Mutta sitten jos mennään ihan kuvottaviin tekoihin, ja paino sanalla tekoihin eikä mihinkään twiitteihin yms moskaan, niin en kyllä pysty kannustamaan vaikka mikä olisi. Hardyn touhut tällä saralla menevät minun puolesta tuohon kuvottavaan kategoriaan. Että jos rehellisesti pahis ollaan pieksemällä tyttöystävä henkihieväriin, niin en kyllä pidä sitä hyvänä asiana. Chael Sonnen oli hyvä pahis tekemättä kuitenkaan mitään oikeasti noin paskamaista ja rikollista. Jos pitää kannattamisen arvoisena ja arvostettavana asiana sitä, että rajusti pahoinpitelee naisen, niin vähän arvomaailma minusta tarvitsisi tarkastamista.
 
En nyt tiedä onko Hardy varsinaisesti mikään "rehellisesti pahis", enemmänhän kaveri koettaa vaan ignorata tuota mainettaan joka seuraa vaikka tekisi mitä, ja tuohan on paras mitä hän oikeastaan voi tehdä. Minulle ei ole oikeastaan paljoakaan väliä muulla kuin sillä miten ottelija pärjää häkissä sen puolesta että kannattaisin, tosin tykkään kyllä sellaisista jotka kunnioittavat lajia ja vastustajaa ja kunnioittava voi olla myös olematta ihan lässynlää.

Mutta sitten jos mennään ihan kuvottaviin tekoihin, ja paino sanalla tekoihin eikä mihinkään twiitteihin yms moskaan, niin en kyllä pysty kannustamaan vaikka mikä olisi. Hardyn touhut tällä saralla menevät minun puolesta tuohon kuvottavaan kategoriaan. Että jos rehellisesti pahis ollaan pieksemällä tyttöystävä henkihieväriin, niin en kyllä pidä sitä hyvänä asiana. Chael Sonnen oli hyvä pahis tekemättä kuitenkaan mitään oikeasti noin paskamaista ja rikollista. Jos pitää kannattamisen arvoisena ja arvostettavana asiana sitä, että rajusti pahoinpitelee naisen, niin vähän arvomaailma minusta tarvitsisi tarkastamista.

Joo en siis tarkottanut tota tyttöystävän pahoinpitelyä, vaan sitä että omaksuu tollasen itsekkään roolin ja itseluottamuksen ja tekee sitten oikeasti hommiakin sen eteen.
Toi juttuhan tapahtu jo 2014 ja sille Hardy ei nyt enää mitään voi, sen osilta maine mennyt. Mutta positiivista se, että ei yritä selittää asiaa paremmaksi tai itseään, saatikka että tullu uskoon ja eri ihminen jne, vaan tajuaa sen että ainut mitä voi tehdä on tulla paremmaksi ottelijaksi ja sitä kautta kunnioitusta tulee jos on tullakseen.
 
Vaikka tuo pahoinpitely tapahtui "jo 2014" joka vissiin on nykyään muinaista historiaa, niin enemmän se tekotapa ja tyyli osoittaa että kaveri pystyy moiseen ilman ongelmia. Siis kuristamaan ja viskomaan päin seiniä ja huonekaluja uhaten tappaa. En usko että tuo unohtuu missään vaiheessa vaikka kaverista tulisi GOAT, ja saavutukset jäänevät paljon vähäisemmiksi. Mutta, meitä on moneen junaan. Ihan kunnioitettavaa yrittää tulla niin hyväksi vapaaottelijaksi, ja kuten moni todennut "jos yhdysvalloissa et saa työskennellä häkkitappelijana niin mitä voit tehdä työksesi". Asenne ja työmoraali ovat kunnioitettavia asioita, mutta ihminen joka pystyy tekemään tuollaista, no way man. En voi kunnioittaa henkilönä vaikka mikä olisi. Mutta taas, moneen junaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom