🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Tuivasalla 2.30 kerroin, mut mun mielestä lähtee ennakkosuosikkina.
En laittais liikaa painoa ufc rankingeille, aika tuntemattomatkin voi vetää top5 tyypit levyiks. Varsinkin raskaammissa.
Ihan terävintä kärkeä välttämättä ei mut sen jälkeen erot aika pieniä.

Ennakkosuosikit voitti tuf finaalit, aika helposti vielä.
Harmi kun ne ei laittanu muita kauden ottelijoita kortille.
Kauden vittumaisin tyyppi maurice olis ollu kiva nähdä, tais otella jossain esiottelussa kuubalaista painijaa vastaan muttei tietoa miten kävi. Täytyy kai googlettaa.
Macy chiasson ollut hyvin vakuuttava ja pääsee viel pitkälle mut espinosta en usko vaikka iso painija onkin.
Frazier oli hyvä kun tuf alkoi ni minä ja valmentajatkin mietti että tyyppi ihan väärässä paikassa.
Mut kuuluu näihin jotka huonoja treeneissä mut ylisuorittaa kisoissa, kova luonne.

Ihan sama mitkä herrojen rankingit ovat, Tuivasa on niitä HW ottelijoita joista mielestäni voitto pitäisi vielä irrota. Tuivasan kerroin on kyllä pelattava.

No niin nyt voidaan unohtaa Usmanin 30% selitykset - todella kova ottelija! Harvoin kukaan saa Dos Anjosia nayttamaan noin huonolta. Liput hommattu Usmanin hypejunan ykkosluokkaan!

165260.jpg

En usko että Usman on seuraava haastaja. Colby on entinen interim champ (jos muistan oikein) ja varmasti myyvempi matsi kuin Usman. Tää jälkipyykki on vaan hetken huumaa.

No niin nyt voidaan unohtaa Usmanin 30% selitykset - todella kova ottelija! Harvoin kukaan saa Dos Anjosia nayttamaan noin huonolta. Liput hommattu Usmanin hypejunan ykkosluokkaan!

165260.jpg

Omaan silmään alasviennit olivat kuitenkin melko onnettoman oloisia eikä kovinkaan hyvin ajoitettuja. Vaikea uskoa että veisi vyötä Woodleyltä. Pystyhän näytti yllättävän kovalta mutta itse en lähde vielä hype junan matkaan.

Usmanin pysty ei tule riittäämään Woodleytä vastaan, jolla on nopeammat kädet ja tyrmäysvoimaa. Vaikea nähdä että saisi painittua 5. eräisen voiton Woodleystä.

Magnifikaa puolipannua, kynttilä palamaan ja matsit päälle. Miksi ne näyttää Shogunia? Otteleeko? Toiset puolipannua ja EEEIIII, KYYYLLÄÄ, EEEIIII, KYYYLLÄÄ KYYYLLÄÄ!!! Huh huh huu ja hikisen t-paidan saa laittaa pesuun.

Usman ja Colby on molemmat saman tyylisiä grindaajia. Ei ne välttämättä parempia painijoita painijoita ole kuin Woodley, mutta jos onnistuvat pääsemään iholle ja väsyttämään Woodleytä niin mahdollisuus on olemassa. Woodleyn kunto tuskin kestää niin hyvin kuin näillä haastajilla ja siinä se tsäänssi on.

Aussinäkökulmasta ilta ei ollut menestys, kun illan neljä viimeistä matsia menivät ns. vieraille. Varsinkin Tuivasan ja Pedon mahdolliset voitot olisivat varmaan buustanneet seuraavaa numerokorttia Ausseissa, mutta oli mahtavaa nähdä että Juniorilla ja Shogunilla löytyi vielä kaatoa.

Aussinäkökulmasta ilta ei ollut menestys, kun illan neljä viimeistä matsia menivät ns. vieraille. Varsinkin Tuivasan ja Pedon mahdolliset voitot olisivat varmaan buustanneet seuraavaa numerokorttia Ausseissa, mutta oli mahtavaa nähdä että Juniorilla ja Shogunilla löytyi vielä kaatoa.

Jep tämä huono homma kotiyleisön edessä, Pedrolla tais mennä jalka rikki, tais vaikuttaa aika paljon tokassa? Eka erä oli ihan ok.

Minä en kyllä tuossa Tuivasassa näe mitään ihmeellistä. Yksiulotteinen kaveri joka osaa lyödä kovaa mutta eipä sitten paljon muuta. Siinä ja tässä oli ettei olisi hävinnyt Arlovskillekin pisteillä. Toki menee muiden mukana HW:ssa kun ei niin kummoinen tarvitsekaan olla.

Itse pidin Tuivasaa pienoisena ennakkosuosikkina, koska ajattelin, että JDS tekee jotain typerää, ennen kuin Tuivasaan ehtii sattumaan. Kädet alhaalla pakittelu ei pitäisi toimia "bam bamia" vastaan,
mutta JDS ottelikin fiksusti.

Huntista olen pitänyt siitä lähtien, kun 2000-luvun alussa aloin seuraamaan. En vain sitä arvosta, että löntystellään menemään, vaikka pisteissä ollaan selkeästi jäljessä
ja kello käy. Typerä ei tarvitse olla, mutta hyvä se ois kuitenkin edes yrittää voittaa. Jos jalat paskana oleva Willis saadaan näyttämään Dominick Cruzilta, niin voe nyt saatana.

Rua vs Pedro oli viihdyttävä. Pedro feikkas iskuja, mutta pahaksi onnekseen Rua ei välitä paskaakaan. Shogun muisti kuitenkin, mitä kävi Machidaa vastaan ekassa ottelussa, niin laittoi
juniorin levyksi.

Vanhat herrat vois jatkaa eläköitymisellä, koska Rua ja JDS ois hyvä muistaa tämän illan kautta ja Hunt ei näköjään ole enää kiinnostunut voittamisesta.

Back
Ylös Bottom