UFC Fight Night: dos Santos vs. Tuivasa (Su 2.12.2018, Adelaide, Australia)

TML

Works for me.
VIP
Ikä
39
Kappas, vasta nyt itse tajusin että tulevan yön TUF finaalin lisäksi on La-Su yönä tämmöinenkin. Australiassa, joten siellä tapahtuma on sunnuntaina.

Main card 05:00, prelit varmaan se about 01:30 ja 03:00.

upload_2018-11-30_16-48-14.png

Main card (Fox Sports 1)
Heavyweight - Junior dos Santos vs. Tai Tuivasa
Heavyweight - Mark Hunt vs. Justin Willis
Light Heavyweight - Mauricio Rua vs. Tyson Pedro
Welterweight - Jake Matthews vs. Tony Martin
Featherweight - Suman Mokhtarian vs. Sodiq Yusuff
Light Heavyweight - Paul Craig vs. Jim Crute

Preliminary card (Fox Sports 1)
Welterweight - Yushin Okami vs. Alexey Kunchenko
Flyweight - Wilson Reis vs. Ben Nguyen
Welterweight - Keita Nakamura vs. Salim Touahri
Flyweight - Elias Garcia vs. Kai Kara-France

Early Preliminary card (UFC Fight Pass)
Lightweight - Mizuto Hirota vs. Christos Giagos
Lightweight - Alex Gorgees vs. Damir Ismagulov

upload_2018-11-30_16-46-47.png

View: https://www.youtube.com/watch?v=Iqq9SR-0RhY

View: https://www.youtube.com/watch?v=1JM0YoCDlBY

View: https://youtu.be/B7insrNJlws

View: https://youtu.be/3FRtTjLdBew

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse veikkaan, että Junnu vie tämän kokemuksen turvin, vaikka huippuvuodet onkin auttamatta ohi. Tuivasa otti varsin nihkeän voiton Arlovskista edellisessä matsissaan, ja Dos Santos on kuitenkin pykälää kovempi vastus.

Hunt ilmeisesti lopettaa UFC-uransa tähän matsiin. Toivotaan näyttävää tyrmäystä, mieluiten antavana osapuolena.

Itse luottan kanssa dos Santosiin tässä parissa. Top5 ukot on jo liian kovia nykyään mutta kyllä Tuivasasta pitäisi voitto vielä kaivaa.

Tuivasalla 2.30 kerroin, mut mun mielestä lähtee ennakkosuosikkina.
En laittais liikaa painoa ufc rankingeille, aika tuntemattomatkin voi vetää top5 tyypit levyiks. Varsinkin raskaammissa.
Ihan terävintä kärkeä välttämättä ei mut sen jälkeen erot aika pieniä.

Ihan sama mitkä herrojen rankingit ovat, Tuivasa on niitä HW ottelijoita joista mielestäni voitto pitäisi vielä irrota. Tuivasan kerroin on kyllä pelattava.

Magnifikaa puolipannua, kynttilä palamaan ja matsit päälle. Miksi ne näyttää Shogunia? Otteleeko? Toiset puolipannua ja EEEIIII, KYYYLLÄÄ, EEEIIII, KYYYLLÄÄ KYYYLLÄÄ!!! Huh huh huu ja hikisen t-paidan saa laittaa pesuun.

Aussinäkökulmasta ilta ei ollut menestys, kun illan neljä viimeistä matsia menivät ns. vieraille. Varsinkin Tuivasan ja Pedon mahdolliset voitot olisivat varmaan buustanneet seuraavaa numerokorttia Ausseissa, mutta oli mahtavaa nähdä että Juniorilla ja Shogunilla löytyi vielä kaatoa.

Aussinäkökulmasta ilta ei ollut menestys, kun illan neljä viimeistä matsia menivät ns. vieraille. Varsinkin Tuivasan ja Pedon mahdolliset voitot olisivat varmaan buustanneet seuraavaa numerokorttia Ausseissa, mutta oli mahtavaa nähdä että Juniorilla ja Shogunilla löytyi vielä kaatoa.

Jep tämä huono homma kotiyleisön edessä, Pedrolla tais mennä jalka rikki, tais vaikuttaa aika paljon tokassa? Eka erä oli ihan ok.

Minä en kyllä tuossa Tuivasassa näe mitään ihmeellistä. Yksiulotteinen kaveri joka osaa lyödä kovaa mutta eipä sitten paljon muuta. Siinä ja tässä oli ettei olisi hävinnyt Arlovskillekin pisteillä. Toki menee muiden mukana HW:ssa kun ei niin kummoinen tarvitsekaan olla.

Itse pidin Tuivasaa pienoisena ennakkosuosikkina, koska ajattelin, että JDS tekee jotain typerää, ennen kuin Tuivasaan ehtii sattumaan. Kädet alhaalla pakittelu ei pitäisi toimia "bam bamia" vastaan,
mutta JDS ottelikin fiksusti.

Huntista olen pitänyt siitä lähtien, kun 2000-luvun alussa aloin seuraamaan. En vain sitä arvosta, että löntystellään menemään, vaikka pisteissä ollaan selkeästi jäljessä
ja kello käy. Typerä ei tarvitse olla, mutta hyvä se ois kuitenkin edes yrittää voittaa. Jos jalat paskana oleva Willis saadaan näyttämään Dominick Cruzilta, niin voe nyt saatana.

Rua vs Pedro oli viihdyttävä. Pedro feikkas iskuja, mutta pahaksi onnekseen Rua ei välitä paskaakaan. Shogun muisti kuitenkin, mitä kävi Machidaa vastaan ekassa ottelussa, niin laittoi
juniorin levyksi.

Vanhat herrat vois jatkaa eläköitymisellä, koska Rua ja JDS ois hyvä muistaa tämän illan kautta ja Hunt ei näköjään ole enää kiinnostunut voittamisesta.

Itse pidin Tuivasaa pienoisena ennakkosuosikkina, koska ajattelin, että JDS tekee jotain typerää, ennen kuin Tuivasaan ehtii sattumaan. Kädet alhaalla pakittelu ei pitäisi toimia "bam bamia" vastaan,
mutta JDS ottelikin fiksusti.

Mielestäni JDS otteli taas aika typerästi ja toisti samoja virheiltä minkä takia hävinnyt aiemminkin. Peruutteli taas selkänsä häkkiä vasten ja otti useita osumia. Tuivasalla tais itseluottamus nousta vähän liikaa ja meni sitten kädet alhaalla tilanteeseen ja otti kovan osuman. Hienosti JDS kyllä viimeisteli matsin kun pääsi päälle.

Shogunin voittoa oli pakko vähän tuulettaa vaikka Pedrostakin pidän. Pridekonkarit ne vielä sinnittelee nuorison kanssa. Pedrolla tosiaan hajos polvi siinä tokassa erässä kun painivat häkkiä vasten. Toivottavasti ei tule pitkä huili.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom