🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Pridessa ei ollut testeja. Pride miehet kutistui aika lailla kun testaukset alkoi UFC:ssa.

Vitor Belfort

Screen-Shot-2017-03-14-at-9.25.26-AM.png

Overeem
aiqy6r7eao011.jpg
Pride loppui 2007 ja Vitorin eka kuva on vuodelta 2012 ja overeemin kuva vissiin 2011. Lisäksi Vitor jäi kiinni Pridessä 2006 kielletyistä aineista.

En kyllä ymmärrä, miksi ne ei poista tuota ylärajaa sieltä HW:sta... Ei sitä ammattinyrkkeilyssäkään tarvita, niin en usko, että tuolla yhtään sen enempää. Antais isojen poikien olla isoja poikia.

Dustin Jackoby ja Jean Stirckland lähtee seuraukseen ainakin alustavasti.
A. Silva ainut kenestä olin kuullutkaan ennen korttia.
Kaveri meni ja puhui ympäri lyömään vetoa Hardya vastaan, toinen ois ollu Moises kiinni siinä tuplassa :( , no vähemmän harmittaa kun Dustin ois pitänyt olla, mutta aikailun takia kohde sulkeutui...
No toi se lisäjännitystä kun luulin että Greene pelkäsi ja Hardy puuskutti :), ajattelin hetken että Greene pystyisi pakittamaan ja väsyttämään
jättiläisrookien.
No vielä ois Silva kiinni 2,95...

Viimeksi muokattu:
Ai ai, omaa lääkettä suuhun :(
Vähän oli alusta asti reaktiot hukassa, samaa kuin feukalla lopussa nähtävissä.
Hetken näytti paremmalta kun Anderson syttyi ekana matsiin.
Ekan knockin jälkeen ois pitänyt keskeyttää, mutta sai eläke ja veteraanilisää,
toivottavasti ei montaa kilometria syönyt lopusta.

Kyllä Spideria harmitti. Ikäkin näkyy jo kropassa: pehmeä ja slightly roikkuva. Kunnioitettava suoritus silti. Jaksoi heilua melkein kun entiseen tapaan ja sai syömähammastilanteitakin aikaseksi. Valot näyttää sammuvan nykyään jotenkin erityisen herkästi. Olikohan ilman roinaa nyt🤔

Bryce Mitchellistä toivottavasti tulossa ainakin melkeen next Khabib, hieno esitys! Fili kuitenkin jo ihan kovan luokan tekijämiehiä, ei mikään tuurilla voitettava.
Andersonin tyyliin pitää reaktiot olla ihan huipussaan ja siihen se on perustunut, nyt ei enää ihan toimi ja leukakin kestää huonommin. Hieno ura ja maagista ninja-shittiä parhaimmillaan, viihdyttävä ottelija, respect.

Tiedän taustat ja persoonan, siltikin.. Sorry, mut mä en vaan voi sille mitään että mä pidän tän kaverin asenteesta ja kaikki controversy mitä onnistunut jo keittelemään on kanssa omalla kierolla tavallaan viihdyttävää. Iso, ilkeä ja itsekäs, mainiota! Nythän meinas missata painot raskaaseen. :LOL: Ja kaiken tän alla menee kuitenkin eteenpäin. Voi olla että istuu linnassa vielä jonain päivänä, mutta ainakin saa kanavoitua osan tosta aggressiosta kamppailuviihteeseen meille. Ja ihan tosissaan se on. Kuitenkin ainut oikea tappio Volkov täysi aika.

View: https://www.youtube.com/watch?v=jMa5KYUELCM

Tiedän taustat ja persoonan, siltikin.. Sorry, mut mä en vaan voi sille mitään että mä pidän tän kaverin asenteesta ja kaikki controversy mitä onnistunut jo keittelemään on kanssa omalla kierolla tavallaan viihdyttävää. Iso, ilkeä ja itsekäs, mainiota! Nythän meinas missata painot raskaaseen. :LOL: Ja kaiken tän alla menee kuitenkin eteenpäin. Voi olla että istuu linnassa vielä jonain päivänä, mutta ainakin saa kanavoitua osan tosta aggressiosta kamppailuviihteeseen meille. Ja ihan tosissaan se on. Kuitenkin ainut oikea tappio Volkov täysi aika.

View: https://www.youtube.com/watch?v=jMa5KYUELCM

Aina jaksaa ihmetyttää nää "urheilijat", jotka hengästyy puhuessaan🤔

mielestäni kilpailun tasosta keskusteltaessa oleellista ei ole testaus, vaan sen tasapuolisuus

jos kaikilla on vapaus vetää mitä vaan, niin kilpailuhan ainoastaan kovenee

jos taas yksittäiset tapaukset nauttivat suojelusta, niin se on kilpailun manipulointia ja se on väärin mikäli
ollaan luotu kuva siitä, että paremmuus ratkaistaan sellaisilla säännöillä, mitkä on kaikille osallistujille samat

on mielestäni kaksinaamaista ilkkua ottelijoita häviöistä ja samalla vaatia puhdasta kilpailua. Jos aidosti pidettäisiin
itse kilpailusta ja lajista, niin kaikenlaisesta hämärähommasta tulisi tarpeetonta (poislukien vedonlyönti-syyt)
jos jostain 10 vuoden tappiottomuudesta tulee faneille uusi standardi ja kaikki muut on surkeita kannuja, niin tietysti
kynnys yrittää hyödyntää mitä etua tahansa on alhainen. Toki likainen ottelija on likainen, mutta ei se helpota,
että monessa kulttuurissa muistetaan ainoastaan parhaista parhaimmat. Jossain vaiheessa vois herätä siihen,
että ei täydellistä yksilöä olekaan...urheilussa tai sen ulkopuolella. Kun lakkaa huijaamasta itseään, niin ei siinä
oikein muutkaan onnistu. Toisena ääripäänä voi mennä överiks se kaikki-pelaa, mutta itse oon oppinut iän myötä sen, että
kultainen keskitie on usein leveämpi, kuin aina jaksetaankaan huomata.

Tulevan viikonlopun korttia.

Prelims la-su yönä 02:00 ja main card 05:00.
Viaplay näyttää pääkortin:

1604303306141.webp

Main card (ESPN 2 / ESPN+)
Light HeavyweightThiago Santosvs.Glover Teixeira
HeavyweightAndrei Arlovskivs.Tanner Boser
MiddleweightIan Heinischvs.Brendan Allen
Women's StrawweightCláudia Gadelhavs.Yan Xiaonan
Preliminary card (ESPN+)
MiddleweightTrevin Gilesvs.Bevon Lewis
BantamweightRaoni Barcelosvs.Khalid Taha
WelterweightMax Griffinvs.Ramiz Brahimaj
FeatherweightDarren Elkinsvs.Luiz Eduardo Garagorri